Het stamcafé III

01-02-2016 07:19 3014 berichten

Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 04 februari 2016 @ 13:48:

Net drie stukjes gelezen van meneren die ik heel vervelend vind.

In de Linda las ik Maxim Hartman en de rapper Keizer over 'man zijn' en in de VARA gids Youp van 't Hek die ditmaal zuur deed over Netflix.

Daarna een column van Sylvia Witteman waar ik dan weer enorm van opknapte.

Waarom vertel ik dit?

Geen idee.Ik vind het wel echte kroegpraat. Goed moment om ook mojn opwachting te maken aan de bar want ja, ik lees al even mee. En ik kwam warempel een nick tegen met de naam van mijn favoriete biertje. Maar daar is het nog iets te vroeg voor dus ik hou het voor nu bij een espresso. En dan ga ik daar de column van Sylvia Witteman bij lezen.
quote:Peacy schreef op 04 februari 2016 @ 14:23:

Ooh, wat doen jullie leuke dingen! Ik voel me dan echt een kluizenaar!

Nou, als dochter geen chauffeur nodig had gehad was het bij mij ook bij bank en boek gebleven hoor

Ik ben trouwens ook plannen aan het maken om de tentoonstelling van David Bowie te gaan bekijken, maar normaliter ben ik echt niet elke week op pad. Dat probeer ik juist meer te gaan doen
Later is nu
TalkingHead, voor jou

Later is nu
~pikt stiekem een chocolaatje~
Later is nu
quote:-KING- schreef op 04 februari 2016 @ 13:55:

[...]

[afbeelding]Jullie komen niet uit de buurt duidelijk
quote:Dreamer schreef op 04 februari 2016 @ 14:31:

~pikt stiekem een chocolaatje~
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 04 februari 2016 @ 14:33:

[...]

[afbeelding]Heeee... Stár vroeg om een tik, ik niet
Later is nu
Heerlijk! Dank je wel en tast vooral toe, qua chocola. Delen is leuker . Column was ook een genoegen om te lezen.
quote:Star schreef op 04 februari 2016 @ 14:33:

[...]

Jullie komen niet uit de buurt duidelijk jawel hoor, ik vond die tik gewoon leuker dan jouw tik.
very metal
quote:-KING- schreef op 04 februari 2016 @ 14:43:

[...]

jawel hoor, ik vond die tik gewoon leuker dan jouw tik. Ik ook, om uit te delen dan.. Qua krijgen vind ik Stars tik leuker
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 04 februari 2016 @ 14:35:

[...]

Heeee... Stár vroeg om een tik, ik niet Jij pikt chocolade!
Dat heb ik nódig en ik mag van Talkinghead
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 04 februari 2016 @ 14:29:

[...]

Nou, als dochter geen chauffeur nodig had gehad was het bij mij ook bij bank en boek gebleven hoor

Ik ben trouwens ook plannen aan het maken om de tentoonstelling van David Bowie te gaan bekijken, maar normaliter ben ik echt niet elke week op pad. Dat probeer ik juist meer te gaan doen Ik heb er gewoonweg geen geld voor. Jammer genoeg.
En ik probeer nog wat extra chocola aan te bieden maar plaatjes plakken op de ipad
Jammer Peacy!

Is er een mogelijkheid om een museumjaarkaart aan te schaffen? In Groningen hebben ze voor de minima een Stadjerspas, waarmee je musea in de stad gratis in mag, volgens mij.
Later is nu
quote:Talkinghead schreef op 04 februari 2016 @ 14:52:

En ik probeer nog wat extra chocola aan te bieden maar plaatjes plakken op de ipad

Ja, lukt mij ook niet. Zonde he?

Bedankt in elk geval!

(misschien moeten we naast de op Viva, als vrouwenforum, ook standaard een chocoladesmiley hebben)
Later is nu
Ging ik naar de Samsung-winkel, omdat mijn mobiel wat kuren had, bleek dat dat alleen verholpen kon worden door er nieuwe software op te zetten, waarmee alle gegevens ook kwijt zouden zijn.

Ik kon mijn abonnement al verlengen, dus dat maar gedaan. Nu heb ik een nieuw toestel.

Ik hou van nieuwe apparaten.

En ook net een nieuwe wc-bril.

Wat een feestdag.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Dreamer schreef op 04 februari 2016 @ 14:52:

Jammer Peacy!

Is er een mogelijkheid om een museumjaarkaart aan te schaffen? In Groningen hebben ze voor de minima een Stadjerspas, waarmee je musea in de stad gratis in mag, volgens mij.Val niet onder het minimaniveau. Maar student. Ga eens kijken of dat wat is!
quote:Solomio schreef op 04 februari 2016 @ 14:55:

Ging ik naar de Samsung-winkel, omdat mijn mobiel wat kuren had, bleek dat dat alleen verholpen kon worden door er nieuwe software op te zetten, waarmee alle gegevens ook kwijt zouden zijn.

Ik kon mijn abonnement al verlengen, dus dat maar gedaan. Nu heb ik een nieuw toestel.

Ik hou van nieuwe apparaten.

En ook net een nieuwe wc-bril.

Wat een feestdag.
*meld zich even voor koffiepauze* Zowaar geen koorts vandaag en aan het werk! En nu hopen dat ik niet opnieuw in de lappenmand beland. Kopje koffie graag en ik heb voor iedereen appelflappen gebakken want man is jarig.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 04 februari 2016 @ 14:58:

*meld zich even voor koffiepauze* Zowaar geen koorts vandaag en aan het werk! En nu hopen dat ik niet opnieuw in de lappenmand beland. Kopje koffie graag en ik heb voor iedereen appelflappen gebakken want man is jarig.Oh appelflappen. Daar heb ij zin in!
quote:Talkinghead schreef op 04 februari 2016 @ 14:52:

Ha Praathoofd!

Gezellig!
quote:Dreamer schreef op 04 februari 2016 @ 14:46:

Dat heb ik nódig en ik mag van Talkinghead Ik moet leren delen, is moeilijk voor mij.
quote:-KING- schreef op 04 februari 2016 @ 14:02:

om maxim hartman moet ik wel lachen. maar zou hij echt zo zijn?Ik ken hem dan wel, professioneel, een lul met vingers vind ik het.
quote:Eleonora-1 schreef op 04 februari 2016 @ 15:06:

[...]

Ik ken hem dan wel, professioneel, een lul met vingers vind ik het.Dat vind ik al zonder hem te kennen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven