Uitgerekend September 2.0

16-01-2016 00:22 1482 berichten
Doorstart van "sept/okt 2016 uitgerekend"

Een schoon topic, met tabel, om helemaal vol te kletsen tot het (ein-de-lijk) september is!

Op weinig kwaaltjes, voorspoedige zwangerschappen en wolkjes van baby's

NAAMLEEFTIJD M/VKINDJE NRUITGEREKENDECHOtuttifrutti2016 32/29 1 8-09 Peanut7934/361&211-09 ann6527/25313-09reendje27/27114-09 cabriogo44/362 15-09 Helina13 30/32 1 16-09 muziekmeisje34/322&317-09 Crissy 30/33 1 18-09 Mikki_123292 18-09 Schaapje199128/24121-09 Chip33/32121-09Women1989122-09ineke120233/28222-09rozediamant128-09

Inloggegevens om gegevens aan te passen
anoniem_270861 wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:28
6.14% gewijzigd
Zo'n gastouder aan huis, daar heb ik ook wel eens over nagedacht. Maar hoe vind je iemand die je de hele dag in je huis alleen met je kinderen wilt laten? We hebben nu een 'gewone' gastouder, bij haar thuis dus, maar zij heeft grote kinderen die er vaak zijn dus dat voelt anders of zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon eens een gastouderbureau benaderen.

Vaak hebben die wel mensen die aan huis werken.

En dan kun je gesprekken daarmee aangaan en kijken of er een klik is.
Carpe diem
Hoihoi,

Ik begrijp dat de groep eigenlijk vol is. Geldt dat ook voor de WhatsApp groep?

Ik heb in het najaar te horen gekregen dat ik pcos heb en waarschijnlijk alleen met clomid zwanger kon worden maar ben toch op natuurlijke wijze zwanger geworden. Vorige week donderdag positief getest. Omdat ik een lange cyclus heb weet ik niet precies hoe lang ik zwanger ben maar waarschijnlijk rond de 4-5 weken. Omdat ik maandag een afspraak had in het ziekenhuis voor de uitslagen van de bloedtesten (alvorens we zouden kunnen starten met de clomid) meteen een echo gehad, daar was op te zien dat ik zwanger was maar dat het nog heel pril was. Hij twijfelde zelfs even of het buitenbaarmoederlijk zou zijn, meteen bloed geprikt maar dat kwam goed overeen met wat er te zien was in de baarmoeder. Volgende week opnieuw een echo.

Heb qua kwaaltjes last van misselijkheid en krampen, grotere borsten en helaas sinds een paar dagen ook (heel weinig) bloedverlies. Over dat laatste wel erg onzeker en bang. Maar ja niet veel meer opties dan afwachten en hopelijk kan hij volgende week op de echo zien dat het goed gegroeid is en ook daadwerkelijk in de baarmoeder zit.

Nogmaals als de groep vol is kan ik dan misschien nog in de WhatsApp groep? Ik heb geen Facebook. Heb al een mail gestuurd.
Zo hoop bij te lezen! Balen Kim dat het gisteravond zo heftig was. Nu weer wat stabieler? Ik hoop dat het gauw over gaat.

Echt erg als kraamhulpen zo zijn. Wij hadden een hele lieve gelukkig. Maar ik was toen (en nu) vast besloten als het niet klikt, dan meteen bellen. Ik wil wel een leuk iemand in m'n huis en belangrijker nog, die aan je baby'tje zit!
Kim wat een spanning...

Cabrio, wat een rare kraamhulpen zeg, belachelijk! Die van mij was heel fijn, zou haar wel weer willen maar geen idee of dat lukt. Wij boden haar wel aan om gewoon mee te lunchen en zo, maar ze pakte alleen wat kapjes van het brood mee, heel bescheiden. Ik neem in elk geval wel weer dezelfde organisatie.

Ik ben na mijn zwangerschapsverlof vier dagen gaan werken en wil dat blijven doen. Man werkt ook vier dagen en we hebben drie dagen kdv. Zoon heeft het daar enorm naar zijn zin, dus dat is prima. Ben alleen wel blij dat de kinderopvangtoeslag voor de tweede een stuk hoger is, anders was het niet te betalen. Gisteren even een proefberekening gemaakt voor twee kinderen, en dat was te overzien. Maar niet over nadenken wat het per jaar kost
Nee niet echt stabiel mikki lijkt nu weer erger , maar dan weer bruin. Snap er werkelijk niets meer van.

Ik ga nu even slapen want ik kan mn ogen amper open houden ppfff.

En welkom zonnetje volgens mij is de tabel vol. Maar kun je nog wel meeschrijven.

Toch?
Carpe diem
Zonnetje, ja je bent welkom hoor, van mij mag je ook gewoon in de tabel. Denk dat er toch niet zoveel nieuwe mensen meer komen want mensen die nu positief testen zijn begin okt uitgerekend denk ik. Dus wat mij betreft past het nog hoor.

Kim, wat een gedoe zeg, zo onzeker ook, bah.
Heerlijk ann, maar tien kilo aankomen!

