Wie denk er mee: "wraak" op je ex...

14-10-2008 23:19 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee Girlss

ik heb zin om even iets met jullie te delen, om te helpen het positieve/grappige in te zien van mijn breuk na 6 jaar samen samen te zijn geweest. Ik merk aan mijzelf, dat ik echt 100 dingen kan noemen op wat voor manier ik wraak op mijn ex zou willen nemen om alle kl*te dingen die hij achter mijn rug heeft gedaan. Vanzelfspekend ben ik een zelfrespecterende vrouw dus zal ik die dingen die ik bedenk nooit uitvoeren, maar toch vroeg ik mij af: wat voor vreselijke plannen heb jij bedacht toen het uitging/overging tussen jou en je inmiddels ex-partner? En heb je het serieus uitgevoerd of vond het ook gewoon lekker EVIL om aan te denken... of schaamde je je juist voor die gevoelens?

Topicstarter begint, dus bij deze een paar gedachten: hij leent nog steeds elke dag mijn fiets, eigenlijk wilde ik daarom " per ongeluk" mijn fietssleutel laten verdwijnen, zodat hij komende weken lekker mag lopen naar zijn werk... Ook heb ik overwogen toen ik hoorde dat hij zijn scharreltje in MIJN huis (waar hij nog eventjes inzit omdat hij nergens anders heen kon, te vriendelijk van mij achteraf i know) laat komen, heb ik ook behoorlijk wat slechte zaken bedacht. Zoals bijvoorbeeld express heel de tijd langsgaan als ik wist dat hij bezoek had... overwegen haar spullen over het balkon te donderen (en ik woon erg hoog) ... haar te confronteren met het feit dat hij altijd heeft geroepen niet op dik te valen... owh, en ik heb overwegen hem het huis LETTERLIJK uit te schoppen of eens lekker ordinair alles eruit te gooien wat mij dwarszit en hem daarmee hard te kwetsen... Ook heeft hij mij vroeger wel een RETE saaie maar OWH ZO VERANTWOORDE boeken cadeau gedaan.... die ik het liefste nu ALSNOG naar hem retourneren... want hell no, wat moet ik in g*dsnaam met een boek over economie in Zuid afrika 200 jaar geleden *denk*

Hmm, als ik het teruglees valt het allemaal nog wel mee...niets ervan heb ik gedaan, uiteindelijk heb ik tot nu toe alleen zijn allerduurste flessen wijn uit de wijnvoorraad meegenomen en opgezopen of het huiswijntjes AH waren... helpt natuurlijk geen drol, maar vind het toch een soort "nette" vorm van gerechtigheid halen

Wie volgt met een leuk(er) verhaal?
Beste super wraak

Jezelf een mooi geschenk geven

Alles doen waarin hij je weerhield

Zelfontplooing

Na verwerking iemand in je leven laten die jou waard is ...

Wat is nu de 'wraak'... over een paar jaar loopt hij voorbij en denk Jij ...hé heb je die stumperd en hij...ow ow ow wat liet ik gaan ...
quote:Helponline schreef op 22 oktober 2008 @ 00:31:

Beste super wraak

Jezelf een mooi geschenk geven

Alles doen waarin hij je weerhield

Zelfontplooing

Na verwerking iemand in je leven laten die jou waard is ...

Wat is nu de 'wraak'... over een paar jaar loopt hij voorbij en denk Jij ...hé heb je die stumperd en hij...ow ow ow wat liet ik gaan ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven