Napraattopic deel 48

20-12-2015 09:31 3084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:simbalabimba schreef op 20 december 2015 @ 18:32:

[...]

Mee eens. En niet alleen wat betref. dat soort woorden, maar ook betr. andere dingen die je niet pikt in de communicatie.Welnee, als hier iemand godverdomme tikt en er wordt gevraagd of men rekening wil houden met geloof dan betekent er maar 1 ding: jachtseizoen geopend.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:ana_isabel schreef op 20 december 2015 @ 18:26:

[...]

Waarom gelijk staffen. Je kunt ook iemand vriendelijk vragen dat soort woorden achterwege te laten toch...Dat gaat in mijn geval echt niet helpen hoor.
quote:hatsetats schreef op 20 december 2015 @ 18:35:

[...]

Welnee, als hier iemand godverdomme tikt en er wordt gevraagd of men rekening wil houden met geloof dan betekent er maar 1 ding: jachtseizoen geopend.En dat ook ja.
Half zeven geweest en nog geen naam. Jullie maken het wel spannend!
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
quote:ana_isabel schreef op 20 december 2015 @ 18:26:

[...]

Waarom gelijk staffen. Je kunt ook iemand vriendelijk vragen dat soort woorden achterwege te laten toch...

*proest*

(Edit: niet met koffie maar met een Quarterpounder)

quote:hatsetats schreef op 20 december 2015 @ 18:35:

[...]

Welnee, als hier iemand godverdomme tikt en er wordt gevraagd of men rekening wil houden met geloof dan betekent er maar 1 ding: jachtseizoen geopend.Dan zou ik geen probleem met staffen hebben.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Grzeczny schreef op 20 december 2015 @ 18:36:

Half zeven geweest en nog geen naam. Jullie maken het wel spannend!Jullie? Ik deed niet mee hoor.
quote:simbalabimba schreef op 20 december 2015 @ 18:36:

[...]

Dan zou ik geen probleem met staffen hebben.Dan staf jij je waarschijnlijk suf, want het jachtseizoen is hier regelmatig open.
quote:Amaqanda schreef op 20 december 2015 @ 18:35:

[...]

Want?

Ik heb de mensen die hier met regelmaat posten misschien te hoog zitten dan hoor, maar als iemand aangeeft het echt kwetsend te vinden als er te pas en te onpas met godverdomme gescholden wordt, dan wordt daar echt wel rekening mee gehouden. Als ik dat niet zou denken, zou ik hier niet posten.Wat een gedoe weer. Volgens mij heb ik tot nu toe maar één keer GVD geroepen hier en ik was niet echt van plan om er een gewoonte van te maken hoor.
quote:Grzeczny schreef op 20 december 2015 @ 18:36:

Half zeven geweest en nog geen naam. Jullie maken het wel spannend!Ik stelde een vraag en geen reactie. Dus het gaat mooi niet door.
Volgens mij ben jij de aanleiding van deze discussie Fen, maar is het algemener dan jouw ene gvd.
Hahahaha ik zie het wel helemaal voor me.

Fenrir Greyback, zou je dat woord niet meer willen gebruiken? Ik ga naar de kerk en heb daar last van.

Antwoord van Fenrir: o sorry dit was niet de bedoeling. Zal niet meer gebeuren.

quote:Amaqanda schreef op 20 december 2015 @ 18:25:

[...]

Natuurlijk jij. Maar jij bent er toch nooit.Oh ja, da's waar.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 20 december 2015 @ 18:37:

[...]

Wat een gedoe weer. Volgens mij heb ik tot nu toe maar één keer GVD geroepen hier en ik was niet echt van plan om er een gewoonte van te maken hoor.Niet? Jammer. Ik hou wel van een welgemeende vloek op zijn tijd.
quote:Amaqanda schreef op 20 december 2015 @ 18:38:

[...]

Ik stelde een vraag en geen reactie. Dus het gaat mooi niet door.Een vraag? Zo kan je het ook noemen ja. Ik vond het meer uitlokken. Helaas, mislukt
quote:Fenrir-Greyback schreef op 20 december 2015 @ 18:37:

[...]

Wat een gedoe weer. Volgens mij heb ik tot nu toe maar één keer GVD geroepen hier en ik was niet echt van plan om er een gewoonte van te maken hoor.

Ik doelde niet op jou. Gewoon in het algemeen.

Sowieso een redelijke non-discussie, want op de incidentele vrouw van lichte zeden, kut of gvd wordt hier helemaal niet gescholden.
quote:BridgetteDubois schreef op 20 december 2015 @ 18:38:

Hahahaha ik zie het wel helemaal voor me.

Fenrir Greyback, zou je dat woord niet meer willen gebruiken? Ik ga naar de kerk en heb daar last van.

Antwoord van Fenrir: o sorry dit was niet de bedoeling. Zal niet meer gebeuren.

Nou ja dat bedoel ik. En dat terwijl ik zelfs ook wel naar de kerk ga, tenminste donderdagavond dan . Dat gezeur altijd.
quote:hatsetats schreef op 20 december 2015 @ 18:38:

[...]

Niet? Jammer. Ik hou wel van een welgemeende vloek op zijn tijd.Ik ook.
quote:hatsetats schreef op 20 december 2015 @ 18:38:

[...]

Niet? Jammer. Ik hou wel van een welgemeende vloek op zijn tijd.Deze was ook echt heel erg welgemeend.
quote:hatsetats schreef op 20 december 2015 @ 18:37:

[...]

Dan staf jij je waarschijnlijk suf, want het jachtseizoen is hier regelmatig open.Ik probeer het staffen te beperken tot dingen die mij aangaan, die tegen mij gezegd worden. Dat lukt niet altijd natuurlijk en staffen wil niet zeggen dat het automatisch gevolgen heeft.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Kan het hier nou GVD eens afgelopen zijn?

G'navond al te samen, moet ik nog ergens lezen waar het echt spannend is?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:hatsetats schreef op 20 december 2015 @ 18:39:

[...]

Een vraag? Zo kan je het ook noemen ja. Ik vond het meer uitlokken. Helaas, mislukt Jij vindt heel veel uitlokken en zuigen.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 20 december 2015 @ 18:41:

[...]

Deze was ook echt heel erg welgemeend.Lekker he?!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 december 2015 @ 18:38:

Volgens mij ben jij de aanleiding van deze discussie Fen, maar is het algemener dan jouw ene gvd.Laat me nou effe in de waan joh.
quote:hatsetats schreef op 20 december 2015 @ 18:36:

[...]

Jullie? Ik deed niet mee hoor.Hunnie?
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven