Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Enn schreef op 14 december 2015 @ 19:46:

Aha! En wie heeft die ongeschreven regels eigenlijk bepaald? Is dat nieuw?

Je houden aan de ongeschreven regels van Napraat? Duidelijk voor ... euh.... wie allemaal eigenlijk?Poltergeist2016 in "Napraattopic deel 46"
I like being a mess. It's who I am.
Juist het kussen van de correcte achtersten; een lastige zaak.

Niemand weet zeker of het wel helemaal de correcte bipsen zijn hè?

En zo brengt dit topic spanning in ieders bestaan.

Gelukkig maar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
hatsetats in "Napraattopic deel 46"

Volgens mij was het hats, die begon over reageren pagina's nadat iemand iets heeft gepost. En die daar kritiek op had.
quote:Enn schreef op 14 december 2015 @ 19:52:

Juist het kussen van de correcte achtersten; een lastige zaak.

Niemand weet of het helemaal de correcte bipsen zijn hè?

En zo brengt dit topic spanning in ieders bestaan.Ja, is een kwestie van uitproberen. Uiteindelijk tref je meestal wel een juiste bips.
Fijne vakantie Tas! Lekker zeg. Zou ook wel weg willen. Jammer dan maar even privé sauna pakken. Ook goed.
Zou het? De bips van vandaag kan het scrotum van morgen zijn.

Netelige kwesties kunnen dat worden.....

Maar afijn, ik wacht weer af of ik wellicht alweer genoeg gekust heb.

Of dat ik mijn tanden flos met de haren van een veronderstelde bips die toch een scrotum bleek te zijn.

Zo net na het eten is dat wij mij betreft dan best weer een aanrader maar we gaan het zien.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Oh lekker de sauna! Ik ga zaterdag ook... ik kan er nu al naar uit zien.
Succes Enn.
quote:Enn schreef op 14 december 2015 @ 19:49:

Zeker je time-timertje niet gezet hè? Dat je dat nou toch niet wist zeg.... .
quote:simbalabimba schreef op 14 december 2015 @ 19:06:

[...]

Was alleen maar een weekendje weg geweest? Niet eens. Volgens mij was hij vanmorgen nog even groot en nu moest ik ineens omhoog kijken
quote:Moiren_ schreef op 14 december 2015 @ 20:03:

[...]

Niet eens. Volgens mij was hij vanmorgen nog even groot en nu moest ik ineens omhoog kijken Zo snel gaat dat dus.
I like being a mess. It's who I am.
quote:Moiren_ schreef op 14 december 2015 @ 20:03:

[...]

Niet eens. Volgens mij was hij vanmorgen nog even groot en nu moest ik ineens omhoog kijken Had hij je hakjes weer aan?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:dadelduifje schreef op 14 december 2015 @ 19:57:

Fijne vakantie Tas! Lekker zeg. Zou ook wel weg willen. Jammer dan maar even privé sauna pakken. Ook goed.Dankje lieverd sauna is ook lekker je ogen dicht doen en denken aan de palmbomen en hagelwitte stranden.
quote:Kia-Ora schreef op 14 december 2015 @ 20:12:

[...]

Had hij je hakjes weer aan? Ook die past hij niet meer
quote:Moiren_ schreef op 14 december 2015 @ 20:14:

[...]

Ook die past hij niet meer En vanmorgen nog wel, jeetje hij groeit hard!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Moi, wat leuk voor hem! Nu ben jij zijn moedertje en hij de grote vent.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 december 2015 @ 20:16:

Moi, wat leuk voor hem! Nu ben jij zijn moedertje en hij de grote vent. Ik heb hem er even fijntjes aan herinnert dat hij, toen hij 6 was, beloofd heeft dat ik voortaan achterop zou mogen als hij groter zou zijn. Ik kreeg er rollende ogen op terug.
quote:Moiren_ schreef op 14 december 2015 @ 20:18:

[...]

Ik heb hem er even fijntjes aan herinnert dat hij, toen hij 6 was, beloofd heeft dat ik voortaan achterop zou mogen als hij groter zou zijn. Ik kreeg er rollende ogen op terug. Ik zou hem er wel aan houden, ook al is het maar een keer.
quote:Enn schreef op 14 december 2015 @ 19:57:

Zou het? De bips van vandaag kan het scrotum van morgen zijn.

Netelige kwesties kunnen dat worden.....

Maar afijn, ik wacht weer af of ik wellicht alweer genoeg gekust heb.

Of dat ik mijn tanden flos met de haren van een veronderstelde bips die toch een scrotum bleek te zijn.

Zo net na het eten is dat wij mij betreft dan best weer een aanrader maar we gaan het zien. Pumps, is it you?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Fenrir-Greyback schreef op 14 december 2015 @ 17:33:

[...]

Ik heb me ooit misdragen op een ben ik zwanger-topic, en toen werd mij te verstaan gegeven dat ik me op dergelijke topics maar beter niet meer kon laten zien als het me toch niet boeide . Ik denk trouwens wel dat dat vergrijp nu verjaard is hoor, maar het is nog steeds wel leuk om erom te grinniken.Was dat door dat gedoe met die ledenstops?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:GrimbleGrumble schreef op 14 december 2015 @ 17:55:

[...]

Dat begrijp ik wel. Een topictitel als "Wel of (gedeeltelijk) niet vaccineren?" mijdt ik ook maar, want dat je die vraag überhaupt al stelt is natuurlijk van de pot gerukt. Maar goed, ze praten er nu al meer dan 300 posts over.Had jij een zwanger topic???
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Dana schreef op 14 december 2015 @ 20:23:

[...]

Pumps, is it you?
quote:Dana schreef op 14 december 2015 @ 20:23:

[...]

Pumps, is it you?Bumbs dan....
Gretverdrie. Sinds vanmorgen aan mijn eerste zittende kopje thee! Maar: de balletjes voor de kerstmarkt zijn klaar, het eten voor morgen staat in de koelkast en mijn cadeautjes zijn opgehaald.. Nu nog een versje maken, mijn huiswerk doorlezen en een vers notuleerblok in mijn tas stoppen voor een heftige vergadering morgen. Jeej, de laatste week voor de kerstvakantie is echt mijn favoriet! Nog vier dagen, nog vier dagen ...
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
quote:Grzeczny schreef op 14 december 2015 @ 20:32:

Jeej, de laatste week voor de kerstvakantie is echt mijn favoriet! Nog vier dagen, nog vier dagen ...

Vergeet die voor de zomervakantie niet

Handig, beginnende pubers.

Al 20 minuten bezig om onder de douche te komen.

Staat Ghost mee te kijken.

"Ze gaan zo vrijen hoor."

En hij was boven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven