Water uit thermostaat
zaterdag 12 december 2015 om 21:13
Ik loop net langs de thermostaat, zo'n simpelding met een draaiknop, en zie twee glimmende strepen eruit komen en langs mijn muur lopen.
Water!
Op de grond een hele plas. Het was best veel.
Heb het nu droog gemaakt maar het blijft lekken.
Er komt toch geen water bij dat ding?
Donderdag hebben bouwvakkers de oijpen van de ketel losgekoppelt. Er is nieuw dakleer op het dak gelegd. Gister middag hebben ze de pijpen weer in elkaar gezet en had ik dus weer warmte. Vond het wel gek dat hij bij het in elkaar zetten een stuk eraf moest zagen, je zou denken dat het gewoon weer zou passen.
Bij de ketel ligt geen water, er is niks vreemds te zien.
Gisteren is me bij de thermostaat niets opgevallen en ook vanmiddag met aanzetten niet. Nu opeens wel.
Ik ga maandag sowieso de woningbouw bellen want ik heb geen idee wie ik ervoor moet hebben.
Maar heeft iemand dit wel eens meegemaakt? Of enig idee waar het van kan komen?
Op google kom ik niet echt verder.
Hoop dat het niet gevaarlijk is. Baal vooral ook van het lekken over de verf op de muur.
En dat ik nu weer moet bellen, voel me al de zeur van de buurt want voor het weer aansluiten moest ik ook al bellen omdat ze maar niet kwamen.
Water!
Op de grond een hele plas. Het was best veel.
Heb het nu droog gemaakt maar het blijft lekken.
Er komt toch geen water bij dat ding?
Donderdag hebben bouwvakkers de oijpen van de ketel losgekoppelt. Er is nieuw dakleer op het dak gelegd. Gister middag hebben ze de pijpen weer in elkaar gezet en had ik dus weer warmte. Vond het wel gek dat hij bij het in elkaar zetten een stuk eraf moest zagen, je zou denken dat het gewoon weer zou passen.
Bij de ketel ligt geen water, er is niks vreemds te zien.
Gisteren is me bij de thermostaat niets opgevallen en ook vanmiddag met aanzetten niet. Nu opeens wel.
Ik ga maandag sowieso de woningbouw bellen want ik heb geen idee wie ik ervoor moet hebben.
Maar heeft iemand dit wel eens meegemaakt? Of enig idee waar het van kan komen?
Op google kom ik niet echt verder.
Hoop dat het niet gevaarlijk is. Baal vooral ook van het lekken over de verf op de muur.
En dat ik nu weer moet bellen, voel me al de zeur van de buurt want voor het weer aansluiten moest ik ook al bellen omdat ze maar niet kwamen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
zaterdag 12 december 2015 om 21:16
zaterdag 12 december 2015 om 21:16
zaterdag 12 december 2015 om 21:18
zaterdag 12 december 2015 om 21:22
zaterdag 12 december 2015 om 22:10
Opgelost
De pijp die overstroomde was verstopt door de troep die van het dakmaken gevallen was. Andere pijpen hadden ze wel uitgezogen en schoongemaakt maar deze niet.
Nu is hij ontstopt en is het opgelost.
We hebben handdoeken neergelegd om de boel te laten drogen.
Dat het uit de thermostaat kwam kwam doordat een draadje via de leiding daar heen liep ofzoiets. Was iig met elkaar verbonden.
Wat fietsie zegt haha.
Blij dat ik toch even gebeld heb.
De pijp die overstroomde was verstopt door de troep die van het dakmaken gevallen was. Andere pijpen hadden ze wel uitgezogen en schoongemaakt maar deze niet.
Nu is hij ontstopt en is het opgelost.
We hebben handdoeken neergelegd om de boel te laten drogen.
Dat het uit de thermostaat kwam kwam doordat een draadje via de leiding daar heen liep ofzoiets. Was iig met elkaar verbonden.
Wat fietsie zegt haha.
Blij dat ik toch even gebeld heb.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
zaterdag 12 december 2015 om 22:59