Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 17 februari 2016 om 21:30
quote:Moiren_ schreef op 17 februari 2016 @ 21:27:
[...]
Iemand die een zeer paranoia en psychotische indruk maakte.
Ow.... geband?
Zo ja, dan zijn er rap heel wat viva-leden minder.
Vooral zo rond middernacht gaat het dan stiller worden.
[...]
Iemand die een zeer paranoia en psychotische indruk maakte.
Ow.... geband?
Zo ja, dan zijn er rap heel wat viva-leden minder.
Vooral zo rond middernacht gaat het dan stiller worden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 17 februari 2016 om 21:32
quote:Amaqanda schreef op 17 februari 2016 @ 21:31:
[...]
Ik zou staffen en melden dat je er meer dan onrustig van wordt, van dat soort topics.Kan de hele zwangerschap-pijler, een groot deel van de kinderpijler en actueel voor mij gesloten worden.
[...]
Ik zou staffen en melden dat je er meer dan onrustig van wordt, van dat soort topics.Kan de hele zwangerschap-pijler, een groot deel van de kinderpijler en actueel voor mij gesloten worden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 17 februari 2016 om 21:39
woensdag 17 februari 2016 om 21:46
woensdag 17 februari 2016 om 21:47
quote:cochise schreef op 17 februari 2016 @ 21:44:
Puss, hoe is het met je bange poeperts?
De prinses is de grootste slijmerd en knuffelkont die er is. Voor mij en vriend dan Vreemden zijn eng.
De prins is aan het opkrabbelen na een vieze nasty niesziekte. Ik was vorige week bang dat hij dood zou gaan maar een hoop injecties en pillen en liefde later lijkt het goed te komen. Hij is heel lief maar nog wel héél verlegen.
Puss, hoe is het met je bange poeperts?
De prinses is de grootste slijmerd en knuffelkont die er is. Voor mij en vriend dan Vreemden zijn eng.
De prins is aan het opkrabbelen na een vieze nasty niesziekte. Ik was vorige week bang dat hij dood zou gaan maar een hoop injecties en pillen en liefde later lijkt het goed te komen. Hij is heel lief maar nog wel héél verlegen.
anoniem_247077 wijzigde dit bericht op 17-02-2016 21:50
Reden: kromme zin
Reden: kromme zin
% gewijzigd
woensdag 17 februari 2016 om 21:53
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 17 februari 2016 @ 21:47:
[...]
Wat fijn dat het zo goed gaat! En gaat de prins elke dag nog vooruit? Komt vast goed.
Mijn piskater is 1,5 week geleden heel onverwacht doodgegaan op een rotmanier. In m'n handen gestorven, hij is een soort van gestikt door een hartaandoening die nooit ontdekt is, denkt de dierenarts. Ben er nog naar van...
[...]
Wat fijn dat het zo goed gaat! En gaat de prins elke dag nog vooruit? Komt vast goed.
Mijn piskater is 1,5 week geleden heel onverwacht doodgegaan op een rotmanier. In m'n handen gestorven, hij is een soort van gestikt door een hartaandoening die nooit ontdekt is, denkt de dierenarts. Ben er nog naar van...
woensdag 17 februari 2016 om 22:00
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 17 februari 2016 @ 21:57:
Wat naar.Ja echt, heb geprobeerd hem nog te reanimeren maar ik voelde zo het leven uit z'n lijfje glijden. Nooit zoiets meegemaakt. Het is stil in huis en zijn zusje is eenzaam zonder hem. Er gaan stemmen op voor een kitten over een tijdje, eigenlijk wilde ik geen nieuwe katten meer na deze maar vriend en kind zijn aan het lobbyen. Nou genoeg egopost weer.
Wat naar.Ja echt, heb geprobeerd hem nog te reanimeren maar ik voelde zo het leven uit z'n lijfje glijden. Nooit zoiets meegemaakt. Het is stil in huis en zijn zusje is eenzaam zonder hem. Er gaan stemmen op voor een kitten over een tijdje, eigenlijk wilde ik geen nieuwe katten meer na deze maar vriend en kind zijn aan het lobbyen. Nou genoeg egopost weer.