"Ik beken"

31-01-2016 22:26 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier hebben wij viva-vrouwen een sterke mening over vrijwel alles. Soms wordt iets genadeloos afgefikt, waarbij je zelf denk "oh maar dat doe ik ook"

Dus even een luchtig topic: Wat doe jij wel wat eigenlijk not done is volgens de viva-vrouw?

TO trapt af:

I smulsteen. En ik raad t iedereen aan
quote:hatsetats schreef op 31 januari 2016 @ 23:09:

[...]

WhahahahaMaar wat betekent : 'Ik prep' dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik was n behoorlijke slettenbak en nu een preutse trut.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 januari 2016 @ 23:07:

[...]

Ja, Sommige mensen wil je echt meteen slaan. Hebben ze nog geen woord tegen je gezegd.Of ze hebben juist wél tegen je gepraat.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 31 januari 2016 @ 23:10:

Als mijn moeder binnenkomt zeg ik tegen de poezen "Kijk, oma is er" Ik dacht serieus dat ik de enige was die dit deed. Hahaha
quote:Enn schreef op 31 januari 2016 @ 23:10:

[...]

Maar wat betekent : 'Ik prep' dan?Een normaal mens heeft weleens een kliekje. Maar als je prept dan máák je kliekjes. En dan is het he-le-maal leuk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Mijn kinderen mogen op de iPad, Tv kijken etc wanneer ze maar willen, en we eten voor de TV
Ab imo pectore
quote:Return-of-the-Sid schreef op 31 januari 2016 @ 23:10:

Ik heb geen regels over tablet en tv gebruik voor de kinderen ,geen strenge eetregels en eigenlijk helemaal niet zoveel regels, op 'ik ben de baas' na.Hier ook een huishouden zonder regels en taken. Straf geef ik eigenlijk ook al nooit. Dat kind groeit op voor galg en rad.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 januari 2016 @ 23:09:

[...]

betaalt dat een beetje? Voor een berg geld verdwijnen mijn scrupules als sneeuw voor de zon.Geen idee.. maar je mag wel lekker meppen. Met een zweepje, dat dan weer wel.
quote:hatsetats schreef op 31 januari 2016 @ 23:11:

Ik was n behoorlijke slettenbak en nu een preutse trut.

Oooohw.

Zo.ok! Ik prut mijn hele leven al.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 januari 2016 @ 23:11:

[...]

Een normaal mens heeft weleens een kliekje. Maar als je prept dan máák je kliekjes. En dan is het he-le-maal leuk.
quote:Eleonora-1 schreef op 31 januari 2016 @ 23:11:

[...]

Of ze hebben juist wél tegen je gepraat.Maar dan is het terecht.

Als mijn moeder binnenkomt zeg ik tegen de poezen "Kijk, oma is er"

Dat doe ik ook als mijn vader komt: Daar is opa!

En dan zet ik er een hoog kinderlijk stemmetje bij op.

[...]

Een normaal mens heeft weleens een kliekje. Maar als je prept dan máák je kliekjes. En dan is het he-le-maal leuk.Ohw.... hahah dus niet van slettebak naar preutse trut dus! Ik ga lekker hier.
Mijn baby krijgt een fruit en groentehapje uit een potje.
Nah ik snap er niets meer van...
En als ik ga werken zeg ik met een hoog stemmetje tegen de katten: Daaag liefjes, mama gaat werken hoor! Tot vanavond. Lief zijn!
quote:hatsetats schreef op 31 januari 2016 @ 23:11:

Ik was n behoorlijke slettenbak en nu een preutse trut.Ik andersom.
Huts!
quote:Enn schreef op 31 januari 2016 @ 23:10:

[...]

Maar wat betekent : 'Ik prep' dan?Lunch en snacks voorbereiden voor n aantal dagen. Zodat ik makkelijk aan mijn macro's kom. Dus a) ik eet regelmatig hetzelfde, b)ik eet op woensdag iets dat ik op zondag heb gemaakt, c) ik weeg mijn eten af en d) er zal nog wel wat mis mee zijn.
quote:Return-of-the-Sid schreef op 31 januari 2016 @ 23:05:

Ik vind dat het absoluut niet alleen om innerlijk gaat, innerlijk hebben de meeste mensen wel ongeveer evenveel goede als slechte kanten, ik vind uiterlijk wel degelijk belangrijk als ik het op iemand moet kunnen,

+1

Ik roddel, maar aangezien er net werd gezegd dat feiten bespreken geen roddelen is roddel ik schijnbaar nooit. Of nouja, heel soms.

Ik kan niet koken en vind het ook niet leuk.

Ik heb mbo gedaan en ben te lui om hbo te doen (overigens is hbo in mijn vakgebied een inloot-opleiding en vind ik dat te veel moeite)

Ik vind niet dat iemand zijn/haar leven verpest als ie niet verder studeert.

Ik ben niet tegen onnodige, cosmetische ingrepen.

Ik eet zelden écht gezond.
Ik vind heel veel dingen die ik hier lees enorm irritant trouwens. Heel veel mensen zouden nooit mijn vrienden zijn hier.

[...]

Een normaal mens heeft weleens een kliekje. Maar als je prept dan máák je kliekjes. En dan is het he-le-maal leuk.En healthy
quote:hatsetats schreef op 31 januari 2016 @ 23:13:

[...]

Lunch en snacks voorbereiden voor n aantal dagen. Zodat ik makkelijk aan mijn macro's kom. Dus a) ik eet regelmatig hetzelfde, b)ik eet op woensdag iets dat ik op zondag heb gemaakt, c) ik weeg mijn eten af en d) er zal nog wel wat mis mee zijn.Haha dat is bijna net hetzelfde als prut alleen dan anders. Thanks.

Als mijn moeder binnenkomt zeg ik tegen de poezen "Kijk, oma is er"
Het Viva forum is papaja.
quote:Enn schreef op 31 januari 2016 @ 23:12:

[...]

Oooohw.

Zo.ok! Ik prut mijn hele leven al.
Ik ga elk jaar met mijn moeder naar de Libelle beurs. En dit jaar naar de huishoudbeurs en negen maanden beurs.

Ja met trolley. En ook nog ieder dr eigen trolley.

Echt genieten vind ik dat.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven