matrashoes wassen???
dinsdag 15 december 2015 om 07:57
even een huishoudelijke vraag... ik ben vanacht ongesteld geworden en nu zit er dus een vlek op de hoes van mijn matras....
ik wou het schoonpoetsen en toen bedacht ik mij dat die hoes er ook afgeritst kan worden.
dus nu wil ik hem lekker fris in de wasmachine doen.
maar ik kan geen wasvoorschrift op de hoes vinden.
dus hoe was ik dat dan?? hoeveel graden , gewoon met normaal wasmiddel en duurt het lang voor hij weer droog is??
ik wou het schoonpoetsen en toen bedacht ik mij dat die hoes er ook afgeritst kan worden.
dus nu wil ik hem lekker fris in de wasmachine doen.
maar ik kan geen wasvoorschrift op de hoes vinden.
dus hoe was ik dat dan?? hoeveel graden , gewoon met normaal wasmiddel en duurt het lang voor hij weer droog is??
Life is like an hourglass glued to the table.
dinsdag 15 december 2015 om 08:07
quote:Derpina schreef op 15 december 2015 @ 08:05:
Hier heb ik een paar keer die van het ledikantje gewassen op 40 graden en kwam bijna droog uit de wasmachine. En anders 1 nacht zonder die hoes slapen gaat ook wel hoor .ja kan inderdaad wel 1 nacht zonder maar heb vrij weinig droogruimte hier in huis dus in verband met de andere was zou t fijn zijn als hetber morgen wel weer op kan!
Hier heb ik een paar keer die van het ledikantje gewassen op 40 graden en kwam bijna droog uit de wasmachine. En anders 1 nacht zonder die hoes slapen gaat ook wel hoor .ja kan inderdaad wel 1 nacht zonder maar heb vrij weinig droogruimte hier in huis dus in verband met de andere was zou t fijn zijn als hetber morgen wel weer op kan!
Life is like an hourglass glued to the table.
dinsdag 15 december 2015 om 08:55
dinsdag 15 december 2015 om 09:15
dinsdag 15 december 2015 om 09:15
Hier hadden wij een vieze eenpersoonshoes. Geprobeerd in de wasmachine te stoppen, maar lukte echt niet. Veel te groot/dik.
Naar de wasserette gebracht. Volgende dag weer schoon en droog terug voor 20 euro.
Ideaal.
En hij ging er heel soepeltjes weer omheen!
Wasvoorschrift zat inderdaad aan de binnenkant en daar stond op dat hij niet in de wasmachine mocht:)
Naar de wasserette gebracht. Volgende dag weer schoon en droog terug voor 20 euro.
Ideaal.
En hij ging er heel soepeltjes weer omheen!
Wasvoorschrift zat inderdaad aan de binnenkant en daar stond op dat hij niet in de wasmachine mocht:)