Geld & Recht alle pijlers

Geld terug V&D retour?

31-12-2015 17:08 20 berichten
Hallo! Heeft iemand een idee hoe het zit met de retourzendingen die zijn teruggestuurd naar v&d?

Ik heb op 18 november een retour teruggestuurd ter waarde van 120euro.. Is er nog een kans dat ik dit geld terug krijg of hoe gaat dat bij een faillissement? Bedankt alvast!
Alle reacties Link kopieren
Er is op de geld en recht pijler al een topic over VenD, en de berichten daar zijn niet heel positief. Denk dat je maar moet incalculeren dat je niets terugkrijgt.
Volgens mij kun je je vordering bij de curator indienen, maar de kans is denk ik klein dat je nog wat krijgt. Er is een speciaal V&D topic op Viva, daar kun je ook e.e.a. lezen.
Ik zou de vordering wel indienen met het verzoek hem op de lijst van voorlopig erkende concurrente crediteuren te plaatsen maar de kans dat je iets terugziet is minimaal.
verba volant, scripta manent.
Google?

klik

Kostte me ongeveer 30 seconden googlen....
668, the neighbour of the Beast
Ze zijn failliet dus ik zou er niet op rekenen, ook niet bij een doorstart.
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Je hebt een vordering op v&d als schuldeiser maar zult vermoedelijk je geld niet meer terug zien, eerst moeten de voorkeurs schuldeisers betaald worden dus als particulier sta je ver achteraan in de rij. Beetje lullig maar je zult je verlies moeten nemen voor die 120 euro hoe zuur ook.
Had je die retour op 18 november al opgestuurd en nog geen geld retour gekregen?

Ik kreeg tot een week geleden met een retournering nog gewoon geld terug bij de klantenservice in de winkel..
Dat denk ik ook ja. Wel heel vervelend zeg. Ja natúúrlijk ook voor de mensen die hun baan kwijt zijn, vooropgesteld. Maar niet leuk als je nu met retouren of bonnen zit
18 november was toch ver voor de surseance?
quote:Marels schreef op 31 december 2015 @ 17:17:

Google?

klik

Kostte me ongeveer 30 seconden googlen....

Dit gaat over een retour die nog verstuurd moet worden, die van mij had ik 18 november al verstuurd. Kostte me ook ongeveer 30 seconden googlen..

De rest bedankt voor de reacties!:) ik heb het meteen ingediend.
-
quote:Starshine schreef op 31 december 2015 @ 17:35:

18 november was toch ver voor de surseance?Ja.
Ja op 18 november verzonden, heb de Kiala-code nog als bewijs.

Achteraf gezien had ik het ook beter in de winkel kunnen terug brengen :(
Maar waarom nam je niet eerder contact op als je al 6 weken op je geld zit te wachten?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Oh 18 november al retour gestuurd, lees ik nu pas. Nou idd vreemd dat dat zo lang heeft geduurd! Wat Himalaya zegt, waarom geen contact opgenomen? Nou goed, daar heb je nu niets meer aan. Ik denk eerlijk gezegd dat je naar je geld kunt fluiten
Ik ben bang dat je niks meer terugkrijgt.....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Geef je weinig hoop jammergenoeg
“I would like to see anyone, prophet, king or God, convince a thousand cats to do the same thing at the same time.”
quote:himalaya schreef op 31 december 2015 @ 17:53:

Maar waarom nam je niet eerder contact op als je al 6 weken op je geld zit te wachten?Een bedrijf heeft meestal 30 dagen om terug te betalen, maar volgensmij was begin/midden december al gerommel bij de V&D toch? Dus als TO 10 dagen geleden gebeld had, had ze waarschijnlijk alsnog niks terug gekregen denk ik.
quote:pommiaan schreef op 31 december 2015 @ 19:32:

[...]

Een bedrijf heeft meestal 30 dagen om terug te betalen, maar volgensmij was begin/midden december al gerommel bij de V&D toch? Dus als TO 10 dagen geleden gebeld had, had ze waarschijnlijk alsnog niks terug gekregen denk ik.Is inmiddels een termijn van 2 weken dacht ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven