Napraattopic 50

31-12-2015 00:38 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Ttass28 schreef op 06 januari 2016 @ 14:31:

[...]

Je hoeft niet op mij te reageren hoor je kan mij ook negeren. En dat is juist en precies wat ik bedoelde met mijn post.Insgelijks!
quote:Amaqanda schreef op 06 januari 2016 @ 14:29:

[...]

Ik vind het vooral nogal storend en dom. Getuigd van onoprechtheid en totaal geen zelfreflectie.Dat is sinds haar eerste nick en eerste topic al een puntje!
quote:Eleonora-1 schreef op 06 januari 2016 @ 14:26:

[...]

Serieus, het geeft rust, die keuze maken.

Niet belerend bedoeld of zo, ik was zelf ook verbaasd dat het zo werkte maar in het echte leven probeer ik ook om voor mij vervelende types heen te leven en op een forum heb je zelfs de luxe om iemand helemaal links te kunnen laten liggen.

Zij van dat Sabia topic toen, blóed onder mijn nagels vandaan, oooowwwww, verschrikkelijk. Ook haar had ik niet op moeten zoeken steeds, want dat deed ik.

Ik vind het inmiddels echt fijn dat ik niet hóef hier.

Gett'n ma drift?

Ja je hebt vast gelijk o wijze vrouw
quote:Moiren_ schreef op 06 januari 2016 @ 14:42:

[...]

Nou ja, mijn ballen smaken raar. Vind ik.

Eergisteren vond ik de rode kool die ik klaar maak met appeltjes en die ik vervolgens ouderwets in bokaaltjes 'inweck' zuur/aards proeven. Ik hoefde niet meer, maar man vond het niet anders smaken dan anders. Kan dus ook gewoon aan jou liggen Moiren, hormonaal momentje of zo?

*En nu hup weer aan de arbeid, koffiepauze is voorbij*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Weetje wat ik ook nog het grappigst eerder triest. Dat je met 1 persoon over en weer aan het praten en dat de rest over je heen valt alsof je de gebeten hond bent. Bijzonder bijzonder allemaal maar he het heeft geen efect op mijn rl en ik eet er ook geen brood minder om.
quote:fietsie schreef op 06 januari 2016 @ 14:45:

[...]

Doe ik ook vaak, en gaat altijd goed! Misschien was je gehakt al wat oud toen je ze in vroor? Of zaten je ballen te lang in de vriezer? Of smaken ze nu naar het bakje of het zakje oid,

Gehakt was net gekocht en zeker niet over de datum.

Nah geen idee. Ik zeg wel tegen het kind dat-ie de ballen niet moet eten.
quote:Amaqanda schreef op 06 januari 2016 @ 14:42:

[...]

Ik zou stoppen met vlees eten.Dit.
quote:Ttass28 schreef op 06 januari 2016 @ 14:38:

[...]

Negeren is niet de kunst door een knop negeren is gewoon doorscrollen.Doe wat je zegt, dan lieg je niet!
quote:Amaqanda schreef op 06 januari 2016 @ 14:42:

[...]

Ik zou stoppen met vlees eten.Twee keer Ama, het zit je hoog hè.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Ttass28 schreef op 06 januari 2016 @ 14:46:

Weetje wat ik ook nog het grappigst eerder triest. Dat je met 1 persoon over en weer aan het praten en dat de rest over je heen valt alsof je de gebeten hond bent. Bijzonder bijzonder allemaal maar he het heeft geen efect op mijn rl en ik eet er ook geen brood minder om. Ken je de uitdrukking "hoe harder iemand roept dat iets niet zo is... "?
quote:fietsie schreef op 06 januari 2016 @ 14:46:

[...]

Dat is sinds haar eerste nick en eerste topic al een puntje!Daarom noemde ik het ook op
quote:Oudblond schreef op 06 januari 2016 @ 14:46:

[...]

Eergisteren vond ik de rode kool die ik klaar maak met appeltjes en die ik vervolgens ouderwets in bokaaltjes 'inweck' zuur/aards proeven. Ik hoefde niet meer, maar man vond het niet anders smaken dan anders. Kan dus ook gewoon aan jou liggen Moiren, hormonaal momentje of zo?

*En nu hup weer aan de arbeid, koffiepauze is voorbij*Ja, daar zat ik ook aan te denken, al heb ik geen hormonale momentjes.
quote:Kia-Ora schreef op 06 januari 2016 @ 14:47:

[...]

Twee keer Ama, het zit je hoog hè.Stokpaardje.
quote:Ttass28 schreef op 06 januari 2016 @ 14:46:

Weetje wat ik ook nog het grappigst eerder triest. Dat je met 1 persoon over en weer aan het praten en dat de rest over je heen valt alsof je de gebeten hond bent. Bijzonder bijzonder allemaal maar he het heeft geen efect op mijn rl en ik eet er ook geen brood minder om. Als je 1 op 1 wilt praten kun je beter chatten of whats appen
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 januari 2016 @ 14:46:

[...]

Dit.
Sid en Moi, get a room
Hoe gaat dat in zijn werking eigenlijk iedereen die meeloopt krijgt een lindje of een prijs hoe werkt dat eigenlijk?
quote:Amaqanda schreef op 06 januari 2016 @ 14:48:

[...]

Stokpaardje.Yeehaa
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Mag ik ook een lindje?
quote:Moiren_ schreef op 06 januari 2016 @ 14:46:

[...]

Gehakt was net gekocht en zeker niet over de datum.

Nah geen idee. Ik zeg wel tegen het kind dat-ie de ballen niet moet eten.Gehaktballen kan je gewoon invriezen hoor. Mss straks nog eens proeven?
Life is short. Eat dessert first.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 januari 2016 @ 14:48:

[...]

Als je 1 op 1 wilt praten kun je beter chatten of whats appen

Dit.

Reageren op een forum is reacties krijgen en helemaal op een topic als dit.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 06 januari 2016 @ 14:48:

[...]

Als je 1 op 1 wilt praten kun je beter chatten of whats appen Moet de ander wel bereid zijn haar nummer te geven .
de herinneringen van het schoolplein komt wel naar boven nu.
quote:Ttass28 schreef op 06 januari 2016 @ 14:50:

Hoe gaat dat in zijn werking eigenlijk iedereen die meeloopt krijgt een lindje of een prijs hoe werkt dat eigenlijk?Nee reactie van jou. Is voor sommigen hier erg waardevol blijkt.
quote:Ttass28 schreef op 06 januari 2016 @ 14:50:

Hoe gaat dat in zijn werking eigenlijk iedereen die meeloopt krijgt een lindje of een prijs hoe werkt dat eigenlijk?Nee zij die kunnen spellen krijgen een lintje, de rest krijgt wat jij krijgt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven