Mode & Beauty alle pijlers

Zelfbruiner gezicht

14-12-2015 11:31 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de winter heb ik altijd zo'n bleek bekkie. Vorig jaar heb ik een zelfbruiner van Garnier gebruikt. Deed wel iets, maar ik kreeg er ook puistjes van. Ik wil geen zonnebankhoofd, als het witte vaatdoek-kleurtje er maar een beetje af is. Is er iemand die goede ervaringen heeft met een zelfbruiner voor het gezicht?
Hoi, ik heb hetzelfde probleem en sinds een paar jaar gebruik ik Magic Drops Self Tan Concentrate van Collistar. Deze druppels zijn te doseren met een pipet en ik meng ze door mijn dagcreme en breng dat dan aan, op die manier heb ik gelijk voeding voor mijn droge huid en weet ik vrij zeker dat ik geen allergische reacties krijg. Het is heel erg zuinig, heb met het eerste flesje geloof ik 2 jaar gedaan maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet elke dag gebruik, dat is denk ik ook niet nodig.
Van colistar zijn geweldig
Ik heb van Lancaster hele fijne zelfbruiner gehad, voor lichaam en gezicht in een (alleen wordt die ik had niet meer verkocht). Nooit een allergische of slechte reactie op gehad, ondanks een hele gevoelige huid. En geen oempaloempa resultaat! Niet geheel onbelangrijk

https://www.douglas.nl/do ... .html?sourceRef=rP1WMxBXN
Clinique vind ik wel fijn.
Marc Inbane is echt een goed spulletje. bruint gelijkmatig, geen vlekken, en heel natuurlijk.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Zomergloed dagcreme van de Etos. Niet duur, dus zeker de moeite waard om eens uit te proberen!

Ik vind het in elk geval een goed product!
Dat zijn een hoop tips. Dank allemaal.
Ik gebruik die van Vichy! Ik heb een heel gevoelige huid die snel droog is en deze is prima voor mij. Je doet er lang mee als je alleen je gezicht insmeert en de kleur komt geleidelijk tot stand. Heb nooit last van vlekken of een oranje gloed en dat terwijl ik van mezelf echt heel bleek ben. Wat ik ook fijn vind is dat de kleur er na een paar dagen niet 'af brokkelt', zoals ik bij mijn goedkopere zelfbruiner voor het lichaam wel heb. Deze kleur vervaagt ook weer geleidelijk.
Ik gebruik ook de drops van Collistar. Ik ben er heel erg blij mee. Geeft een mooie bruine kleur. En ik meng het inderdaad ook met mijn dagcreme. Geen vlekken en smeert fijn.

Kleur kun je opbouwen naarmate je het langer achter elkaar gebruikt.
Ik doe af en toe een zonnebankje in de winter (zo'n 5-6x). Niet te vaak, want dat is ongezond. Het geeft een mooi tintje voor gezicht en lichaam dat de hele winter blijft
Doekjes van het Kruidvat. Supergoedkoop en werken bij mij heel goed. Na gebruik gooi je het doekje weg.
als je niet al te bruin wil worden kun je ook een creme zelfbruiner mixen met je dag- of nachtcreme. Zo pas je zelf de sterkte aan naar wat je mooi vind.
may the bridges I burn light the way
quote:Duitsereusboef schreef op 14 december 2015 @ 11:39:

Van colistar zijn geweldigYup
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hier ook collistar. Erg tevreden over en het werkt snel. Binnen een uur zie je het verschil al.
Goh ik ga misschien maar eens die drops van colistar proberen. Ik had er nog nooit van gehoord!

Ik heb me al jaren geleden neer gelegd bij mijn bleke spook gezicht :(

Want TO ik herken je probleem met puistjes, ik had vant zomer voor het eerst een keer een spraytan geprobeerd en ik vond het resultaat prachtig, maar kreeg er behoorlijk wat pukkels van op m'n gezicht.

Mensen die colistar gebruiken, geen puistjes of droge huid dus? En hoe breng je het precies aan, ik lees op internet dat je gewoon een paar druppels op je gezicht nek en décolleté aan brengt maar ik lees hier ook dat je wat druppels aan je dagcreme kan toevoegen en het zo kan verdelen?
Hier ook collistar. Geweldig product! Mooi natuurlijk egaal kleurtje, ik meng het door mijn dagcreme. Niet zo goedkoop in aanschaf maar je doet er echt ontzettend lang mee! Inderdaad uitsmeren naar decollete, oren en je hals.

Ik doe het zo; ik doe wat dotjes dagcreme over mijn gezicht en nek/decollete. Dan per zone (hoofd/ogen, neus,wangen en de rest 2 druppels collistar mee insmeren. Twee keer per week en 1 keer scrubben.

Ik ben gek op collistar, bb cream en eyliner heb ik er ook van, echt geweldig spul!
I'm sold! Ik ga het deze week nog kopen. Ik doe momenteel van dat mineralen poeder op m'n gezicht omdat ik anders echt heel bleek ben, maar ik zou liever geen poeder smeren en dan lijkt zo'n product een beter alternatief.
Dat wordt dus Collistar. Ik ben om.
Oh, ik zie dat je al gekozen hebt. Ik vind tegenwoordig de spray van Jet Set Sun (verkrijgbaar bij in ieder geval kappers) echt heel fijn! Bruint heel subtiel in een mooi kleurtje. Totaal niet oranje. Als je even over je gezicht 'waait' is het al heel fijn! Ben laatst in een hemdje uitgeweest, ook steeds met kleine snufjes gesprayd over schouders, boven de borst en subtiel decolleté. Zag er heel natuurlijk uit, het extreem witte was eraf. Ziet er wat gezonder uit. Vind ik zelf fijner dan smeren met het risico op dat vlekkerige.
Ik voel me zo moedellooos
Ik gebruik de drops v clarins maar ben er niet echt tevreden over. Het kleurt oranje op mijn gezicht. In de zomer kom ik er nog mee weg. Maar nu hoef ik het niet te gebruiken.

Het druppelsysteem op zich is wel top..
Ook ik gebruik de magic drops van Collistar, hier heel tevreden over. Het potje is klein maar gaat heel lang mee.

Ik heb ook goede dingen gelezen over Louis Widmer, deze ga ik binnenkort uitproberen.
Ik meng het trouwens niet met mijn dagcreme. Ik doe het voor het slapen gaan na de nachtcreme en ik smeer het ook uit in mijn nek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven