De vijfuurshow met Leo en Poez!

28-10-2008 23:21 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie krijgt een rol? Wie krijgt een rubriek? Wie gaan we interviewen?

Praat en denk mee!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Haha Dieg, dat wordt gezellig, wij tweeën samen op stap
Marie, ik heb de huishoudtips nog over? Kommetje citroensap in de aangekoekte oven, dat soort werk?
Digi en Shining vlak voor het weekend met de uitgaanstips en vlak na het weekend met een recentie?
quote:Poezewoes schreef op 29 oktober 2008 @ 16:28:

Shine, ik wil jou wel voor de woensdagmiddag. Dan wil ik zo'n interview doen over het pure menselijke drama. Maar ja, niet langer dan een minuut of 10 he, alleen de echte higlights uit zo'n verhaal. Als jij daarna dan de aangedane gast nazorg kan verlenen, uurtje ofzo, dan heeft die ook nog het gevoel zijn verhaal kwijt gekunt te hebben.

Oke. Mee eens. Wat verdient het trouwens?

Wat denken jullie van VeryCherry met de minimoppentrommel?

Willem met een project over de multiculturele samenleving en MV als Martin Gaus verkleed?
Poez, blij dat je er bent meid. Ik zit hier helemaal te hyperventileren. Je denkt die wijven vrouwen een leuk baantje te bezorgen maar echt hoor, dit is te kort en dat is te breed....

Dat met die redactie is gecuverd Poezenkind. Daar zit mijn HAVO discussiegroepje op. De Korenwolven, de Chardonnay's en de Dubio's van deze wereld, je weet wel. Dat zijn van die bijtertjes, die tetteren iedereen die show van ons in, geen punt.

Alleen, wat doen we met Marie? Ik wil haar er bij maar ze heeft allures, wil een eigen trailer en zo, ik weet het even niet meer....
quote:eleonora schreef op 29 oktober 2008 @ 16:08:

Juliee, jij kunt toch de schoonheidsmiddelen gaan bespreken? Dus iedere week een item over anti-rimpelcreme, de voor en nadelen van botox en de nieuwste vochtinbrengende maskers?

Leuk! Ik doe mee!
quote:Poezewoes schreef op 29 oktober 2008 @ 16:34:

Digi en Shining vlak voor het weekend met de uitgaanstips en vlak na het weekend met een recentie?Check!
quote:eleonora schreef op 29 oktober 2008 @ 16:19:

[...]

Mevrouw de Haan Djodjo, natuurlijk niet. Die dieren hebben hun eigen sponsorvoerbakken van Royal Canin.....Je zit dicht bij het vuur, mocht je een fotomodel moeten hebben die door het beeld loopt of doet alsof het eten hemels is, 2 van mijn 3 monstertjes zijn prof.fotomodels dus dat komt goed.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Poezewoes schreef op 29 oktober 2008 @ 16:33:

Marie, ik heb de huishoudtips nog over? Kommetje citroensap in de aangekoekte oven, dat soort werk?

Ja, dat lijkt me inderdaad echt iets voor mij, so count me in.

Met Leo heb ik al overeenstemming over die eigen trailer enzo, maar jullie weten wel dat ik in mijn trailer alleen Perrier wil, he? En aardbeien, maar dat spreekt voor zich.
.
quote:eleonora schreef op 29 oktober 2008 @ 16:37:

Poez, blij dat je er bent meid. Ik zit hier helemaal te hyperventileren. Je denkt die wijven vrouwen een leuk baantje te bezorgen maar echt hoor, dit is te kort en dat is te breed....

Dat met die redactie is gecuverd Poezenkind. Daar zit mijn HAVO discussiegroepje op. De Korenwolven, de Chardonnay's en de Dubio's van deze wereld, je weet wel. Dat zijn van die bijtertjes, die tetteren iedereen die show van ons in, geen punt.

Alleen, wat doen we met Marie? Ik wil haar er bij maar ze heeft allures, wil een eigen trailer en zo, ik weet het even niet meer....Haai schat. Kalm aan, kalm aan, komt allemaal goed. Niet gaan hyperventileren he, het lijkt me een slechte start als ik meteen al voor je in moet vallen. Ik bedoel maar, dan nemen ze je al snel niet meer serieus hoor liefje, dat kan niet.

Marie; ja ik dacht aan die huishoudtips. Vind haar wel passen tussen de rubberhandschoenen. En dan mag ze best een klein trailertje. Dat ze aan komt lopen met zo'n emmertje op wieltjes, ofzo. Even heel snel dan, flits flits. Is dat wat?
Ow. Ik begrijp dat ze een ander soort trailer bedoelt. Ja, mag van mij hoor. Ik heb er nog wel eentje. Is wel een kwartiertje fietsen, maar das vast niet erg he, Marie? Goed voor de strakke kuitjes. En aarbeien kun je daar om de hoek kopen. Komt mooi uit!
quote:Poezewoes schreef op 29 oktober 2008 @ 16:43:

Ow. Ik begrijp dat ze een ander soort trailer bedoelt. Ja, mag van mij hoor. Ik heb er nog wel eentje. Is wel een kwartiertje fietsen, maar das vast niet erg he, Marie? Goed voor de strakke kuitjes. En aarbeien kun je daar om de hoek kopen. Komt mooi uit!Combineer dat gelijk dan met het uittesten van de rubberhandschoenen, aardbeien plukken, aardappels uit de grond halen, suikerbieten, mooi bruggetje om van haar item naar het kookitem over te zappen.
Top, MV! Genoteerd.

Maarre, kwam jij nou koken of kwam je de beesten doen? Of een item over koken voor je beesten! mmmm, mijn brains zijn aardig aan het stormen op dit moment. Ik ga de es ff goed voor zitten......
Hahahaha Poez. Koken voor je beesten. MV, leef je uit!
quote:shining schreef op 29 oktober 2008 @ 16:36:

[...]

Oke. Mee eens. Wat verdient het trouwens?

Wat denken jullie van VeryCherry met de minimoppentrommel?

Willem met een project over de multiculturele samenleving en MV als Martin Gaus verkleed?

MV doet al een kookitem, die is dus onder de pannen. Willem vraagt te veel salaris en VC heb ik nog niet gesproken maar die is natuurlijk enig als standupper of zo.

Shi, minimumloon, lange dagen, geen overuren. Lijkt je dat wat?
quote:eleonora schreef op 29 oktober 2008 @ 16:08:

Spiritualiteit, jazeker, dat moet er zeker in. Hekate, doe jij eens per week een item dan bij Poez in de show? Ik ben niet zo spiritueel namelijk.

Eens per week maar? *kijkt teleurgesteld* kunnen we er niet een cursusje spritualiteit ingooien dan, zodat jij ook een beetje in hoger sferen raakt Eleonora?
Wees blij!
quote:Poezewoes schreef op 29 oktober 2008 @ 16:51:

Top, MV! Genoteerd.

Maarre, kwam jij nou koken of kwam je de beesten doen? Of een item over koken voor je beesten! mmmm, mijn brains zijn aardig aan het stormen op dit moment. Ik ga de es ff goed voor zitten......Contractueel ben ik al voor 3 dagen geboekt door Leo voor het kookgebeuren maar uiteraard sta ik en Bo Ghi tot jullie beschikking om leuke mini items te maken over (dieren)voeding.
quote:Mariannanas schreef op 29 oktober 2008 @ 16:39:

[...]

Ja, dat lijkt me inderdaad echt iets voor mij, so count me in.

Met Leo heb ik al overeenstemming over die eigen trailer enzo, maar jullie weten wel dat ik in mijn trailer alleen Perrier wil, he? En aardbeien, maar dat spreekt voor zich.*maakt notitie: Ouwe Kip Caravan op het Mediaparkterrein neerzetten, campingkachel er in, een fles bronwater en een pot aardbeienjam in het minikoelkastje*
quote:hekate schreef op 29 oktober 2008 @ 16:59:

[...]

Eens per week maar? *kijkt teleurgesteld* kunnen we er niet een cursusje spritualiteit ingooien dan, zodat jij ook een beetje in hoger sferen raakt Eleonora?Even doordenken Hekate, je hebt een item, daabij mag je je website laten zien, die wordt als een gek bezocht, je doet wat aan hokus pokus links en rechts op braderieën, je doet wat spelletjes op TV (Wie ben ik?, Triviant, dat soort dingen) en voor je het weet staat Beau van Erven Doorns voor je neus en heb je een eigen spiritueel programma. Maar doe nou niet aan overkill in de 5 uur show, dat werkt tégen je.....
Elninjoo zie ik wel de rubriek 'Kinderen en baby's ' doen.
quote:eleonora schreef op 29 oktober 2008 @ 17:04:

[...]

Even doordenken Hekate, je hebt een item, daabij mag je je website laten zien, die wordt als een gek bezocht, je doet wat aan hokus pokus links en rechts op braderieën, je doet wat spelletjes op TV (Wie ben ik?, Triviant, dat soort dingen) en voor je het weet staat Beau van Erven Doorns voor je neus en heb je een eigen spiritueel programma. Maar doe nou niet aan overkill in de 5 uur show, dat werkt tégen je.....Zou je denken? Mag ik dan wel een grote groene jurk aan? En kan ik ook af en toe wat zieken instralen?
Wees blij!
quote:shining schreef op 29 oktober 2008 @ 17:04:

Elninjoo zie ik wel de rubriek 'Kinderen en baby's ' doen. De "probleemrubriek kinderen en baby's" bedoel je?
Wees blij!
quote:eleonora schreef op 29 oktober 2008 @ 17:01:

[...]

*maakt notitie: Ouwe Kip Caravan op het Mediaparkterrein neerzetten, campingkachel er in, een fles bronwater en een pot aardbeienjam in het minikoelkastje*

O. Gut. Tja.

(als ik contractueel vastleg dat Beau van Erven Dorens mijn caravan met mij deelt, dan ga ik zélfs akkoord met een huishoudelijke rubriek.)
.
quote:shining schreef op 29 oktober 2008 @ 17:04:

Elninjoo zie ik wel de rubriek 'Kinderen en baby's ' doen.
.
Mag ik de rubriek 'klussen met kijkers' doen. Denk dat me dat wel lukt?

anders 'zuipen met kijkers' lukt ook!!
DTEEZ!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven