Vintage
dinsdag 14 oktober 2008 om 10:02
Vintage is nog steeds hot en ook Viva besteed er regelmatig aandacht aan. Laatst nog een lijstje met 5 sites. Het viel mij op dat bij de meeste daarvan helemaal niets meer gebeurt (nauwelijks nieuwe updates) en ilovevintage kennen we nu onderhand wel.
Daarom wil ik jullie mening vragen over de volgende (nieuwere) sites:
www.topvintage.nl
www.vivavintage.nl
www.vintagefootwear.nl
Of zijn er nog meer die ik nog niet ontdekt heb?
Daarom wil ik jullie mening vragen over de volgende (nieuwere) sites:
www.topvintage.nl
www.vivavintage.nl
www.vintagefootwear.nl
Of zijn er nog meer die ik nog niet ontdekt heb?
vrijdag 17 oktober 2008 om 14:17
vrijdag 17 oktober 2008 om 15:39
De eighties zijn ook niet echt mijn favoriete periode maar ik vind toch dat met name vivavintage hele mooie kleren heeft... Ik denk dat ik er ga bestellen, ben benieuwd want ilovevintag is toch iets te gehypt, alles wordt voor je neus weggekaapt en de kleren vind ik daar afschuwelijk, de laarzen gaan wel maar vaak ruiken ze ontzettend muf of blijken ze in het echt helemaal niet mooi. En inderdaad uiteindelijk betaal je op Ebay nog wel meer, vooral als je het uit Amerika laat komen, die douanekosten zijn geen pretje!
Heb bij vintagefootwear trouwens hele mooie laarzen besteld, in het echt zijn ze ook mooi!
Maar misschien moet ik dit allemaal helemaal niet zeggen want straks kan ik daar ook al niet meer kopen...Haha
Ben benieuwd naar jullie reacties en ervaringen bij de diverse vintage shops!
Heb bij vintagefootwear trouwens hele mooie laarzen besteld, in het echt zijn ze ook mooi!
Maar misschien moet ik dit allemaal helemaal niet zeggen want straks kan ik daar ook al niet meer kopen...Haha
Ben benieuwd naar jullie reacties en ervaringen bij de diverse vintage shops!
vrijdag 17 oktober 2008 om 15:43
zaterdag 18 oktober 2008 om 10:54
zaterdag 18 oktober 2008 om 10:59
Echte Vintage kun je vinden bij Episode aan de Berenstraat in Amsterdam. Waterlooplein zit er ook eentje, maar die ken ik niet.
Ik werk op nog geen 4 meter afstand van Episode en het schijnt dat Tyra Banks daar kort geleden is gespot.
Ze hebben ook een website maar of je daar ook kunt bestellen....
Laura Dolls zit daar ook heel dicht bij. Is ook grappig om te snuffelen.
Ik werk op nog geen 4 meter afstand van Episode en het schijnt dat Tyra Banks daar kort geleden is gespot.
Ze hebben ook een website maar of je daar ook kunt bestellen....
Laura Dolls zit daar ook heel dicht bij. Is ook grappig om te snuffelen.
maandag 10 oktober 2011 om 13:15
Ik koop graag vintage en ga meestal naar Amsterdam, achter in de negen straatjes.
online kijk ik ook graag, heb weer leuke site ontdekt:
www.porchpeople.nl
Goedkope aparte vintage, vooral leuke shirtjes en tassen.
online kijk ik ook graag, heb weer leuke site ontdekt:
www.porchpeople.nl
Goedkope aparte vintage, vooral leuke shirtjes en tassen.