Kraamzorg was via bureau voor freelancers, je zou denken dat ze dan juist heel erg hun best doen maar die van mij helaas niet.
En gefeliciteerd, zonnetje!
Man heeft datum eerste gesprek in de pocket

Zoon en ik hebben vandaag een pyjama dag, ik ben erg misselijk dus doen spelletjes, puzzels, loco en kijken een filmpje. Toch best een fijne dag ^_^

Hoe gaat het bij jullie?

Kim Hoe gaat het nu met je?
Gefeliciteerd zonnetje! Fijn dat het gelukt is voor dat je met de medicatie moest starten! Had zelf de dag na wat mijn laatste menstruatie moest zijn een afspraak staan voor het maken van een rontgen opname met contrast vloeistof in mijn eileiders.. Keek er enorm tegen op, maar de menstruatie bleef uit en ik bleek dus zwanger! Dus ik herken je gevoel wel een beetje :-)

Bamboebeer jij ook gefeliciteerd voor je man!

En cabriogo wat een verhaal! Ik zit zelf de hele tijd met "de kraamhulp" van Esther Verhoef in mijn hoofd. Erger dan dat kan je niet treffen. Aanrader voor als jullie hem nog niet gelezen hebben!
Kim, wat rot zeg. Ik had gehoonde het nu zou afnemen. Dat je zo moe bent is wel goed teken denk ik, is toch teken van groei lijkt me! Positief blijven meid!
Wat fijn bamboebeer Hopelijk komt er iets uit dat gesprek.

Ik ben net ook gebeld voor een sollicitatie dus ben benieuwd

Nee is niet afgenomen. Lijkt in de avond wel iedere keer meer te worden.

Ja ik heb ook wel kwaaltjes dus dat lijkt me wel een goed teken.
Carpe diem
O gefeliciteerd Kim, met je sollicitatiegesprek! Heb je in ieder geval een lichtpuntje in al het gedoe

En welkom zonnetje!
Dankjewel reendje, ik hoop het
Carpe diem
Ik ga maar eens rond kijken op Internet naar de mogelijkheden voor een gastouder! Maar wil niet te hard van stapel lopen met alles. Eerst maar even de 1ste echo halen!

Goede actie cabriogo! Gaat helemaal nergens over natuurlijk!

Welkom Zonnetje!

Heerlijk zo'n pyjama dag bamboebeer! Ik hou er iig van! En mooi dat je man een gesprek heeft.

Gefeliciteerd Kim met je sollicitatie! Kun je even je gedachten ergens anders hebben.
Dankje chicky inderdaad even ergens anders aan denken.

Al hoewel ik net naar het toilet ging en een keer geen bloedverlies had.

Hopelijk blijft dit ook zo.
Carpe diem
Ooh dat is fijn voor de verandering!
Oh Kim, toch eens goed nieuws en een solicitatie!

Qua opvang gaat baby straks naar dezelfde plek als zoon, dat voelt heel goed. Na termijnecho maar eens opgeven...

Wel vervelend bamboebeer, die misselijkheid...

Voor mij blijft het nog wat onecht. Ik voel niets, zie niets, en merk dat ik uit bescherming er tot de echo probeer zo min mogelijk mee bezig te zijn. Maar dat had ik de vorige keer ook wel wat, dus dat is herkenbaar. En straks komt het helemaal goed, vanaf de echo mag ik los
Hallo lieve meisjes!

Nou ik had gisteravond opeens ook rood bij het afvegen en de keer erna bruin. En het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Maar nu wel weer okee en ook 'gewoon' weer misselijk.

Poeh deze week zo'n drukke week, 36 uur werken en bijna elke avond wel wat. MAar krijg van lekker bezig zijn ook energie dus ook wel weer leuk

Wat goed kim, een sollicitatie, voor wat voor baan?
Oh en ik ben in december begonnen met een nieuwe baan en volgens de telling was ik op mijn eerste dag al drie dagen 'zwanger' hahaha.
Wat fijn Kim! Eindelijk geen bloed meer.

Gefeliciteerd met je sollicitatie.

Ik merk juist dat ik minder zin heb om te werken kan me niet meer concentreren op mijn werk. En de tijd gaat zo langzaam. Nog 3/4 weken tot de echo.
Zonnetje? Toch maar niet?
Jawel daar ben ik weer. Maar gisteravond dus weg en dan is de app al genoeg om bij te houden fijn weer wat goed nieuws te lezen voor je kim. Hier gaat het ook op en af met bloedverlies. Meestal in de ochtend niet heb ik het idee en dan in de loop van de middag begint het weer. Nu in ieder geval geen dag zonder sinds zondag maar het is alleen bij afvegen, soms een druppel op een inlegkruisjes. Maar nu het nog niet doorzet probeer ik het wel steeds los te laten.

Ik zou wel wat meer afleiding kunnen gebruiken want nu heb ik teveel tijd om bezig te zijn met zwanger zijn

Zo uitslag van mijn onderzoek bij een revalidatiecentrum voor mijn rug. Hopelijk kan ik daar redelijk snel starten en daarnaast vast wat werk opbouwen.

Fijne dag alvast.
Onee cabriogo wat vervelend! Hopelijk zet het niet door.

Baan in de kinderopvang .

Vreselijk he dat wachten women ik heb ook echt geen geduld meer haha.

Jeetje zonnetje jij ook al , ook voor jou hoop ik dat het niet doorzet.
Carpe diem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven