Antwerpen. Waar hotel?

15-02-2016 22:26 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!

Heel gek misschien, maar nog nooit in Antwerpen geweest ;)

Wil nu hotel boeken voor nachtje...dus moet weten wat de leukste locatie is!? Liefst heeeel dichtbij de restaurantjes/winkelstraat...op zondag willen we lekker markt struinen...

Kan je dan t best in de theaterwijk zitten of diantwijk....dus aan linkerkant, midden of juist rechts..dichter bij station?

Liefs!
Wij zaten bij de MAS. Ik vond het een leuke plek! Loopafstand van het centrum. Wijk in opkomst, veel restaurantjes en terrassen enzo. En je kan gratis de MAS op tot middernacht, kan je heel Antwerpen overzien.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Thanks voor de tip!

Sorry ladies maar heb inmiddels al tips van vriendin binnen. Ik ga dus niet meer dit topic lezen hihi sorry!
Verwijder dan dit topic maar
Je zou de tips die je van die vriendin hebt gehad nog met ons kunnen delen. Altijd handig voor mensen die ook op zoek zijn of Googelaars.
Astrid hotel. Heb in Antwerpen gewoond en centraler kun je niet zitten. Of een hotel aan de Keijserlei.
Oh ha,topic gesloten zie ik net 😉
quote:swaentje71 schreef op 16 februari 2016 @ 07:00:

Je zou de tips die je van die vriendin hebt gehad nog met ons kunnen delen. Altijd handig voor mensen die ook op zoek zijn of Googelaars.Ja, het forum is nemen èn geven, hè?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:merano schreef op 17 februari 2016 @ 10:29:

[...]

Ja, het forum is nemen èn geven, hè?

Precies. Maar daar denkt TO blijkbaar anders over...

Jammer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven