Tegen verjaardag opzien
maandag 22 februari 2016 om 17:13
-KING-, bedankt voor de toelichting, ik snap wat je bedoelt. En je relativeert de boel wel want ik ken zo iemand die met een blosje binnenkomt, maar die is wel heel open qua uitstraling en dat scheelt al. Die maakt oogcontact, glimlacht, en als ze eenmaal op dreef is dan kan ze lekker kletsen. Vaak sluiten mensen zich van zenuwen af, kijken je niet aan, en dan is het lastiger.
Wat jij schrijft kan ik me ook heel goed voorstellen Kiddootje. Ik denk dat in dat geval glimlachen en proberen om oogcontact te maken al een heel eind helpt.
Toevallig kom ik net zelf terug van een feestje, en ik bedenk me nou dat ik helemaal niet met anderen bezig ben geweest, wie stil was, wie verlegen leek enz. Terwijl ik zelf ook best in mijn schulp kan kruipen in groot gezelschap.
Wat jij schrijft kan ik me ook heel goed voorstellen Kiddootje. Ik denk dat in dat geval glimlachen en proberen om oogcontact te maken al een heel eind helpt.
Toevallig kom ik net zelf terug van een feestje, en ik bedenk me nou dat ik helemaal niet met anderen bezig ben geweest, wie stil was, wie verlegen leek enz. Terwijl ik zelf ook best in mijn schulp kan kruipen in groot gezelschap.
maandag 22 februari 2016 om 21:42
maandag 22 februari 2016 om 21:47
quote:dropje1979 schreef op 22 februari 2016 @ 20:18:
Ja, je kent de mensen niet goed. Wat zeg je dan?Ben je familie van Piet? Niet? Waar kennen jullie elkaar van? Woon je ook in kuttegrubbeveen? O, in Broekinmijnhol. Wat leuk, daar ben ik weleens geweest. Ken je dat bakkertje daar op het plein?
Ja, je kent de mensen niet goed. Wat zeg je dan?Ben je familie van Piet? Niet? Waar kennen jullie elkaar van? Woon je ook in kuttegrubbeveen? O, in Broekinmijnhol. Wat leuk, daar ben ik weleens geweest. Ken je dat bakkertje daar op het plein?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 22 februari 2016 om 22:29