Lekker NIET-ontspannen in Thermaalbad Arcen
zondag 24 juni 2007 om 17:32
En daar zijn we weer!Deel 20....
Lekker bubbelen en ontspannen..
Ons logeeradres
Lekker modderbadje
Massage
* hou je van Laven?
* echte naam? (hint mag ook)
* leeftijd?
* schoenmaat en zweetvoeten?
* vrijguzellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden? * woonplaats?
* werk? zo ja, als wat?
* kinderen/huisdieren?
* hou je van kaas?
* hou je van paashazen?
* heb je wel eens drugs gebruikt?
* favoriete alcoholische drankje?
* heb je een cavia?
* rijd je in een zwarte Golf?
* is je man homo?
* betaal je je gas en licht?
* hoe heet je vagina?
* indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?
* wat doe je met je pulk?
* plas je in de wasbak?
* laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?
* wat heb je aan vandaag?
* wat heb je vandaag allemaal gegeten?
* verder nog iets te melden?
O,bijna vergeten,hij gaat ook mee...
Lekker bubbelen en ontspannen..
Ons logeeradres
Lekker modderbadje
Massage
* hou je van Laven?
* echte naam? (hint mag ook)
* leeftijd?
* schoenmaat en zweetvoeten?
* vrijguzellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden? * woonplaats?
* werk? zo ja, als wat?
* kinderen/huisdieren?
* hou je van kaas?
* hou je van paashazen?
* heb je wel eens drugs gebruikt?
* favoriete alcoholische drankje?
* heb je een cavia?
* rijd je in een zwarte Golf?
* is je man homo?
* betaal je je gas en licht?
* hoe heet je vagina?
* indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?
* wat doe je met je pulk?
* plas je in de wasbak?
* laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?
* wat heb je aan vandaag?
* wat heb je vandaag allemaal gegeten?
* verder nog iets te melden?
O,bijna vergeten,hij gaat ook mee...
dinsdag 3 juli 2007 om 11:30
Hm.. mag ik even zeuren? Had een sollicitatiebrief geschreven naar een functie die me echt super leek. Ben er wel beetje hoog opgeleid er voor, maar ja.. leek me erg leuk en weet heel zeker dat ik er erg geschikt voor ben. En zo zeker ben ik daar niet vaak van. Maar nou hoor ik via via dat gisteren de mensen zijn gebeld die uitgenodigd zijn voor een gesprek. Klote!
:(

dinsdag 3 juli 2007 om 12:18
Pffff, weer een lange regenachtige dag in de zomervakantie.
Eén kind wordt agressief van de playstation dus da's dan ook geen oplossing.
En het speelparadijs is maar één busrit van ons verwijderd. Jammer dat er vandaag geen bussen rijden.
Heb ook nog last van studie-ontwijkend gedrag. Ik zou bést wat huiswerk kunnen uitwerken. Maar hik daar al twee dagen tegenaan.
Genoeg gemiept. Wat vinden jullie van the weirdest emoticon ever?
Eén kind wordt agressief van de playstation dus da's dan ook geen oplossing.
En het speelparadijs is maar één busrit van ons verwijderd. Jammer dat er vandaag geen bussen rijden.
Heb ook nog last van studie-ontwijkend gedrag. Ik zou bést wat huiswerk kunnen uitwerken. Maar hik daar al twee dagen tegenaan.
Genoeg gemiept. Wat vinden jullie van the weirdest emoticon ever?
dinsdag 3 juli 2007 om 14:06
quote:
Balen zaza....
Om wat voor baan gaat het precies?
(ohja. ik heb een verslavingsonderzoek voor jullie gemaakt
) Ging om een baan op een middelbare school. Teveel uitval in de onderbouw. Zoeken iemand die dat een beetje op kan lossen. Ik met mn pabo opleiding kan natuurlijk alles..
En beetje leerlingbegeleiding etc.
Dat laatste doe ik nu ook. Begeleid kinderen met leer- en opvoedingsmoeilijkheden en geef les. Maar dit leek me erg leuk en ken de school.
Heb al beetje zitten vissen hier en daar, maar denk dat ik te duur ben. Ben namelijk eigenlijk te hoog opgeleid met mn pabo :?
Balen zaza....
Om wat voor baan gaat het precies?
(ohja. ik heb een verslavingsonderzoek voor jullie gemaakt

Dat laatste doe ik nu ook. Begeleid kinderen met leer- en opvoedingsmoeilijkheden en geef les. Maar dit leek me erg leuk en ken de school.
Heb al beetje zitten vissen hier en daar, maar denk dat ik te duur ben. Ben namelijk eigenlijk te hoog opgeleid met mn pabo :?
dinsdag 3 juli 2007 om 14:57
Bo Ghi heeft nav. vraag 4 van de vraag bij de test forumverslaafd te zijn zelf een onderzoek in mijn keukenkastjes gedaan. Hij heeft in de hoek-keukenkast een klein gaatje van 4 cm gevonden waar hij door kan.
"Ik heb foto's gemaakt en als het moet stuur ik ze naar de Prive".
Dat krijg je ervan met die testjes.
"Ik heb foto's gemaakt en als het moet stuur ik ze naar de Prive".
Dat krijg je ervan met die testjes.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 3 juli 2007 om 15:18
quote:Kan je je poezen geen model laten worden?Floyd is een jaar fotomodel van Whiskas geweest, zijn opa staat op het Whiskas bewaarblik. Het castingburo heeft ook foto's van Bo Ghi dus wie weet. Destijds had ik betaalt voor Floyd en ze hadden hem er zomaar van het internet afgehaald. Had pissig opgebeld. Ipv Floyd heb ik nu Bo ervoor in de plaats. Maar Bo is maar een gewoon katje dus denk niet dat ik er ooit iets van hoor. Maar is moeilijk hoor, kattenreclame. Floyd is ook gevraagd voor de Bacardi reclame, 2 maanden heb ik met hem getraind. Maar ze vroegen iets wat katten niet zo doen. Die reclame is geschrapt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 3 juli 2007 om 15:21
dinsdag 3 juli 2007 om 15:33
quote:
Ik krijg het idee dat mensen op me neer kijken omdat ik de Pabo doe. Het is tenslotte de Pabo maar, en die mensen kunnen niet rekenen en schrijven.
Mensen doen zo denigrerend over de opleiding alsof je een debiel bent.
klopt, maar nou liepen er bij mij op de opleiding ook wel een hoop domme dozen rond hoor! Maar ja, uitzonderingen zijn er altijd.
Ik krijg het idee dat mensen op me neer kijken omdat ik de Pabo doe. Het is tenslotte de Pabo maar, en die mensen kunnen niet rekenen en schrijven.
Mensen doen zo denigrerend over de opleiding alsof je een debiel bent.
klopt, maar nou liepen er bij mij op de opleiding ook wel een hoop domme dozen rond hoor! Maar ja, uitzonderingen zijn er altijd.

dinsdag 3 juli 2007 om 16:18
quote:klopt, maar nou liepen er bij mij op de opleiding ook wel een hoop domme dozen rond hoor! Maar ja, uitzonderingen zijn er altijd. 
Die zijn bij mij in het eerste jaar eigenlijk allemaal verdwenen
Ik vind het gewoon jammer dat er zo negatief over het beroep wordt gedaan. Mensen hebben vaak ook geen id wat het vak inhoudt. Ja, je staat voor een klas en verkondigt een praatje. Ze hebben geen flauw benul van pedagogische en didactische asprecten.

Die zijn bij mij in het eerste jaar eigenlijk allemaal verdwenen

Ik vind het gewoon jammer dat er zo negatief over het beroep wordt gedaan. Mensen hebben vaak ook geen id wat het vak inhoudt. Ja, je staat voor een klas en verkondigt een praatje. Ze hebben geen flauw benul van pedagogische en didactische asprecten.
dinsdag 3 juli 2007 om 16:24
dinsdag 3 juli 2007 om 16:26
Mam, ik krijg dat gevoel een beetje van de hele maatschappij. Vooral de media creeeren die beelden. Ik schaam me soms om te zeggen dat ik de Pabo doe als mensen vragen waar ik mee bezig ben. Mensen zullen nooit zeggen: goh wat leuk! Nee je krijgt altijd zo'n reactie van: lekker veel vakantie, of je kunt zeker ook niet rekenen.