***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
he jeetje wat vervelend Muis.

Gelukkig slaapt hij tenminsten. Heeft hij wel een beetje gegeten en vooral gedronken? Finn is ook nog steeds niet helemaal 100%, maar gelukkig wel genoeg om weer lekker naar de kindjes te kunnen. Hij rende vanmorgen letterlijk naar de auto om weg te gaan (had ik dit al gezegd, was dat vanmorgen pas, lijkt dagen geleden).

Ha Muis, dat van die rekeningen heb ik ook heel regelmatig. Mijn provider stuurt mij tegenwoordig een sms als ik nog 5 dagen heb om te betalen. Bij ontvangst van die sms wordt hier altijd het huis weer op de kop gezet.

Wow, Framboos en Dropneus, klinkt als enorm goede aankopen. Ik baal er wel van dat wij hier heen MP hebben. De zwitsers verkopen eigenlijk niet zo veel.

LL, wat zielig voor miesje, ik hoop dat het erg snel weer beter met haar gaat.

Ah, man is thuis, gezelli.
Gelukkig was A. een beetje boel vroeg thuis (de lieverd had zich gehaast!) en kon ik de huisartsenpost bellen. Hugo moet er om 20:30 zijn en ik ben benieuwd. A. gaat met hem en ik blijf thuis met een snurkend Steijntje.
Heb ff geen tijd om alles hier bij te houden...

Lievelust, gelukkig dat er niets ernstigs met meisje aan de hand is! Hoe was het vandaag bij de osteopaat?

Swissie, heeft het zh nog gebeld. Wachten is vreselijk in dit soort situaties. He ik vind het zo naar voor je. Hopelijk is je man er wel als je de testen moet doen. Hoe lang duurt het dan nog voordat je een uitslag krijgt?

Ik ben ook gek op MP. Ben bijna dagelijks aan het sneupen naar leuke dingetjes! Verkopen doe ik in periodes. Dat kost wat meer werk he, daar moet ik weer eens voor gaan zitten.

Framboos, die oude FP garage hebben we hier (had mij moeder bewaard), maar helaas is hij kapot gegaan. Ik vind die oude garage ook veel leuker. Jammergenoeg is die op MP ook veel duurder dan de moderne! (wat een topkoop trouwens, een zak duplo voor 80 (!!!) cent.)

Spitsmuis, ik hoop dat alles oke is met hugo en dat het een "gewone" koortsaanval is! Beterschap voor de kleine man!
De glijbaan is hier een groot succes. Ons hele voorzichtige meisje had het zo door en bleef maar naar boven klauteren en op haar buik naar beneden glijden. Het zijn maar twee treetjes, dus er kan ook weinig gebeuren.

Ik had me wel wat vergist in de afstand om het ding te halen. Achteraf had ik beter dit weekend op de speelgoedbeurs de glijbaan van een tientje kunnen kopen. Nu was ik het bespaarde geld weer kwijt aan de benzine, beetje dom... Pluspunt was dat ik nu ook even lekker in de nieuwe auto heb kunnen rijden en ben echt helemaal happy, wat een wereld van verschil met onze vorige auto!

Muis: fijn dat Huugje vanavond nog even na wordt gekeken.

Hier heeft de snotteritus ook toegeslagen. Fleur is hartstikke verkouden en eet ook slecht en ik voel me zelf ook niet al te best. Hoop dat ik mijn hele lange werkdag van morgen een beetje doorkom.
Hoi allemaal, wat hebben jullie weer veel geschreven, kan het amper bijhouden!

Framboos & Dropneus, ook lekker geshopt via MP. Drop, ik ben ook op zoek naar zo'n glijbaan via MP, maar hier in de buurt lukt het me niet echt om er goedkoop 1 te scoren. Man zag er vorige week bij kringloopwinkel voor 5 euro maar had hem niet gelijk meegenomen,dus toen we teruggingen was ie al weg. En Framboos, dat is echt goedkoop voor Duplo joh! Ik zag trouwens dat ze bij de Makro nu ook Duplo in de aanbieding hadden, een enorme ton voor 42 euro met ik geloof bijna 300 stukken. Ik vind het nog wel veel geld hoor, dus ik koop denk ik een kleinere doos of kijk op MP.

BM, wat een grappige droom had jij over Spitsmuis, ik moest ook erg lachen, een 12-ling! Nog maar 3 weekjes te gaan, ik nog maar 4, het gaat echt snel hè, ik ga van de week ook maar die klossen halen voor onder het bed. Lekker dat je alles al klaar hebt, ik hoef ook alleen nog maar het bedje op te maken en het wiegje en dan ben ik klaar met de babykamer. Moet nog wel ziekenhuistas inpakken, dat stel ik ook steeds uit.

Lievelust, fijn dat er niks bijzonders met meisje aan de hand is, ik kan me voorstellen dat je wel schrok van die zwarte ontlasting.

Swissie, ik heb ook ff gereageerd op de MSN, een dikke knuffel voor jou, ik hoop dat je snel iets hoort van het zh.

Spitsmuis, hoe is het nu met Hugo? Is A. al terug?
Muis, hoe is het met Hugo?

LL: fijn dat Meisje niks naars heeft!

En nu ga ik slapen.
Oh ff een leuke tip voor slofjes: www.i-wawa.be

Ze hebben ook slofjes met een rubber zooltje voor meer grip.
Dank jullie wel voor de lieve reacties. Morgen ga ik het ziekenhuis even bellen, als het goed is hebben ze vandaag de fax gekegen. Als ik langer naar het ziekenhuis moet / last heb van wonden zorg ik zeker dat een van de ouders hier is. Dat is het voordeel van gepensioneerde ouders! Ze staan al op standby.

Het duurt ongeveer 2 weken totdat ik de uitslag krijg.

Hoe gaat het met Hugo Muis?

Haha Drop, dat heb ik ook al een paar keer gehad, uren rijden voor een "koopje".

Wat een leuke slofjes Layla. Finn draagt op de creche slofjes, dus ik moet straks ook weer nieuwe kopen (heb net maat XL besteld).
Mijn moederlijke instincten werkten geweldig gisteravond. A. is met Hugo naar de huisartsenpost gegaan en Hugo heeft of een virale of een bacteriele infectie bij zijn longetjes. Aha. Hij heeft nu amoxicilline meegekregen en slurpte het gisteravond te schattig voor woorden naar binnen, maar ik ben er niet helemaal blij mee. Hopelijk is de koorts binnen 48 uur weg (moet!) en gaat het snel beter, want dit is niets. Mijn arme mannetje voelt zich waardeloos en zijn moeder dus ook! (ok fysiek, ik heb ook keelpijn en voel me alles behalve fit, maar goed)

We zouden vanochtend naar een vriendje van de jongens gaan, maar dat ga ik straks maar afbellen. Voor de zekerheid bel ik de speelafspraak voor morgen ook maar af, aangezien ik niet denk dat Huug dan al fit is.
Beterschap voor jou muis en hugo !!
Ach arme Muis en Hugo.

Wat goed dat je moedergevoel je al aangaf dat het niet juist was. Hugo zal snel weer opknappen, zul je zien. Meestal werkt antibiotica al met een dag.

Ik hoop trouwens dat je nog een beetje hebt kunnen slapen na je post.

Fijne dag allemaal!
Arme Hugo & Muis, hopelijk helpt de antibiotica snel. Gelukkig kreeg je het makkelijk naar binnen (volgens mij smaakt het zoet want Zahra vond het ook lekker). Beterschap!
Arme Huug. Hopelijk werkt de antibiotica inderdaad binnen een dag.

Hoe laat ga je bellen Swiss? En welke slofjes heb je besteld?

Pfoe, ben gaar. Puk was enorm aan het hoesten en werd daar om 23:30 wakker van en daarna lag vriend enorm te snurken, waardoor ik tot half 2 niet kon slapen. Daarna was Puk ineens om 6:30 wakker en hij vond het tijd om op te staan.

Waar is zijn uitslaapmodus gebleven??!!
He bah Lara, wat vervelend. Fijn he, van die vrolijke kindjes 's morgens. Ik vraag me altijd af hoe het kan dat ze na een nacht toch echt te weinig slaap, gewoon weer compleet uitgerust wakker kunnen worden.

