Uitgerekend juli 2016

30-10-2015 07:25 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die in juli zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Tabel is vol!

Naam LeeftijdKindUitgerekende datumBijzonderhedenhiltje8629-401e 28juni meisje Bevallen!!! Rikz 28-29-1e 3 juli jongen Bevallen!!! 1elsa28-311e 7 jul Meisje Bevallen!!! Rosalinda8332-331e 7juli ? Juf9124-361e 10juli meisje Bevallen !!! happy-wenn28-302e, 1e 1jaar 11 juli meisje Bevallen!!! Kim-mie335-283de, 15 en 12 jaar 11juli meisje Bevallen!!!misseD25-301e 12 juli jongen Bevallen!!! Snoevie10129-291e 12juli jongen Bevallen!!! ikbenik4929-331e 25 juli jongen Jubiki28-291e 18 augustus jongen Azia__?-?1e Jongen Calm31-281e 21 september MK in dec 15, bloedingen, 01/03 controle VK, 08/03 12 weken echo ziekenhuis.

Rozijntje01 en kersje86 en Sel-de-Mer, pris1984 en Dragonfruit als jullie weer meeschrijven zet ik jullie terug in de tabel

boterkoekje22 Orgineel Kaarsje91 Sunshine-2 Little.Gurly Mels123 theepoes paco1987 siska74
Kruidvat heeft nu pampers 2+1 gratis!
Ik gebruikte met mijn jongens altijd kruidvat.. De oudste kon ook niet tegen de pampers..

Dus ik wacht af hoe de baby straks reageert op de verschillende proefpakketten die je krijgt.
Ik heb net ff contact gehad met de verloskundige en ze heeft me heel lief geholpen en duidelijk verteld hoe en wat. Voel me nu wel beter. Heb gezegd dar ik onzeker werd dat de 1 zus zei en de ander zo. Heb ee nu wel weer een goed gevoel bij. Hebben over 2/3 weken weer een afspraak. Er is meer tijd ingepland voor alle vragen etc, gaan we hartje luisteren, meten etc.
Goed te horen misseD!!
Fijn MisseD!
Per aspera ad astra.
Fijn Missed! En Kimmie voel je je al beter?

Ik heb gelukkig nu al twee goede dagen. Ik ben er niet te veel mee bezig, we hebben wel gezegd dat we maandag een goede echo gaan vieren! We hebben namelijk deze zwangerschap nog niet echt gevierd! Hoe hebben jullie het gevierd?

Ik heb wel ergens gelezen dat veel zwangeren de fout maken door te veel luiers te kopen in het kleinste maatje, aangezien ze er snel uitgroeien. Maar hoeveel is te veel? Hoeveel halen jullie er in huis?

En wie doet er mee met moeders voor moeders? Ik ben nu sinds een paar dagen bezig en ondanks dat ik weet dat het een heel goed doel is, merk ik wel dat het een belasting is. Ik heb gewoon geen zin meer om naar de wc te gaan
Jubiki ik.doe mee aan moeders voor moeders. Ben het idd ook wel een beetje zat. Maar is al bijna afgelopen volgens mij. Ik doe het ook niet meer elke dag zo ongeveer 4 dagen en dan niet eens alle keren. Ach alle kleine beetjes helpen!

Ik heb vanm gesprek gehad bij kdv. Flex. Goed gevoel bij. Ga maandag kijken bij een mutsy kinderwagen voor 100,- is maar voor 1 kind gebruikt en nog netjes. Autostoeltje en buggie zit er ook nog gewoon bij!
Ik moet mog 3 weken en dan ben ik klaar met mvm. Maar ben er idd ook al wel een beetje klaar mee. Ik denk dat ik het maar hetzelfde ga doen als hiltje.

Ik ga denk ik niet heel veel luiers van te voren kopen, want straks bevallen ze niet of groeien ze er idd zo uit.

Ga denk ik ook verschillende proberen..

Klinkt goed hiltje, bijna te mooi om waar te zijn

Kimmie al wat minder last van je keel en rug?

Ik kom trouwens uit Overijssel.
MisseD fijn trouwens dat je uitleg enzo hebt gehad en je er nu prettiger bij voelt. Dat is wel superbelangrijk bij zoiets intiems en bijzonders!

Luiers ga ik ook nog niet veel kopen.

Ja klopt Elsa, heb heel veel vragen gesteld, maar het lijkt echt super..... Staan er wel meer van op hoor trouwens op mp, alleen dan iets verder weg of iets duurder.

@jubiki, wij hebben niet iets speciaals gedaan om het te vieren.
Hoi dames, nou mijn keel is eindelijk aan de betere hand! En gister... Mijn rug... Drama!! Kon niet meer mijn benen op tillen, kon niet meer van de bank af of van de wc af komen!! Dan is het handig met 2 grotere kinderen in huis!!

Mijn vriendin heeft gister krukken voor me gehaald en gister tijdje met mijn vriend gedouchte onder de warme straal. Vanochtend kon ik weer lopen! Maar.. Vanaf 14 uur vanmiddag is het weer slechter... Met kruik op de bank en weer schuifelend naar de keuken...

Nou ja, hoop dat het snel weg trekt! Word wel beu dat thuis zitten!!
Wqt vreselijk kimmie. Hopelijk knapt het snel op!!

Ik kan begrijpen dat mensen zat zijn van mvm. Ik heb dit keer niet meegedaan.

Dames over 12 nachtjes weten we (hopelijk) wat het wordt. Vind het enorm spannend. Moeten wel laat in de avond haha dus dan wel de hele dag wachten. Ik had eerst op 23 januari maar nu ergens anders met betere apparatuur. Ik ben TE nieuwsgierig
MisseD, heb jij een echo foto rond de 12 weken? Ik vind de NUB theorie interessant! Op die van mij denk ik dus meisje! Heb dag gevoel ook vanaf dag 1.. Maar ja ik dacht het bij de jongens ook.. Maar nooit zo sterk als nu!!!
Mvm heb ik nu ook niet gedaan.. Heb 1 zwangerschap wel mee gedaan.

Vanmiddag met kdv organisatie gebeld en mijn situatie voorgelegd, dat ik ws na mijn bevalling van baan switch. De locatie die ik voor ogen heb heeft bijna nooit wachtlijsten. Dus schrijf me in goor de 2 dagen die ik al nodig had gehad met mijn huidige baan, en als de dagen veranderen kan dat binnen 2-3 weken geregeld zijn.. Top! Weer een zorg minder!!

En vandaag ingeschreven bij kraamzorg!!

Wou ook zwangerschapscursus bellen maar die waren bereikbaar tot 12 uur.. Morgen ff doen

Juf, succes morgen!!
Nee Kimmie. Ik ben nu 12 weken heb de echo met 15 weken. Dus best vroeg. Daar doen ze het al vanaf 13 weken en als ze twijfelt of niet kan zien mag je terug komen gratis. Maar ze was op vakantie en dus nu met 15 week. Vind ik ook prima!

Ik ga mij ook volgende weem inschrijven bij kraamzorg!
MisseD, nee ik bedoel of je een "gewone " echo heb van rond de 12 weken
HappyWenn, bedankt voor je site. Heb me ingeschreven op de nieuwsbrief. Ga het in de gaten houden.

Kimmie, beterschap! Je hebt het 1 na het ander of niet? :(

Mvm, ik doe nog trouw mee. Tenzij ik heeeeeel nodig moet plassen en het toilet boven gewoon niet meer haal, dan ga ik beneden naar het toilet. Jammer dan. Zal wel blij zijn als het voorbij is.

MisseD, spannend! Dat is al snel. Ga je het geslacht wereldkundig maken of blijft het een geheim?

Zijn er trouwens nog meer meiden die het geslacht nog niet willen weten?

Qua kinderwagen zijn wij er ook zo goed als uit. Het wordt een Joolz. Alleen de kleur nog kiezen. Kraamzorg is ook rond. Alleen de opvang nog niet. Wordt het een opvang of toch naar de oma's?

Wat doen jullie?
Zorgverzekering. Iemand had het laatst over delta lloyd, met korting via 24baby. Via Independer krijg je 2,5¤ meer korting. Misschien een handige tip?
Ik ben naar delta loyd gegaan maar bij Independer was het bij mij even duur. Uiteindelijk via de website zelf gedaan.
Ik ben gister idd via independer naar delta lloyd gegaan.

Ik deed mvm, nu al 3 weken niet omdat ik nog steeds vreselijk misselijk ben of het ligt zo soortvan "op de loer" en bij een verkeerde smaak of geur huppatee ga ik weer. Dus helaas, ik had er een grote mond over maar ben niet veel hulp geweest voor ze hahaha.

Bedankt Kim! Ben stiknerveus haha.

Hebben vandaag de wagen gekocht! Toch de mutsy evo geworden in touch of taupe, die gaat uit de collectie dus had een supermooie aanbieding. Uiteindelijk 530 betaald voor de combi wagen zelf, voetenzak, parasol en adaptors voor de maxicosi. Gelijk in huis ook en mijn moeder stond erop dat we m van haar krijgen dus dat viel ook nog eens mee haha!

Hoop dat je je snel beter voelt hoor Kim, dit is niks natuurlijk.

Ik maak me bestwel zorgen want ik heb vaak zenuwen bekneld, ook al eens aan geopereerd maar in mn rug ook vaak last. Nu ook dus, en dat zal denk ik niet veel beter worden.

Was gisteren in paniek want ik had opgezocht hoe vrouwen beschrijven dat weeën voelen. Niet doen dames. Haha. En ik heb letterlijk ALTIJD pech met operaties en andere ziekte dingen, gaan altijd dingen mis en herstel operaties enzo. Ben vaker geopereerd dat t later opnieuw moest dan dat t in één keer goed ging. En eerst zei ik ja die bevalling, ik zie er niet zo tegenop hoor ik laat t wel gewoon over me heenkomen. En nu ineens denk ik daar heeeeeel anders over hahaha.

Verder vind ik het super lastig hoe je kraamzorg uitzoekt. Waar let je dan op enzo?

Allemaal alvast een fijne jaarwisseling, zal een hele bijzondere zijn voor ons allemaal denk ik! De helft van 2016 zwanger en de helft zonder slaap. Haha grapje.
Per aspera ad astra.
Juf, niet zenuwachtig zijn voor morgen! Komt vast goed! Je krijgt ook meteen de uitslag omdat je bloed al heb laten prikken, groot voordeel! Je bent jong, en verder geen gekke dingen in beide families? Dan geen zorgen maken!!
Geen gekke dingen aan beide kanten idd dus je hebt helemaal gelijk Kim, dankje!

Dames, er is nu zelfs een topic uitgerekend in september 2016!

Woehoee, wij gaan al bijna t 2e trimester in!
Per aspera ad astra.
Haha jaa leuk!!
Ik vind persoonlijk dat veel mensen erg negatief zijn over de bevalling. En dat ze daarin ook iedereen meenemen. Als je zelf al met angst naar een bevalling toeleeft is dit niet positief en raad ik aan hier echt wat mee te doen. Tip van mijn hypnobirthingdocent was om horror verhalen meteen af te kappen, en zeggen sorry wat heb ik hier aan? Ik vertrouw op mijn eigen lichaam. Super tip! Of je moet alle details willen horen natuurlijk....kan ook!! Haha

Ik vond het hele proces tot aan de bevalling heel erg mooi elke wee bracht je dichter naar je kindje zo voelde dat voor mij ook echt! ik had super veel aan mijn hypnobirthing en yoga klas( ben zelf vrij nuchter) maar de positieve kijk op de weeen en bevalling helpen echt om zonder pijnstilling te bevallen. Ik zweer er echt bij dat ontspannen blijven het toverwoord is, soms voelde ik dat ik er bijna uit ging en dan kon ik het bijna niet opvangen, als ik op mijn ademhaling en ontspanning bleef letten ging dit bijna vanzelf, in een soort cocon ofzo...., mijn man hielp ook en ontspannen muziek zo fijn......ging echt zo perfect!! Ik zou tekenen voor de bevalling van mijn dochter ook al had ik bijna 4 dagen continue weeen. Dat zou minder mogen, maar voor de rest wil ik het nu weer proberen op eigen kracht thuis. Bij de eerste mislukt omdat ze in het vruchtwater had gepoept helaas. Dus we gaan er weer voor!! Klinkt gek maar ik heb er echt heel veel zin in!!
Ik ga dit x naar een andere kraamzorg. Weet het nog niet 100%, maar voor 99 haha, wil nog even ervaringen in mijn omgeving vragen.

Maakt volgens mij ook niet veel uit, je moet net mazzel hebben wie je treft.

Wel geef je in het persoonlijk gesprek je wensen aan. Bijvoorbeeld borstvoeding/ wel geen stagiair/ verwachtingen huishouden etc....
Thanks nog voor de info over rhesus Hiltje! Ga me er idd maar niet te druk om maken, nog wel ff navragen bij vk volgende week!

Kim wat balen van alle lichamelijke klachten, hoop dat je je snel fitter voelt!

Missed, goed dat je open kaart hebt gespeeld met je vk, niet altijd de makkelijkste, maar uiteindelijk vaak wel de beste oplossing!

Fijn al die info over luiers ben ik echt totaaal nog niet over na aan het denken, maar fijn om er zo al wat over te leren! Bevallingen ga ik me ook nog niet te veel in inlezen, haha Juf! Ben ook bang dat ik dan niet meer durf ;)

Moeders voor moeders heb ik 1e keer gedaan, maar na miskramen durfde ik niet meer.. Heb me wel voorgenomen het volgende keer wel weer te doen, vind t wel echt goed en belangrijk! Maar lijkt me idd pittig om t zo lang vol te houden!

Rikz, wij willen wel weten wat t wordt, maar ga wel wachten tot 20 wk echo. We willen het geheim houden en dan is 20 wk lang genoeg om het tegen niemand te vertellen

Jaaa uitgerekend in september!! Heerlijk he, het begint op te schieten ;)

Fijne jaarwisseling meiden! Dat het een fantastisch jaar mag worden met allemaal gezonde zomerkindjes!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven