En wat eten we vandaag?

21-07-2007 20:50 5194 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 16-08-2007 10:41
Reden: Invoegen afbeeldingen.
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 07 oktober 2008 @ 08:38:

Ik heb alles in huis om een lekkere pasta vandaag te maken;

Penne met 4-kazensaus en kruiden, cherrie tomaatjes, broccoli, (misschien champignons) en hamblokjes erdoor.

Ik heb het uiteindelijk gister pas gemaakt en ik heb heerlijk nog veel over.

Vandaag al weer wat van gegeten maar het vreemde is, ik vond het een dag later lekkerder dan gister. Alle kruiden end waren er veel meer ingetrokken en de saus. (foto is alleen van gister)
Hahaha, ik maak veul foto's maar nooit van mijn kooksels! Maarre, ziet er lekker uit hoor.

Voor ons boerenkool vanavond, met worst.

Vuurdoop voor mijn (Engelse) vent, ik vrees het ergste, vooral wat betreft de rookworst, maar kan me lekker niet schelen!
Zelgemaakte kipshoarma met heel veel groenten en ananas.

Even naar de winkel.... En zelf knoflooksaus maken natuurlijk!
Gebakken aardappeltjes, schnitzel en zelfgemaakte appelmoes.
spruitjes met spekjes, champignons en uitje uit de wok, met krieltjes
Everytime you make a typo, the errorists win.
Gister: Witlofschoten van Maggi en een beetje van mezelf

Vandaag: Salade met tomaat komkommer spekjes saus etc

Kippeling en krieltjes
Aardappeltjes uit de oven met knoflook en rozemarijn, broccoli met citroen en amandelen, en een gegrilde tomaat erbij.
mn pastagehaktspitkoolkerrieschotel wat ik vd week gemaakt heb en nog ingevroren.en wat komkommer drbij.
Vanavond wordt het nasi goreng, met (ernaast) spinazie met knoflook, pittige kippenvleugeltjes en kroepoek.
Aardappelgratin, citroen-knoflookkip uit de oven, haricots verts en een tomatensalade met mozzarella.
Eet alleen, geen zin om te koken, dus het worden tosti's. Weet nog niet welke combi's ik ga maken, maar heb voor erop verschillende soorten vleeswaren: gekookte worst, grilworst en salami en heb ook kaas en champignons... Oeh en misschien ook wel 1 met banaan en choco vlokken!!!
Ik heb caneloni gevuld met ricotta en spinazie, beetje knoflook en uitje. Erover heen een verse tomatensaus. Stokbrood in de oven geschoven met kruidenboter en een avocadosalade erbij gemaakt (die moesten op).
anoniem_59376 wijzigde dit bericht op 10-10-2008 18:21
Reden: spelfoutje
% gewijzigd
Gister onderweg een patatje oorlog gehaald. Thuis nog een belegd broodje en 3 happen sla (had ik nog over van de turkse pizza van eergister). Vandaag maar eens even kijken wat ik nog heb. Moet denk nog wel een boodschapje halen voor het weekend.
Gisteren pasta met citroen en Parmezaan + tomatensalade

vanavond spaghetti alla puttanesca
Gisteren borrel op m'n werk. Uiteindelijk met wat collega's nog om 23u een pizza gehaald

Vandaag naanbrood met kerriekip en paprika.
Wij eten vandaag risotto met een uitje, champignons, courgette en parmezaan.
heb vanmiddag laat een broodje kroket gegeten en straks wordt ut eigen gemaakte erwtensoep met een versgebakken kruidenbroodje.
Geinspireerd door dit forum ben ik nu pompoensoep (voor het eerst) aan het maken. Was nog een heel karwei om die pompoen in stukjes te krijgen, pfff. Als het lukt, eten we dat vanavond.
Cum non tum age
Oeh goed idee, ik ga volgende week ook lekker een keer erwtensoep maken!
quote:noa schreef op 11 oktober 2008 @ 17:34:

Geinspireerd door dit forum ben ik nu pompoensoep (voor het eerst) aan het maken. Was nog een heel karwei om die pompoen in stukjes te krijgen, pfff. Als het lukt, eten we dat vanavond.

Ik heb net 2 kommen pompoensoep op.

Heerlijk!

Alleen inderdaad, de operatie van de pompoen...
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Noodles met een berg knapperige wokgroenten. Simpel, maar lekker! Kan het elke dag wel eten...
quote:tonkje schreef op 11 oktober 2008 @ 18:13:

[...]

Ik heb net 2 kommen pompoensoep op.

Heerlijk!

Alleen inderdaad, de operatie van de pompoen... En het is gelukt! En lekker dat het is.
Cum non tum age
Vanmiddag rond een uurtje of 1500 heerlijk buiten spaghetti gegeten. We hadden donderdag zoveel helemaal zelfgemaakte saus boordevol groenten gemaakt dat we er nu nog van konden eten. Maar deze keer dus lekker in het zonnetje op ons dakterras. Roseetje erbij en genieten maar!
Straks gaan we voor het eerst oefenen met onze nieuwe oranje retro kaasfondueset! Heeeerlijk......
't Is al met al een heel gedoe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven