Uitgerekend eind augustus / begin september 2016
zondag 20 december 2015 om 15:40
| Naam | Kindje | Geboren | Geslacht | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|
| Eenhoornn | Derde | 1 augustus 2016 | Jongen! | Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden |
| Meme86 | Eerste | 23 augustus 2016 | Meisje! | |
| Suze27 | Eerste | 27 augustus 2016 | Meisje! | |
| Zjuulz84 | Eerste | 27 augustus 2016 | Meisje! | Baby 2 is onderweg! |
| Deadpool | Eerste | 29 augustus 2016 | Meisje! | |
| Cillr | Tweede | 31 augustus 2016 | Meisje! | |
| Thisisit | Eerste | .. augustus 2016 | Baby 2 is onderweg! |
|
| Bubje | Eerste | 6 september 2016 | Meisje! | |
| Fitzgerald | Eerste | 7 september 2016 | Jongen! | |
| Dootje2 | Tweede | Jongen! | ||
| Crazycatlady | Eerste | Jongen! |
Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
dinsdag 2 februari 2016 om 01:30
quote:Meme86 schreef op 01 februari 2016 @ 22:37:
Oh echt dat lijkt mij echt heel confronterend. Tuurlijk weet je dat je de vrucht kwijt zult raken, maar om het zo te zien. ..
Ik zag er heel erg tegenop, maar ik heb er echt 2x uitgebreid naar gekeken. Vond die bevestiging erg prettig.
De behandeling was heel heftig, maar heb net al een uurtje geslapen. Af en toe nog een kramp, maar dat gaat prima.
Oh echt dat lijkt mij echt heel confronterend. Tuurlijk weet je dat je de vrucht kwijt zult raken, maar om het zo te zien. ..
Ik zag er heel erg tegenop, maar ik heb er echt 2x uitgebreid naar gekeken. Vond die bevestiging erg prettig.
De behandeling was heel heftig, maar heb net al een uurtje geslapen. Af en toe nog een kramp, maar dat gaat prima.
dinsdag 2 februari 2016 om 02:27
Wat klink je sterk zus! Fijn dat het hebben kunnen zien van het vruchtje jou een vorm van bevestiging geeft waar je je enigszins prettig bij lijkt te voelen . Enerzijds heftig en confronterend, maar anderzijds misschien helpend om het geheel straks te kunnen gaan verwerken en een plekje te geven.
Ik hoop dat je - nu je het vruchtje verloren bent - ook de meeste pijn/kramp achter de rug hebt en een zo goed mogelijke nacht slaap kunt pakken
Ik hoop dat je - nu je het vruchtje verloren bent - ook de meeste pijn/kramp achter de rug hebt en een zo goed mogelijke nacht slaap kunt pakken
dinsdag 2 februari 2016 om 12:27
Ik zit nu met hetzelfde dubbele gevoel als Wolkje. We hebben net de termijnecho gehad en het zag er goed uit. Bewegend kindje gezien met twee armen en twee benen en het hartje gehoord. Een opluchting, maar voelt ook gek om het hier te zetten. Ik word geschat op 10+1 en uitgerekende datum staat voorlopig op 29 augustus.
dinsdag 2 februari 2016 om 12:54
dinsdag 2 februari 2016 om 13:01
Bloem, wat enorm verdrietig zeg! Wat een spanning de afgelopen weken en dan met deze afloop. Ik had je zo anders gegund!
Heel veel sterkte met de behandeling weer.
Zus, 'fijn' dat de medicijnen thuis hun werk hebben gedaan. Wanneer krijg je een echo om te checken of je baarmoeder schoon is?
Suze en Wolkje, fijn dat alles goed is bij jullie!
Heel veel sterkte met de behandeling weer.
Zus, 'fijn' dat de medicijnen thuis hun werk hebben gedaan. Wanneer krijg je een echo om te checken of je baarmoeder schoon is?
Suze en Wolkje, fijn dat alles goed is bij jullie!
dinsdag 2 februari 2016 om 13:43
woensdag 3 februari 2016 om 12:12
Bloem hoe is het nu met je? Morgen wordt je opgenomen he? Heel veel sterkte morgen!
Zus, bij jou is het achter de rug he. Hoe voel je je?
Andere meiden: het is rustig hier. Ik ben erg benieuwd hoe het met jullie is. Nog kwaaltjes?
Eenhoorn, ben jij inmiddels weer op de been? Nog steeds veel overgeven of is het minder?
Hier wisselen de kwaaltjes zich af. Gister had ik een goede dag en vandaag heb ik weer een dag dat mijn eten constant hoog zit. En die vieze smaak in mijn mond.. blegh! Maar goed, dan kijk ik nog even het filmpje van de echo terug en dan denk ik, vooruit maar. Hoort erbij.
We hebben een hele stapel tijdschriften/boeken gekregen van de VK en ook wat bonnen om die dozen aan te vragen. Binnenkort maar eens doen denk ik
Nu geen vergoede echo's meer tot de 20 weken echo, dus ik ga even op zoek of ik in de buurt een extra echo kan krijgen. Vind 10 weken zonder echo erg lang!
Zus, bij jou is het achter de rug he. Hoe voel je je?
Andere meiden: het is rustig hier. Ik ben erg benieuwd hoe het met jullie is. Nog kwaaltjes?
Eenhoorn, ben jij inmiddels weer op de been? Nog steeds veel overgeven of is het minder?
Hier wisselen de kwaaltjes zich af. Gister had ik een goede dag en vandaag heb ik weer een dag dat mijn eten constant hoog zit. En die vieze smaak in mijn mond.. blegh! Maar goed, dan kijk ik nog even het filmpje van de echo terug en dan denk ik, vooruit maar. Hoort erbij.
We hebben een hele stapel tijdschriften/boeken gekregen van de VK en ook wat bonnen om die dozen aan te vragen. Binnenkort maar eens doen denk ik
Nu geen vergoede echo's meer tot de 20 weken echo, dus ik ga even op zoek of ik in de buurt een extra echo kan krijgen. Vind 10 weken zonder echo erg lang!
woensdag 3 februari 2016 om 12:36
Zus en Bloem hoe is het met jullie? Weet niet wat ik moet zeggen, maar voor jullie allebei een dikke knuffel
Fijn voor de meiden die een goede echo hebben gehad!
Hier gaat het allemaal prima, misselijkheid 'sochtends wordt minder en merk dat ik minder moe ben dan een paar weken geleden.
22 februari a.s. intake bij een andere verloskundige
Dit omdat we vanuit het ziekenhuis doorgestuurd werden naar een verloskundigepraktijk in het ziekenhuis, maar omdat wij niet in die stad wonen, wonen we niet binnen het zorggebied en komt de verloskundige met (bijvoorbeeld) de bevalling niet naar je huis. Je zou dan zelf iets moeten regelen met een andere verloskundige. Dus nu overgestapt naar een verloskundigepraktijk in ons dorp.
Fijn voor de meiden die een goede echo hebben gehad!
Hier gaat het allemaal prima, misselijkheid 'sochtends wordt minder en merk dat ik minder moe ben dan een paar weken geleden.
22 februari a.s. intake bij een andere verloskundige
Dit omdat we vanuit het ziekenhuis doorgestuurd werden naar een verloskundigepraktijk in het ziekenhuis, maar omdat wij niet in die stad wonen, wonen we niet binnen het zorggebied en komt de verloskundige met (bijvoorbeeld) de bevalling niet naar je huis. Je zou dan zelf iets moeten regelen met een andere verloskundige. Dus nu overgestapt naar een verloskundigepraktijk in ons dorp.
Alles komt goed, het kan alleen even duren
woensdag 3 februari 2016 om 14:51
woensdag 3 februari 2016 om 15:39
woensdag 3 februari 2016 om 18:57
Bloem heel veel sterkte morgen!!
@bubje ik weet hoe je je voelt. Ik vind het ook lastig om hulp te aanvaarden, maar sinds ik dat nu anderhalve week doe en ook mij strikt aan mijn contracteren op het week houd lijkt het toch iets beter te gaan. Ik ben nog steeds heel moe, maar kan wel weer helderder nadenken.
Morgen heb ik weer een echo en de echte intake. De 15de heb ik de nekplooi. Ik zal morgen eens vragen hoe dat zit. Ik weet ook dat ik volgende week nog bloed moet laten prikken.
@bubje ik weet hoe je je voelt. Ik vind het ook lastig om hulp te aanvaarden, maar sinds ik dat nu anderhalve week doe en ook mij strikt aan mijn contracteren op het week houd lijkt het toch iets beter te gaan. Ik ben nog steeds heel moe, maar kan wel weer helderder nadenken.
Morgen heb ik weer een echo en de echte intake. De 15de heb ik de nekplooi. Ik zal morgen eens vragen hoe dat zit. Ik weet ook dat ik volgende week nog bloed moet laten prikken.
woensdag 3 februari 2016 om 19:02
Dat bloed prikken hebben ze bij de termijn echo gedaan vorige week bij 10 weken. Omdat ik enorm dunne adertjes heb heeft ze me in mijn pols geprikt. Echt een rot plek. En schijnbaar is er toen iets niet goed dichtgedrukt na afloop want nu ruim 1,5 week later is mijn pols bont en blauw en heb ik in totaal zo'n 8 cm aan paars/gelige blauwe plekken zitten en doet t zeer. Maar dat gebeurt vaker blijkbaar. Ik had zoiets nog nooit gezien na bloedprikken.
En ik ben al een held daarmee (not)
Ligt nog een lab formuliertje voor de VK (de combinatietest waar ze nu bloed hebben afgenomen is een andere locatie) maar goed dus ik moet nog een x prikken geloof dat ze dan kijken of ik stiekem enge ziektes heb. Maar ik blijf het maar uitstellen.
Dat wordt nog lachen als ik straks moet bevallen als ik al flip van een prikje.
En ik ben al een held daarmee (not)
Ligt nog een lab formuliertje voor de VK (de combinatietest waar ze nu bloed hebben afgenomen is een andere locatie) maar goed dus ik moet nog een x prikken geloof dat ze dan kijken of ik stiekem enge ziektes heb. Maar ik blijf het maar uitstellen.
Dat wordt nog lachen als ik straks moet bevallen als ik al flip van een prikje.