Joepie zwanger!
zondag 19 oktober 2008 om 17:44
Ben er sinds een paar dagen achter dat ik zwanger ben. Ik ben er super blij mee. Hoewel ik 32 ben, heb ik eigenlijk maar weinig (eerlijk gezegd geen) zwangere vriendinnen, of jonge moeders, in mijn omgeving. Ik word omringt door vrijgezelle vriendinnen... Vandaar maar even dit topic. Zijn er nog meer mensen net zwanger? Hoe vinden jullie het? Zijn jullie meteen helemaal door het dolle heen? Of, net als ik, erg blij, maar ook erg nuchter en "ik laat het allemaal rustig over me heen komen"?
Zou graag jullie ervaringen lezen...
Groet
Bosbes
Zou graag jullie ervaringen lezen...
Groet
Bosbes
zondag 19 oktober 2008 om 17:59
bosbes gefeliciteerd!!! Leuk he zwanger zijn, ik ben nu 11 weken opweg van mn 1e kindje en heb afgelopen vrijdag mijn 2e echo gehad en geniet er samen met mn vriend vol op van de zwangerschap.
Al die leuke kleertjes die je tegenwoordig en die knuffels, moet me eige ook echt inhouden nog in de winkel!
Geniet er maar lekker van!!!
Al die leuke kleertjes die je tegenwoordig en die knuffels, moet me eige ook echt inhouden nog in de winkel!
Geniet er maar lekker van!!!
zondag 19 oktober 2008 om 18:23
Bedankt voor jullie felicitaties aruba, dutchy_woman, girlxxx, thunderbell en (vrijgezelle) hanke
@Aruba; ik zou inderdaad eind juni uitgerekend zijn, ik ga eens even een kijkje nemen bij dat topic...bedankt voor de tip.
Thunderbell, jij ook gefeliciteerd. Ik vind het ook echt geweldig dat ik zwanger ben, maar ben ook nog een beetje in een soort van positieve shock haha...Ik ben wel gestopt met de pil met als doel zwanger te raken, maar dan toch, als het zover is is het ineens best raar en overweldigend.
@Aruba; ik zou inderdaad eind juni uitgerekend zijn, ik ga eens even een kijkje nemen bij dat topic...bedankt voor de tip.
Thunderbell, jij ook gefeliciteerd. Ik vind het ook echt geweldig dat ik zwanger ben, maar ben ook nog een beetje in een soort van positieve shock haha...Ik ben wel gestopt met de pil met als doel zwanger te raken, maar dan toch, als het zover is is het ineens best raar en overweldigend.