schoolontbijt: eerder op school???

28-10-2008 20:07 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Morgen zal mijn zoontje van net 4 gaan ontbijten op school. Heb hierover eergister een brief gekregen. Alleen vraag me ineens af of hij ook eerder dan de normale tijd aanwezig moet zijn, lekker handig! Waarschijnlijk niet, aangezien er niks in de brief over in staat.

Hoe is dat bij jullie geregeld (voor de deelnemende scholen dan, niet elke school doet er aan mee geloof ik).

gr
Is het niet handiger om even een andere ouder te bellen? Hoe het bij andere scholen geregeld is zegt niet. En daarbij, als het niet in de brief staat zal het wel niet zo zijn.
Vanmorgen al heerlijk ontbeten met mijn klasje, op de gebruikelijke schooltijd!

Zoonlief ontbijt vrijdag, en dat is ook gewoon de normale tijd!

Mocht je geen andere ouder kunnen bereiken dan zou ik van de gebruikelijke tijd uitgaan hoor
Ik werk op een school en bij mij komen de kids dan gewoon op de normale tijd naar school. Dat zal voor jouw kind ook wel gelden anders stond het wel in die brief...
Weet totaal geen antwoord voor je, maar ben wel benieuwd naar de reden van het ontbijt. Is het nationale ontbijt-op-school-week of is dit een nieuwe gewoonte op scholen?
Everytime you make a typo, the errorists win.
Hoi, bij ons doen ze ook mee. De kinderen moeten gewoon om 8.30 op school zijn. De meeste eten thuis dus al iets kleins.

Het ontbijt bestaat bij ons uit, bruin brood, kadetjes, krentenbol, appel, gekookt ei, en optimel. Maar dit zou natuurlijk per school kunnen verschillen.

Ik neem aan dat als de tijd anders was dat dat dan wel in de brief had gestaan en dat je nu dus de gewone tijd begint.
Ja, ik ging er eigenlijk ook wel vanuit dat het dan op de normale tijd zal zijn. Maar ja, alles is nieuw hier voor ons, je weet maar nooit!

Heb ook nog helemaal geen contact met andere ouders, zoonlief gaat nog maar net 2 week naar school. Gok het er gewoon op! Zal wel loslopen....

thanx anyway!
Het is om het ontbijt te promoten. Het blijkt dat veel kinderen met een lege maag op school komen. Terwijl het ontbijt wel heel belangrijk is om goed mee te kunnen doen. Het wordt gesponsord door bakkers uit de buurt.
Infojunk: gaat inderdaad om nationale schoolontbijt!
Wat leuk jammer dat onze school daar weer niet aan mee doet,lijkt me erg gezellig.

Nou ja,nog even...dan is er weer kerstonbijt
Goed initiatief dan. (Ik post trouwens net in een ontbijt-topic en besef dat ik ook vaak niet/te weinig ontbijt...)

Ik weet dat er ook scholen zijn, waar ze uit pure noodzaak ontbijt aanbieden, omdat de ouders dit niet kunnen verzorgen.
Everytime you make a typo, the errorists win.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven