Napraattopic 51

06-01-2016 15:19 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.

Wollie, is het gelukt?

Oudblond, ik zou het ook op de fiets kunnen doen maar dan is het wel een stukkie trappen. Afspraak goed verlopen?

Grimblegrumble,
Nou ja.. dat dus..
quote:Pumps_italiaans schreef op 08 januari 2016 @ 14:16:

Zie anouk weer zwanger

VERDER geen tijd. Ik zocht even naar tip voor Klopboormachine van de praktisch.Thanx. Succes met klussen!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 08 januari 2016 @ 08:05:

[...]

Zou leuk zijn, maar dan een volgende keer, vandaag ga ik alleen even op en neer. Heb zo'n blokker treinkaart en dan moet ik op tijd weer in de trein zitten, die is niet geldig in de spits. Wilde eigenlijk morgen gaan, maar dan zijn er allerlei werkzaamheden en zou ik een paar keer over moeten stappen.

Hoe is het met jouw werkzaamheden?

Hoe was het?

Ik schiet best op. Helaas moet het plafond nog een keer, morgen andere roller kopen.

De muur met een kleurtje is exàct de kleur geworden zoals op het kleurkaartje. Ik noem het licht oudroze. Qua kleur had het misschien wel een tintje donkerder gemogen maar aangezien er een donkere kast tegenaan komt is het denk ik precies goed.

Stylen is mijn blinde vlek, gelukkig hebben mijn dames daar wel zicht op.
Je bent zelf een theepot
quote:GrimbleGrumble schreef op 08 januari 2016 @ 10:13:

Hoppa, de evaluaties zijn binnen. Voor het eerst in de vier jaar dat het bachelorprogramma van deze universiteit bestaat, waren er over drie collegereeksen geen klachten voor wat betreft de inhoud.

En raad eens wie er verantwoordelijk was voor die collegereeksen?

Wel zouden studenten graag willen dat ik wat minder vloekte tijdens de colleges. Ik heb de decaan en de onderwijsdirecteur tijdens de evaluatie nog ervan proberen te overtuigen dat deze twee zaken nauw samenhangen, maar zij zouden toch ook graag zien dat ik mij wat netter gedroeg.Top en
Je bent zelf een theepot
quote:Oudblond schreef op 08 januari 2016 @ 10:35:

[...]

Kunnen wij meeten, ik heb vanmiddag ook een afspraak in het AVL. Maar ik ben er zo op de fiets.Dat zijn bizarre meets dan bloos en blond, al allitereren jullie wel
Je bent zelf een theepot
Nou heb ik ook de aandrang om morgen te gaan schilderen suus! Hoop dat ik m kan weer staan
Je kunt ook hier je ei kwijt hoor Nic
Je bent zelf een theepot

Hoppa, de evaluaties zijn binnen. Voor het eerst in de vier jaar dat het bachelorprogramma van deze universiteit bestaat, waren er over drie collegereeksen geen klachten voor wat betreft de inhoud.

Wel zouden studenten graag willen dat ik wat minder vloekte tijdens de colleges. Ik heb de decaan en de onderwijsdirecteur tijdens de evaluatie nog ervan proberen te overtuigen dat deze twee zaken nauw samenhangen, maar zij zouden toch ook graag zien dat ik mij wat netter gedroeg.

Knapperd! Goed gedaan!

En ga je je netter gedragen?

Wel zouden studenten graag willen dat ik wat minder vloekte tijdens de colleges. Ik heb de decaan en de onderwijsdirecteur tijdens de evaluatie nog ervan proberen te overtuigen dat deze twee zaken nauw samenhangen, maar zij zouden toch ook graag zien dat ik mij wat netter gedroeg.Dat wil wat zeggen als studenten dit vragen.
LOEP ME MAAR aub.
Missie, wat een flauwe toon in je 'tolerantie' commentaartje..
Nou ja.. dat dus..
Missie typt nooit iets zonder naar toontje.
Wauw, wat zijn sommige mensen toch aso. Ik zit in een wachtkamer. Tegenover me zitten mensen met kinderen die gewoon met de eigen meegebrachte stiften de tafel in de wachtkamer onderkladden. Top dat je eigen speelgoed meeneemt enzo en dat je je koters bezig houdt, maar andermans meubilair onderkladden vind ik nogal ver gaan eerlijk gezegd.
Volgende keer je eigen sopje en schuurspons meenemen? Kan je die als hint op tafel zetten.
Nou ja! Dat doe je toch niet! Daar zou ik zelfs iets van zeggen, denk ik.
Life is short. Eat dessert first.
quote:SuzanneSuus schreef op 08 januari 2016 @ 15:55:

[...]

Hoe was het?

Ik schiet best op. Helaas moet het plafond nog een keer, morgen andere roller kopen.

De muur met een kleurtje is exàct de kleur geworden zoals op het kleurkaartje. Ik noem het licht oudroze. Qua kleur had het misschien wel een tintje donkerder gemogen maar aangezien er een donkere kast tegenaan komt is het denk ik precies goed.

Stylen is mijn blinde vlek, gelukkig hebben mijn dames daar wel zicht op.

Klinkt goed. Ik herinner me nog iets van champagne kleurige keukenfrontjes en olijfgrijsgroenig marmoleum.

Vlgs mij wordt het een classy geheel.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Sid-returns schreef op 08 januari 2016 @ 17:20:

Missie typt nooit iets zonder naar toontje.Nooit is wel erg vaak.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

Mwoah, de bedoeling is dat ze op papier kleuren, maar dat lukt peuters niet zo goed. Dus zit de tafel onder de stiftstrepen. En het is geen kinderwachtkamer ofzo. Ik snap dat niet zo goed. Ga er ook niks van zeggen, maar wilde het toch even kwijt. Dus ipv met opgetrokken wenkbrauwen observeren deel ik het hier
quote:simbalabimba schreef op 08 januari 2016 @ 17:29:

[...]

Nooit is wel erg vaak.Dat maakt het nog schrijnender.
Hee pumps leuk je te lezen in napraat hoe is het?
quote:Sid-returns schreef op 08 januari 2016 @ 17:20:

Missie typt nooit iets zonder naar toontje.Gelukkig doe jij dat ook nooit
Overigens zit ik elke week in deze wachtkamer en dat is briljant: ik ken van de tikje bijzondere mensen die er ook elke week zitten alle achtergrondverhalen: irritante schoonmoeders, narcistische exen, onrecht door instanties.

Het vivaforum IRL. Echt prachtig. Dus doorgaans neem ik een boek mee en doe ik alsof ik lees terwijl ik probeer mijn verbazing niet al te fysiek zichtbaar te maken. Kennelijk kennen ze elkaar en ze praten elke week bij. Net een soap.

Wel zouden studenten graag willen dat ik wat minder vloekte tijdens de colleges. Ik heb de decaan en de onderwijsdirecteur tijdens de evaluatie nog ervan proberen te overtuigen dat deze twee zaken nauw samenhangen, maar zij zouden toch ook graag zien dat ik mij wat netter gedroeg.

Top dr. Grumble! Dat is altijd fijn, als studenten je werk waarderen.

Maar vloeken.....foei, dat hoort een docent echt niet te doen
Bloosje en Blond, AVL is niet leuk! Hopelijk gaat het goed met jullie.
quote:Sid-returns schreef op 08 januari 2016 @ 17:31:

[...]

Dat maakt het nog schrijnender.Jaja.... en ze is ook de enige hè, dubbelschrijnend....

Misschien een napraat rl meeting in amsterdam?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven