Ons Stamcafé deel V!
dinsdag 16 februari 2016 om 12:00
Deel 5 alweer! Een lustrum!
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
vrijdag 26 februari 2016 om 17:16
quote:fietsie schreef op 26 februari 2016 @ 17:14:
Helemaal gaar, met zoon op pad geweest voor zijn ckv-dossier. Kubuswoningen in Rotterdam en de Karel Appel tentoonstelling in Den Haag. De kubuswoningen vond hij leuk, maar Karel niet. Hij had gerust iets anders mogen kiezen, maar hij houdt niet van kunst, dus mocht ik van hem iets kiezen dat ik leuk vond, zodat ik niet voor niks mee ging. Ik ging naturlijk mee voor het vervoer en om te zorgen dat hij echt wel naar binnen ging bij het museum Nu maakt zoon het verslag en ik het eten. Jongste mocht ook mee voor de gezelligheid maar die had ineens iets afgesproken met een vriendje. Blijft daar nu ook eten.De volgende keer kan hij Mondriaan kiezen Maar wel leuk Karel Appel.
Helemaal gaar, met zoon op pad geweest voor zijn ckv-dossier. Kubuswoningen in Rotterdam en de Karel Appel tentoonstelling in Den Haag. De kubuswoningen vond hij leuk, maar Karel niet. Hij had gerust iets anders mogen kiezen, maar hij houdt niet van kunst, dus mocht ik van hem iets kiezen dat ik leuk vond, zodat ik niet voor niks mee ging. Ik ging naturlijk mee voor het vervoer en om te zorgen dat hij echt wel naar binnen ging bij het museum Nu maakt zoon het verslag en ik het eten. Jongste mocht ook mee voor de gezelligheid maar die had ineens iets afgesproken met een vriendje. Blijft daar nu ook eten.De volgende keer kan hij Mondriaan kiezen Maar wel leuk Karel Appel.
vrijdag 26 februari 2016 om 17:18
Ik vond Appel wel heel interessant, en kop van zoon nog leuker. Hij vond het Rijksmuseum oude meuk en niks aan, dus dit was wel even anders zeg maar! In Den Haag nu ook heel veel Jan Toorop maar het was al laat en zoon had geen zin om nog meer schilderijen te bekijken.
Kon best in één post maar zit een beetje te klunzen.
Kon best in één post maar zit een beetje te klunzen.
vrijdag 26 februari 2016 om 17:22
vrijdag 26 februari 2016 om 17:25
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 26 februari 2016 @ 17:20:
Ze forumt al ruim 50 jaar en ze was toen al meerderjarig. Reken maar uit.
71! Want 50 jaar geleden werd je nog pas op je 21e meerderjarig.
Dat weet ik, omdat ik nooit officieel meerderjarig ben geworden met een verjaardag. Ik werd meerderjarig op de dag van de wetswijziging! Welk jaar dat was, ben ik effe kwijt. Ergens tussen 1985 en 1988
Ze forumt al ruim 50 jaar en ze was toen al meerderjarig. Reken maar uit.
71! Want 50 jaar geleden werd je nog pas op je 21e meerderjarig.
Dat weet ik, omdat ik nooit officieel meerderjarig ben geworden met een verjaardag. Ik werd meerderjarig op de dag van de wetswijziging! Welk jaar dat was, ben ik effe kwijt. Ergens tussen 1985 en 1988