Finn zit tegenwoordig elke morgen lief in zijn bedje papa en mama te zeggen / vragen. Zo lief. Dan moet je gewoon opstaan.

Ik heb zo van 10.30 tot 11.30 een meeting, daarna ga ik bellen (misschien hebben ze wel een verkeerd nummer).

Las ergens dat je tussen 3 en 7 dagen in het ziekenhuis moet blijven. Denk dat ik dat verkeerd begrepen heb.
Wat schattig! Puk zet gewoon zijn keel open. Dat is niet schattig...

Ik wilde een provencaals stoofpotje maken uit Opperdepop als Puk lag te slapen, maar ik ben de wortels vergeten. Echt irritant.
Grr, grr, grr. IK WORD GEK!

Ik heb dus net het ziekenhuis gebeld, de afdeling waar mijn fax heen zou gaan, hebben ze gewoon nog nooit van mij gehoord.

Ik belde gewoon vanaf mijn buro (dacht dat ik alleen maar even een afspraak moest maken) tussen mijn collega's die nog van niks weten. Dus ik maar braaf de hele mooie naam gezegd van de biopsie die ik nodig heb (melanoom herkend iedereen direct), maar nee dus. Nooit van mij gehoord.

Dus ik dermatoloog weer gebeld, die kan je alleen telefonisch bereiken tot 11 uur. Gelukkig op dinsdag ook vanaf 14 uur weer.

Dus 3 keer raden wie er om 14 uur aan de telefoon hangt.

Grr, krijg direct een mega koppijn.

Ik ga maar snel een ibu nemen met een kop koffie, werkt direct!
Muis wat goed dat je je moederinstinct gevolgd hebt en naar de hapost gegaan bent! Arme Huug! Ole heeft nu 2 keer een amoxicilline-kuurtje gehad vanwege een keelontsteking en het werkt idd heel erg snel. Eigenlijk binnen 1 dag al.

Jij ook beterschap!

Och Swissie, wat een %$^*%zooi! Ik vind het altijd zo stom hoe weinig er dan rekening gehouden wordt met het feit dat jij gewoon met heel veel spanning zit te wachten op zo'n telefoontje! Bah in zwitserland dus ook niet anders.. 14.00 uur dus..

Klinkt goed dat stoofpotje laar, ik zal eens in de opperdepop kijken. Ik heb er gewoon nog maar 1 keer iets uitgemaakt!

ik had laatst ook nieuwe slofjes voor Ole besteld. Een dag later las ik hier over een andere hee leuke slofjes site: www.roosjes.eu erg leuke dingen!

Dat ver rijden voor een "koopje" herken ik maar al te goed. Nu laat ik bijna alles buiten 5 km afstand gewoon opsturen. Meestal ben je dan goedkoper uit!
Wat irritant swissie, hopelijk krijg je de dermatoloog direct aan de telefoon, maar dan heb je nog steeds het ziekenhuis die nog nooit van je gehoord hebben Ze snappen volgens mij idd niet, wat voor hen gewoon een diagnose is, voor jou en fam een hele schok is. Hopelijk weet je snel meer.

Beterschap muis en hugo.

Ik hier ook flink brak. Vannacht wel 6 x overgegeven, voel me nou niet echt top. Hopelijk snel over. Noah gelukkig ok, die was vorige week ziek, dus zal wel een restantje van hem hebben.

Gelukkig dat de ab er goed in gaan, muis, was/is hier echt een ramp.

Ik duik ff mijn bed in, de verloren uurtjes inhalen als /noah ook meewerkt.

Buitenmeisje, het gaat goed met de ischias, de osteophaat helpt duidelijk wel, is niet over, maar zeer goed te doen.

Lievelust, fijn dat meisje in orde is, nu maar hopen dat de krampjes jullie bespaard blijven.

Tot later.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Swis, wat ontzettend irritant! Ik vind het eigenlijk niet kunnen, maar goed.

Steijn en Hugo roepen me trouwens ook als ze wakker worden en ik vind dat zo lief! A. roepen ze eigenlijk nooit...Arme A.!

Laar, dat provencaalse stoofpotje is lekker, vinden Steijn en Hugo! Ik vind het zelf niet zo heel lekker, maar het is wel leuk om te maken.

DN, beterschap.

Steijn was vanochtend nog het fitst van iedereen bij ons thuis, maar ik geloof dat hij ook iets onder de leden heeft. Hij heeft voor het eerst in een jaar in de wandelwagen geslapen en is nog steeds zo duf als een konijn. Hugo'tje slaapt alleen maar en ligt als hij wakker is bovenop mij. Heel lief, maar ik geef Steijn momenteel te weinig aandacht en dat vind ik ook weer sneu!

Tijdens het winkelen kwam ik mijn speelafspraakjes van vandaag tegen, dus toch nog even bijgekletst. Normaliter heb ik een dag in de week dat ik heel de dag alleen ben met de jongens, maar deze week worden het er minstens drie. Bah! Ik vind het heel gezellig met ze hoor, maar het is ook fijn om volwassenen te spreken. Zieke kindjes zijn onhandig! En zielig! (en ik vind mezelf momenteel zielig, maar dat is mijn probleem)

Oe, bij de Hennes hebben ze trouwens hele leuke ribbroekjes. Ik had er een tijdje geleden al een paar gescoord, maar ik heb er toch maar wat extra gehaald vandaag. Het zijn die broekjes met omgeslagen pijpjes en ze staan zo leuk!
Pff, in ieder geval is de fax dus wel verzonden. Heb dermatoloog gevraagd mij de brief ook te faxen, dan kan ik het ziekenhuis gericht bellen.

De zenuwen gieren door mijn lichaam zeg. Wordt beetje gek van die stomme onzekerheid (en dan heb ik het nog niet eens over de tijd tussen biopsie nu en de uitslag).

Zit erover te denken toch maar vrij te gaan nemen en naar NL te gaan. Geen idee hoe ik dat kan regelen (auto of vliegen), maar is misschien wel het fijnst. Lekker bij mams op de bank beetje bang zijn.

Ok, genoeg geneuzel, schouders eronder en aan het werk.

Muis, ik hoop dat Steijn ok blijft. Zielig zo'n zieke Hugo die alleen maar wil knuffelen. Kan me goed voorstellen dat het moeilijk is je tijd dan te verdelen. Succes ermee.

Jeetje DN, da's niet niks zeg. Zo misselijk zijn is geen pretje. Ik hoop dat je een beetje bij kunt slapen. Beterschap!
en ik wacht nog steeds op mijn fax!!!
Pfff Swiss, wat irritant!! Heb je ze inmiddels wel gesproken?

Huug al wat opgeknapt?

Wortels in huis, Puk in bed, ik ga aan de slag met mijn stoofschoteltje.
Fax is binnen, heb ook alweer gebeld.

En ik weet waarom het zo lang duurt.

Het is niet gewoon een assistente die me gaat terugbellen, maar direct de leidende arts. Die is momenteel aan het opereren, dus misschien niet helemaal het beste moment om aan de telefoon te komen.

Wordt vandaag nog teruggebeld.
Tsja, dat is natuurlijk wel een goede reden. Fijn dat je vandaag in elk geval wordt teruggebeld!

Ik had mezelf eindelijk bij elkaar geraapt om te gaan sporten, maar ik ben zo moe... denk dat het vanavond weeeeeer niet gaat gebeuren. Irritant. Nouja, als Puk eindelijk eens minder verkouden is dan slaapt hij (en dus ik) vast een stuk beter en ben ik ook niet zo moe.
Wel fijn dat je meteen door de arts wordt teruggebeld, swissie.

Ik heb 2 uurtjes kunnen slapen, voel me wel iets beter, maar nog wel slapjes. Morgen dan ook nog maar een dagje thuis. Hopelijk ben je snel wat minde moe, Lara. Het is zo lekker als je weer eens goed geslapen hebt.

Goede tip, muis, van die ribbroekjes, hier zijn bijna alle broekjes met gaten, omdat mennertje nog steeds niet wil lopen. Dus wat nieuws is altijd goed.

NU ff proberen wat te eten, heb alleen nog maar droge beschuitjes op, dus ben benieuwd :-)
You can't have a rainbow without a little rain 🌈

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven