De vijfuurshow met Leo en Poez!

28-10-2008 23:21 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie krijgt een rol? Wie krijgt een rubriek? Wie gaan we interviewen?

Praat en denk mee!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Mariannanas schreef op 29 oktober 2008 @ 17:39:

[...]

O. Gut. Tja.

(als ik contractueel vastleg dat Beau van Erven Dorens mijn caravan met mij deelt, dan ga ik zélfs akkoord met een huishoudelijke rubriek.)

Nee nee nee!!! Beau is al voor mij, heeft Leo mij zelf beloofd en dat ik dan een eigen show krijg en zo.

Tssss, beetje onder mijn duiven schieten zeker!
Wees blij!
quote:Djoels schreef op 29 oktober 2008 @ 17:42:

Mag ik de rubriek 'klussen met kijkers' doen. Denk dat me dat wel lukt?

en nog een keer:
.
quote:hekate schreef op 29 oktober 2008 @ 17:42:

[...]

Nee nee nee!!! Beau is al voor mij, heeft Leo mij zelf beloofd en dat ik dan een eigen show krijg en zo.

Tssss, beetje onder mijn duiven schieten zeker!

Jaaaaaaaa, fukkeduk, dat zag ik later ook ineens, ja. Gofferjuu.

IK WIL BEAU!
.
quote:Mariannanas schreef op 29 oktober 2008 @ 17:43:

[...]

Jaaaaaaaa, fukkeduk, dat zag ik later ook ineens, ja. Gofferjuu.

IK WIL BEAU!Relax Mariannanas, ik krijg een boodschap door dat Beau niet jouw man is! Ik krijg een P door, zegt je dat iets??
Wees blij!
Hahaha Elninjoo doet de rubriek Kinderen, en Djoels zet bouwpakketten in elkaar. Maar dat zuipen Djoels, da's al voor mij en Shining.
quote:Djoels schreef op 29 oktober 2008 @ 17:42:

Mag ik de rubriek 'klussen met kijkers' doen. Denk dat me dat wel lukt?

anders 'zuipen met kijkers' lukt ook!!Whoeha, briljante keuze!
DR WORDT HIER NIET GERUZIED! ANDERS GAAT HET FEEST NIET DOOR!

Goh Leo, begrijp nu wat je bedoelt......
quote:hekate schreef op 29 oktober 2008 @ 17:46:

[...]

Relax Mariannanas, ik krijg een boodschap door dat Beau niet jouw man is! Ik krijg een P door, zegt je dat iets??Jemig, Hekate, nu sta ik wel even versteld, hoor. Heb je nog meer te vertellen?
.
quote:Poezewoes schreef op 29 oktober 2008 @ 18:11:

DR WORDT HIER NIET GERUZIED! ANDERS GAAT HET FEEST NIET DOOR!

Goh Leo, begrijp nu wat je bedoelt......

Rustigaan Poez, kalmte alleen kan je redden.

Wacht, ik krijg voor jou ook een boodschap door: iets met een M ... en ik zie een vrucht met een A, een appel of nee, een ananas. Zegt je dat iets?
Wees blij!
quote:Mariannanas schreef op 29 oktober 2008 @ 18:12:

[...]

Jemig, Hekate, nu sta ik wel even versteld, hoor. Heb je nog meer te vertellen?

*krijgt er helemaal zin an* Ja, die P moet je een beetje in de gaten houden, is een opgewonden standje. Ik zie ook een kleur, ik krijg een B door, bruin? beige? of blauw? Ja, ik zie blauwe letters, maar het is vaag allemaal.

*gaat vermoeid zitten* het valt niet mee om de boodschappen goed op te pikken, ik ga er even uit voor de reclame.
Wees blij!
quote:mylenevalerie schreef op 29 oktober 2008 @ 17:00:

[...]

Contractueel ben ik al voor 3 dagen geboekt door Leo voor het kookgebeuren maar uiteraard sta ik en Bo Ghi tot jullie beschikking om leuke mini items te maken over (dieren)voeding.Mmm, dan moet je even je contract nakijken. Leo doet maar twee shows per week.....
quote:hekate schreef op 29 oktober 2008 @ 18:19:

[...]

*krijgt er helemaal zin an* Ja, die P moet je een beetje in de gaten houden, is een opgewonden standje. Ik zie ook een kleur, ik krijg een B door, bruin? beige? of blauw? Ja, ik zie blauwe letters, maar het is vaag allemaal.

*gaat vermoeid zitten* het valt niet mee om de boodschappen goed op te pikken, ik ga er even uit voor de reclame.WAT?!?!?!?!?!?!?!?!!?!? Doet Poezewoes het met mijn Beau???!!??!!!
.
Hoe bedoel je JOUW Beau? MIJN Beau! En nu dus eigenlijk POEZEWOES' Beau, de drel .

Oh, wat is het toch een straf om zo'n begaafd medium te zijn als ik. Ik wist het liever allemaal ook niet, de ellende die je moet zien !
Wees blij!
Nou Hekate, als dit je sollicitatiedemontratie was....

Is horoscopen niet meer iets voor jou?
Poez, je moet je alles niet zo persoonlijk aantrekken. Ik was bovendien al aangenomen door Leo!

En je doet het toch met Beau? Of zie ik de verkeerde B?

Horrorscopen is niks voor mij. Die zijn zó algemeen, daar klopt altijd wel wat van.
Wees blij!
quote:shining schreef op 29 oktober 2008 @ 17:04:

Elninjoo zie ik wel de rubriek 'Kinderen en baby's ' doen.Elninjoo krijgt de rubriek 'op reis voor een prikkie' waarin ze op de gekste plaatsen vakantie gaat vieren, voor heel weinig geld.
Je stond bij mij ingepland, Hekate. Op de vrijdag. Leo is niet zo spiridinges.

Poez doet het niet met een B, nee. Dus misschien is horoscopen toch wel wat haalbaarder....
Wat is dat nou, wil ik de nazorg doen, word ik opgescheept met het dierenitem :(

Het is goed hoor, ik accepteer de baan. Ben geen dierenfan, maar ook geen hater, dus huichelachtig dierenvoeding aansmeren aan de kijkers moet kunnen. Ik had al verteld dat ik niet zo fotogeniek ben, dan lijken de dieren gelijk een stuk mooier. En dieren is vreselijk in en levert hoge waardiering op, kijk maar naar Loretta Schrijver. (ik solliciteer trouwens niet voor een burnout Leo).

Joehoe! IK WORD HARTSTIKKE POPULAIR!
Poez eh...M'leen komt ook een keer bij jou met of poes of een pan van 'een of ander. Koken en dieren moet vaker dan twee maal weeks....

Ja, gek wordt je van ze he?

Djoels doet trouwens al de noviteiten op internet rubriek, om de gemiddelde vrouw van middelbare leeftijd het www op te slingeren.
Oh ja, ik zie een V en een P, zou dat vrijdag zijn en poezewoes of doe je het misschien met een V? Of ben je Vissen?

Nou ja, als ik iemand voor mij zie, is het een stuk makkelijker dan zo via het beeldscherm. Ik bedoel, ik mis echt alle lichaamstaal nu.
Wees blij!
Hanke, jij mag ook 'het verassingsdiner' doen als je wil. Een menslievend item waarbij je een keer per week deze of gene met een dinertje gaat verassen (ik heb Van der Valk al bíjna in de pocket). Dan doet M'leen de beestenboel wel.
Wie gaat dan de rubriek 'doorgeefcadeau' doen? waarin je moet raden wie jou een cadeau heeft gegeven om vervolgens weer een cadeau aan een ander te geven?

En 'De groe(n)ten aan? Wie doet die?
Kan MV dan niet beter de rubriek "Koken met dieren" doen? Hertenbiefstuk van begin tot eind bijvoorbeeld. Dat je heel schattig begint met Bambi en dan eindigt met een wildschotel.
Wees blij!
'Uit de oude doos', waarin je fragmenten van já-ren terug aan kunt vragen. Wie o wie?
De meiden van het dicussiegroepje van de HAVO is ook ingeschakeld hoor. Wie weet kunnen we daar nog wat rubrieken aan kwijt.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven