Geld & Recht alle pijlers

Evaluatie blokkadetopic

22-10-2008 10:02 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Sinds 1 september wordt in het blokkadetopic bijgehouden wie er tot wanneer geband is en waarom. De angels en ik zijn benieuwd hoe dit jullie tot nu toe bevalt. Voegt 't in jullie ogen iets toe?

Grtjs, Naomi
quote:Vivamod schreef op 27 oktober 2008 @ 09:18:

Voorlopige conclusie: de overgrote meerderheid is blij met het blokkadetopic :-)

@Danivo, dat viel mij inderdaad ook op.

grtjs, NaomiVoorlopige conclusie: de overgrote meerderheid is niet geïnteresseerd. Er hebben zo'n 15 mensen gereageerd ...
Wees blij!
Het leeft waarschijnlijk toch niet bij de grote groep forummers Hekate. Maar Naomi bedoelt denk ik dat het overgrote deel van de hier geposte forummers blij met het blokkadetopic is. De rest heeft dus geen mening hierover of heeft geen zin die te geven.
Precies!
Tja, ik vind het toch vreemd om voor die 15 forummers zo'n topic te hebben. De conclusie blijft staan dat de meerderheid van de forummers niet geïnteresseerd is.
Wees blij!
Hmm...toch maar even reagere dan:

Ik ben blij met het blokkadetopic!

Het voegt zeker iets toe: Duidelijkheid.
quote:danivo schreef op 22 oktober 2008 @ 16:49:

ik heb dat blokkadetopic gelezen en het valt mij op dat het allemaal mannen zijn....

Mijn zeer persoonlijke en subjectieve mening over het feit dat er hier op het forum vooral mannen tegen een ban aanlopen:

volgens mij betreft het vooral mannen die narcistische trekjes vertonen. Een narcist heeft heel veel behoefte aan aandacht en bevestiging, liefst van vrouwen. En een narcist is stronteigenwijs en niet te corrigeren aangezien hij zichzelf ziet als middelpunt van het universum. Misschien dat het viva forum relatief veel narcisten aantrekt ?

Mijn idee voor een betere hoor, het is maar een wilde gedachte ...

Er zijn in elk geval ook mannen die al jaren hier meedoen en die zich blijkbaar wel op een normale manier kunnen uiten.

* DS beschouwt zichzelf als een grensgeval ..... weleens op het randje maar nooit er over *
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ik vind het prettig.
Ik ben tegen bans, permabans, monddood maken en wat dies meer zij....

en Viva begint toch wel een man-onvriendelijke site te worden zo.

Stel je voor dat je dit zo gaat toepassen in het echte leven. Wordt het wel erg saai, net als hier.....

Jammer hoor Viva. Wordt net zo tuttig als Libelle en Margriet.

ps. ik ben geen man
quote:Vivamod schreef op 27 oktober 2008 @ 09:18:

Voorlopige conclusie: de overgrote meerderheid is blij met het blokkadetopic :-)

@Danivo, dat viel mij inderdaad ook op.

grtjs, NaomiForgive my ignorance: ik dacht dat je op zoek was naar de toegevoegde waarde van het bantopic en niet naar een (niet zo) toevallige meerderheid om een eerdere beslissing te justifiëren. En wanneer je naar gelijkenissen zoekt tussen de personen die tegen een ban zijn aangelopen, durf dan ook eens de gelijkenissen te zoeken tussen de personen die zich aan dergelijke sensatietopics vergapen: klapstoeltjesmentaliteit ten top. Blijkbaar schaamt men zich daar niet eens voor en waarom ook: de viva-redactie doet niets om dat misselijkmakend, enggeestig gedrag te ontmoedigen. Integendeel zelfs.
Hmmm tsja ik moet toegeven dat ik het eigenlijk wel eens ben met Geve. Bovendien denk ik dat het "bij de overgrote meerderheid" helemaal niet leeft.
Nou ja, bij de overgrote meerderheid van de reageerders in dit topic dus, ik drukte me wat onhandig uit (doe ik verder nooit, hoor)

@Geve: jouw punt ga ik zeker meenemen bij de 'eindbeslissing' na afloop van de proefperiode! 't Valt overigens toch wel mee met de sensatiezoekers, of zie ik dat verkeerd?

grtjs, Naomi
Hoe weet jij nou hoeveel sensatiezoekers er zijn?

Er zullen genoeg mensen met klapstoeltjes zijn die niet reageren, maar wel erg graag meelezen
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Voor de openheid van zaken vind ik het bestaan van dit topic wel prettig. Mocht iemand zich afvragen waarom een forummer geband is, kan ie dat altijd in het blokkadetopic even checken.

Ik heb er overigens nauwelijk sensatiezoekers gezien. Ik heb juist de indruk dat er minder sensatie rond bans is, juist vanwege het blokkadetopic.
quote:Dushi74 schreef op 22 oktober 2008 @ 15:56:

Houden het topic over blokkades! Ik vind het wel prettig om te weten wie er is en wie niet. Ik juich het toe. Duidelijk voor een ieder wat er aan de hand is met een forummer.Hier ben ik het mee eens. Vooral ook omdat men gewoon reageren kan, maar niet alle over-en-weertjes blijven staan. Dat is dus open modereren (t.a.v. bans). Ook de vormgeving - wie & waarom & hoelang - zonder omslachtige mededelingsteksten en zonder overbodige briefelementen als aanhef en ondertekening voldoet goed.
Ik vind het wel prima dat blokkadetopic, op de meeste fora is toch gewoon openbaar wie geband is?
Echt sensatie vind ik het niet, er staat tenslotte geen smeuïge details in het blokkadetopic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven