"Ik beken"
zondag 31 januari 2016 om 22:26
zondag 31 januari 2016 om 23:15
zondag 31 januari 2016 om 23:15
zondag 31 januari 2016 om 23:16
zondag 31 januari 2016 om 23:17
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 januari 2016 @ 23:14:
Ik vind heel veel dingen die ik hier lees enorm irritant trouwens. Heel veel mensen zouden nooit mijn vrienden zijn hier.
Beken dan meteen wie het zijn en wie het `groepje` is, zijn we daar ook weer vanaf
Ik vind heel veel dingen die ik hier lees enorm irritant trouwens. Heel veel mensen zouden nooit mijn vrienden zijn hier.
Beken dan meteen wie het zijn en wie het `groepje` is, zijn we daar ook weer vanaf
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 31 januari 2016 om 23:17
quote:GateKeeper schreef op 31 januari 2016 @ 23:13:
Mijn baby krijgt een fruit en groentehapje uit een potje.
Die van mij straks ook. Ik ga echt niet uitgebreid staan koken voor 3 lepeltjes eten.
Dan maar ontaarde moeder.
Koken doe ik wel als ze wat meer eet.
Mijn baby krijgt een fruit en groentehapje uit een potje.
Die van mij straks ook. Ik ga echt niet uitgebreid staan koken voor 3 lepeltjes eten.
Dan maar ontaarde moeder.
Koken doe ik wel als ze wat meer eet.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
zondag 31 januari 2016 om 23:18
quote:feow schreef op 31 januari 2016 @ 23:15:
[...]
Wat is prutten? En wat heeft dat met seksuele moraal te maken?
PReutseTRUt.
Maakt een soort van Prut.
En ik heb het niet over een seksueel moraal gehad.
[...]
Wat is prutten? En wat heeft dat met seksuele moraal te maken?
PReutseTRUt.
Maakt een soort van Prut.
En ik heb het niet over een seksueel moraal gehad.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:emmylou schreef op 31 januari 2016 @ 23:16:
Ik vond mijn bevallingen niet het mooiste uit mijn leven, ik voelde me geen uberpowervrouw. Ik vond het een mensonterende en afschuwelijke ervaring en was blij nog te leven en legde niet meteen verrukt mijn wonder aan de borst, Sterker nog ze hebben flesvoeding gehad.
Herkenbaar.
Ik baal ervan dat ik 2 keer zonder pijnstilling ben bevallen. Ik vond het een verschrikking.
Ik vond de babytijd naar.
Ik vond mijn bevallingen niet het mooiste uit mijn leven, ik voelde me geen uberpowervrouw. Ik vond het een mensonterende en afschuwelijke ervaring en was blij nog te leven en legde niet meteen verrukt mijn wonder aan de borst, Sterker nog ze hebben flesvoeding gehad.
Herkenbaar.
Ik baal ervan dat ik 2 keer zonder pijnstilling ben bevallen. Ik vond het een verschrikking.
Ik vond de babytijd naar.
Ik draag Uggs.
Ik heb twee konijnen BINNEN.
Ik neem mijn dochter al vanaf 7 maanden oud mee op verre reizen, en ja zij heeft weleens gehuild in het vliegtuig.
Ik ben beste vriendin geworden met de vrouw waar mijn toenmalige vriend vreemd mee ging.
Ik ga met mijn ex en zijn vrouw (ja nu mijn beste vriendin) vaak mee op vakantie.
Ik maak grapjes over te dikke mensen.
Ik heb twee konijnen BINNEN.
Ik neem mijn dochter al vanaf 7 maanden oud mee op verre reizen, en ja zij heeft weleens gehuild in het vliegtuig.
Ik ben beste vriendin geworden met de vrouw waar mijn toenmalige vriend vreemd mee ging.
Ik ga met mijn ex en zijn vrouw (ja nu mijn beste vriendin) vaak mee op vakantie.
Ik maak grapjes over te dikke mensen.
zondag 31 januari 2016 om 23:20
quote:lolily schreef op 31 januari 2016 @ 23:13:
En als ik ga werken zeg ik met een hoog stemmetje tegen de katten: Daaag liefjes, mama gaat werken hoor! Tot vanavond. Lief zijn!
Precies dit! Welterusten poes, tot morgen! En 's ochtends: Goedemorgen poes, heb je lekker geslapen? Of: Vind je mama nog wel lief? Hele verhalen vertel ik tegen dat beest.
En ik heb het tegen mijn kat ook over oma als ik mijn moeder bedoel, en mijn vriend is 'papa'. En mijn kat mag ook op alle tafels en slaapt zo dicht mogelijk tegen me aan.
En als ik ga werken zeg ik met een hoog stemmetje tegen de katten: Daaag liefjes, mama gaat werken hoor! Tot vanavond. Lief zijn!
Precies dit! Welterusten poes, tot morgen! En 's ochtends: Goedemorgen poes, heb je lekker geslapen? Of: Vind je mama nog wel lief? Hele verhalen vertel ik tegen dat beest.
En ik heb het tegen mijn kat ook over oma als ik mijn moeder bedoel, en mijn vriend is 'papa'. En mijn kat mag ook op alle tafels en slaapt zo dicht mogelijk tegen me aan.
zondag 31 januari 2016 om 23:21
zondag 31 januari 2016 om 23:22
quote:MadameQetesh schreef op 31 januari 2016 @ 23:15:
Ik ga elk jaar met mijn moeder naar de Libelle beurs. En dit jaar naar de huishoudbeurs en negen maanden beurs.
Ja met trolley. En ook nog ieder dr eigen trolley.
Echt genieten vind ik dat.
Ik vond de 9 maandenbeurs echt een feest
Ik ben zelfs een keer in mijn eentje met een gratis kaart gegaan. Nu mijn kinderen groter zijn moet ik er niet aan denken maar zulke leuke dingen daar gekocht.
Ik ga elk jaar met mijn moeder naar de Libelle beurs. En dit jaar naar de huishoudbeurs en negen maanden beurs.
Ja met trolley. En ook nog ieder dr eigen trolley.
Echt genieten vind ik dat.
Ik vond de 9 maandenbeurs echt een feest
Ik ben zelfs een keer in mijn eentje met een gratis kaart gegaan. Nu mijn kinderen groter zijn moet ik er niet aan denken maar zulke leuke dingen daar gekocht.