Het stamcafé III
maandag 1 februari 2016 om 07:19
Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
zaterdag 6 februari 2016 om 18:37
zaterdag 6 februari 2016 om 18:39
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 06 februari 2016 @ 18:33:
Het is jammer dat we allemaal zo ver van elkaar vandaag wonen, anders zou ik best een keer voor een stel willen koken. Voor mezelf probeer ik zeker wel dingen uit, maar bijv. een Libanese mezze of Indonesische rijsttafel vind ik dan wel teveel werk.
Leo, zit er in de schuilkelder een grote keuken?
Me dunkt.....
Het is jammer dat we allemaal zo ver van elkaar vandaag wonen, anders zou ik best een keer voor een stel willen koken. Voor mezelf probeer ik zeker wel dingen uit, maar bijv. een Libanese mezze of Indonesische rijsttafel vind ik dan wel teveel werk.
Leo, zit er in de schuilkelder een grote keuken?
Me dunkt.....
zaterdag 6 februari 2016 om 18:40
quote:Kittens schreef op 06 februari 2016 @ 18:39:
Zoon wilde graag weer eens muffins bakken.
Dat doen we gewoon uit een pakje van dr Oetker . En als extra hebben we mix voor banketbakkersroom gekocht om de muffins mee te vullen als ze gebakken zijn.
Dus morgen ruikt ons huis lekker naar muffins mmmmOoooohh. Goed idee!
Dat doen we gewoon uit een pakje van dr Oetker . En als extra hebben we mix voor banketbakkersroom gekocht om de muffins mee te vullen als ze gebakken zijn.
Dus morgen ruikt ons huis lekker naar muffins mmmmOoooohh. Goed idee!
Later is nu
zaterdag 6 februari 2016 om 18:45
Dus morgen ruikt ons huis lekker naar muffins mmmmLekker!!!
Dus morgen ruikt ons huis lekker naar muffins mmmmLekker!!!
Snjókorn falla, á allt og alla
zaterdag 6 februari 2016 om 18:45
Leo, zit er in de schuilkelder een grote keuken?Die rijsttafels maak ik wel dan
Leo, zit er in de schuilkelder een grote keuken?Die rijsttafels maak ik wel dan
zaterdag 6 februari 2016 om 18:47
Dus morgen ruikt ons huis lekker naar muffins mmmmOew lekker, ik heb voor morgen appeltaart in de planning staan want mijn halve trouwboek is jarig.
Dus morgen ruikt ons huis lekker naar muffins mmmmOew lekker, ik heb voor morgen appeltaart in de planning staan want mijn halve trouwboek is jarig.
zaterdag 6 februari 2016 om 18:58
Leo, zit er in de schuilkelder een grote keuken?ik woon niet zo heel ver van jou vandaan hoor en ik ben dol op mezze
Leo, zit er in de schuilkelder een grote keuken?ik woon niet zo heel ver van jou vandaan hoor en ik ben dol op mezze
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 6 februari 2016 om 18:59
zaterdag 6 februari 2016 om 19:05
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 februari 2016 @ 19:03:
Nou mijn curry valt in goede aarde. Kindertjes hebben zo waar twee keer opgeschept . De vorige keer was ie een beetje te pittig voor ze, maar deze keer is ie helemaal goed. Het is dus ook een kwestie van proberen.Heb je er zure room door gedaan om het milder te maken dan?
Nou mijn curry valt in goede aarde. Kindertjes hebben zo waar twee keer opgeschept . De vorige keer was ie een beetje te pittig voor ze, maar deze keer is ie helemaal goed. Het is dus ook een kwestie van proberen.Heb je er zure room door gedaan om het milder te maken dan?
zaterdag 6 februari 2016 om 19:17
quote:Star schreef op 06 februari 2016 @ 19:05:
[...]
Heb je er zure room door gedaan om het milder te maken dan?Nee, creme fraiche. Vorige keer had ik een scherpere pasta, met kokosmelk erdoor en daar brak het zweet je van uit (vind ik wel lekker maar de kinderen dus niet). Nu had ik een Pataks pakje, en daar moet eigenlijk yoghurt door maar dat vind ik veel te zuur dus heb ik gekozen voor creme fraiche.
[...]
Heb je er zure room door gedaan om het milder te maken dan?Nee, creme fraiche. Vorige keer had ik een scherpere pasta, met kokosmelk erdoor en daar brak het zweet je van uit (vind ik wel lekker maar de kinderen dus niet). Nu had ik een Pataks pakje, en daar moet eigenlijk yoghurt door maar dat vind ik veel te zuur dus heb ik gekozen voor creme fraiche.
zaterdag 6 februari 2016 om 19:20
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 februari 2016 @ 19:17:
[...]
Nee, creme fraiche. Vorige keer had ik een scherpere pasta, met kokosmelk erdoor en daar brak het zweet je van uit (vind ik wel lekker maar de kinderen dus niet). Nu had ik een Pataks pakje, en daar moet eigenlijk yoghurt door maar dat vind ik veel te zuur dus heb ik gekozen voor creme fraiche.Dat bedoelde ik ook eigenlijk. Haal het altijd door elkaar
[...]
Nee, creme fraiche. Vorige keer had ik een scherpere pasta, met kokosmelk erdoor en daar brak het zweet je van uit (vind ik wel lekker maar de kinderen dus niet). Nu had ik een Pataks pakje, en daar moet eigenlijk yoghurt door maar dat vind ik veel te zuur dus heb ik gekozen voor creme fraiche.Dat bedoelde ik ook eigenlijk. Haal het altijd door elkaar