En wat eten we vandaag?

21-07-2007 20:50 5194 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 16-08-2007 10:41
Reden: Invoegen afbeeldingen.
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Vandaag quiche gegeten met paddestoelen, prei, walnoten, geitenkaas, zongedroogde tomaten, knoflook en ei. Daarbij een tomatensalade. Quiche was goed gelukt!
restje pasta met gehalk en spitskool uit de vriezer.en stoofpeertjes als toetje.
Tomaten-vijg-soep en pide-brood met humus.

Was heerlijk!
Vanavond eet ik haché met rode kool en aardappelpuree.
Chili con carne zelfgemaakt uit de diepvries, lekker makkelijk!
heb net een prutje gemaakt van boontjes,paprika,kipworstjes,aardappel en wat indische kruidenpasta.
heb net ook nog bloemkool,visfilet,kerriesuas en pasta gemaakt.natuurlijk gaan erweer porties in de vrieser,voor de late diensten.
groenten en aardappelschotel uit de vriezer met rode pesto
Vandaag bij vrienden gegeten: brocolli, aardappeltjes en een zelfgemaakte kip-croissant.

Morgen eten we zelfgedraaide gehaktballen met rode kool en aardappels.

Zaterdag wordt het kip tandoori met sla.
Ik ga roti-lam-speciaal maken.
quote:yette schreef op 17 oktober 2008 @ 09:59:

Ik ga roti-lam-speciaal maken.

-zucht wat heerlijk-

Ik hoop dat ik vanavond energie heb om een pasta te maken met een gevulde paprika erbij.
Gister zijn wij lekker uit eten geweest.

Vooraf: gerookte runderlende

Hoofd: spare ribs

Na; creme brulee

Was lekker.

Vanavond eet ik een restje hachee met gekookte aardappels. Zit me net te bedenken dat ik er dus helemaal geen groente bij heb.... Zou dan alleen voor de groente nog naar de c1000 moeten, dus ik denk dat het gewoon zonder groente wordt
Broccoli met ham-kaassaus (met extra veel kaas), rundervinken en gebakken aardappeltjes.
Longhaas met cantharellen

Aardappelpuree met groene asperges

Slagroomschnitt bij de koffie
Hier had uw advertentie kunnen staan.
Andijvie stampot met gehakt en spekkies.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ik had vanmorgen al alles in huis gehaald voor roti, maar vanavond wilde man ineens koken. Aangezien dat niet zo vaak meer gebeurt, heb ik de lamspoulet ingevroren en heeft m'n keukenpris spaghetti met pittige rode saus gemaakt.
ga zo lasagne maken.

Toetje heb ik net gemaakt: nazomercompote met appels en pruimen en kaneel
Everytime you make a typo, the errorists win.
Gesmoorde restjes groente (courgette, prei, paksoy en misschien doe ik er nog diepvrieserwten bij) met knoflook, spekjes en thijm.

Zelfgemaakte aardappelpuree erbij.
Eigengemaakte pizza
Aardappelgratin, worteltjes en biefstuk met spek omwikkeld met een rode wijn mosterdsaus hmmmmmm.
Vandaag Broccolisoep met zalmsnippers en mierikswortelroom gegeten. En een 1 persoons-miniquiche met broccoli, tomaat, ham, ui, geraspte kaas, kruiden en ik vergeet even de rest wat erin zat.

Ik heb 2 quiches gemaakt dus of ik eet de ander morgenmiddag of ik gooi hem in de vriezer, weet nog niet.

spinazie a la creme met kaas-bladerdeegbaksel
Gisteren een spruitjeschotel met gestoofde zoete appeltjes en rendangvlees (wat een combi maar heb heerlijk gegeten!).

Vandaag staat op het menu een met shoarmareepjes en paprika gevulde courgette met knoflooksaus en daarbij notenrijst.
eigen gemaakte gebonden vissoep gaat ut worden,met vers gebakken broodje natuurlijk.en vanmiddag eet ik ysbergsalade met feta,olijven,noten.
Gister at ik bij een vriendin Andijviestamppot op zijn italiaans met krokant kipfiletje uit de oven erbij.

Eind van de middag hebben we een verjaardag en daar zouden veel hapjes en salades zijn enzo, dus dat wordt meteen ons avondmaal. Als we daarna nog honger hebben kunnen we altijd nog iets halen/ bestellen/ frituren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven