Zwangerschapstest
zondag 31 januari 2016 om 12:47
Ik heb gisteren een test gedaan, omdat ik dacht dat ik zwanger was/ben. Stom want ik moet pas over 2/3 dagen pas ongesteld worden, maar ik kon door mijn nieuwsgierigheid niet langer wachten.
Gisteren had ik een heel vaag streepje ( echt heel vaag) dus ik dacht dan doe ik het morgen (vandaag dus) nog eens en dan is het vast duidelijker.
Maar nu is het streepje nog steeds heel vaag en je moet heel goed kijken. Dit hoort toch veel meer zichtbaar te zijn de volgende dag?
Ik heb helaas wel veel kramp, dus misschien dat het sowieso niet goed gaat.
Wanneer werd bij jullie de test duidelijker? Elke dag of na een paar dagen pas?
Ik heb twee testen gebruikt de kruidvat geeft een heel licht streepje steeds en de sensitest die beweerd dat je heel vroeg kan testen is negatief.
Gisteren had ik een heel vaag streepje ( echt heel vaag) dus ik dacht dan doe ik het morgen (vandaag dus) nog eens en dan is het vast duidelijker.
Maar nu is het streepje nog steeds heel vaag en je moet heel goed kijken. Dit hoort toch veel meer zichtbaar te zijn de volgende dag?
Ik heb helaas wel veel kramp, dus misschien dat het sowieso niet goed gaat.
Wanneer werd bij jullie de test duidelijker? Elke dag of na een paar dagen pas?
Ik heb twee testen gebruikt de kruidvat geeft een heel licht streepje steeds en de sensitest die beweerd dat je heel vroeg kan testen is negatief.
zondag 31 januari 2016 om 13:43
Er zijn genoeg vrouwen die pas later een duidelijke streep krijgen. Elke dag testen heeft weinig zin, hcg gaat per paar dagen omhoog. Ligt er gewoon aan hoe snel jij hcg aan maakt wanneer jij een duidelijke streep gaat krijgen.. krampen wil ook niks zeggen, kan je zowel zwanger zijn, als zwanger zijn en een miskraam krijgen. Daar kun je echt niks van zeggen.. Ik hoop wel voor je dat je over een weekje een knaltest hebt!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet