De vijfuurshow met Leo en Poez!

28-10-2008 23:21 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie krijgt een rol? Wie krijgt een rubriek? Wie gaan we interviewen?

Praat en denk mee!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ja, het verrassingsdiner, wat leuk! En voor mensen die hun huis niet uit kunnen, bijv. omdat ze ziek zijn, die krijgen lekkers thuis. (dit item wordt u aangeboden door Domino's).

Hoe meer sponsors, hoe hoger mijn salaris...

Ik kwam er zondag achter dat er geen kers meer op de appelmoes zit. Schande!!! Daarom doe ik zeker ook een item over iemand die daarover actie voert. Op de barricade!
Hier nog een Havette present.

Roelien Leo, heb je ook nog een functie voor mij? Zelf dacht ik om op bezoek te gaan bij de sterren thuis. Kijken wat voor bankstel ze hebben en hoeveel auto's in hun garage. Lijkt me heel boeiend de inhoud van de koelkast van Dries Roelvink en zo.
Beau? Die is toch heaumeau?

Okee, dames, even centraal!!
quote:eleonora schreef op 29 oktober 2008 @ 16:08:

Sabeltandcavia, doe jij dan met mij de tuinen? Make overs op locatie en zo en iedere week de gouden tulpenbol voor een weldoener op microniveau. In de eerste uitzending Irma Vloetgraven die haar halve herfst geheel vrijwillig bezig is om de paddentrek in haar buurt te begeleiden. Die krijgt dan een zak bollen voor in de tuin.

Top! We zouden van bloembollen ook een thema kunnen maken voor het hele programma. In de kookrubriek wordt er een heerlijke tulpenbollenmaaltijd klaargemaakt. Met de economische crisis voor de deur heel actueel.
Ik vind hier dingen van.
Héérlijk klussen in de studio, ik doe het hoor Leo! Mag ik dan aan jou laten zien hoe je héél eenvoudig een poefje kek ophipt met behang (Eiffinger in de sponsorbingo) offe hoe eenvoudig je lamp kan metamorfoozen met een likje verf en een nieuw kappie. Zoiets? Niet te veel powertools hoor, dat schrikt de dames af.

En de ingezonden vraag beantwoorden, mooie oplossingen voor de kattebak, hoe je keuken gezellig aan te kleden of welke kleur de kerstballen dit jaar zijn.
Is er al een pimp my.... rubriek. Dat is nu echt hot hoor! Moet je er echt bij hebben. Maar wat zullen we gaan pimpen?
quote:LunaBlue schreef op 29 oktober 2008 @ 21:24:

Roelien Leo, heb je ook nog een functie voor mij? Zelf dacht ik om op bezoek te gaan bij de sterren thuis. Kijken wat voor bankstel ze hebben en hoeveel auto's in hun garage. Lijkt me heel boeiend de inhoud van de koelkast van Dries Roelvink en zo.Wat een briljant idee. En dat wordt ook nog door geen een omroep of zender gedaan. Briljant, zeg ik nog maar eens.
quote:Chardonnay schreef op 29 oktober 2008 @ 22:23:

Is er al een pimp my.... rubriek. Dat is nu echt hot hoor! Moet je er echt bij hebben. Maar wat zullen we gaan pimpen?

Pimp my leesbril?

Pimp my broekrok?

Pimp my boodschappenfiets?
Ik vind hier dingen van.
Ik pimp alles! Lampen poefjes, kerstbomen, Leo, vloeren, tafels, tuinen, huizen, mensen, pimps, hookers (kom je voor de make-over Digi?) dildo's, wat je leuk lijkt.

Hebben we ook homo's die de onaangepaste mannen kunnen pimpen, lijkt me ook een hip en nog nooit toegepast concept!
Ik wou graag solliciteren op de liefdesrubriek "Vraag het aan Cajla"

Kan eventueel ook onder mijn eigen naam "Dubio weet raad".

Carla van het havette topic
Ga in therapie!
dubio uut Zalk?
quote:LunaBlue schreef op 29 oktober 2008 @ 21:24:

Roelien Leo, heb je ook nog een functie voor mij? Zelf dacht ik om op bezoek te gaan bij de sterren thuis. Kijken wat voor bankstel ze hebben en hoeveel auto's in hun garage. Lijkt me heel boeiend de inhoud van de koelkast van Dries Roelvink en zo.Ja! En dat je dan een under kuffer actie doet! Ik weet namelijk zéker dat Dries die film natuurlijk eigenhandig gestolen heeft, wegens tegenvallende opkomsten in de vandervalk-restaurants . Hebben we gelijk een scoop in de Leo en Poez-show!
.
O, en Nijn, Beau is niet heaumeau, heur, tssssssssss.
.
Nee, ik ga niet over de heaumeaupatiese kruidendrankjes maar over liefdesverdriet, soa's en aanverwante relatieproblemen

Ga in therapie!
quote:Mariannanas schreef op 29 oktober 2008 @ 22:43:

O, en Nijn, Beau is niet heaumeau, heur, tssssssssss.Biseksueel toch minimaal .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nou, BGB, daar geloof ik niks van.
.
Onze Beau heaumeau of bieau? Nee, dat kan ik ook niet geloven. Daar had ik dan toch wel een berichtje over doorgekregen?
Wees blij!
Ik zou de presentatrices van toen gaan interviewen, eens kijken wat ze van deze versie vinden....
Hallo

Hier het eerste werkverslag van de rubriek: Strip mijn Crip

Goed Bianca en ik togen dus vandaag naar Rachel want dat was de enige BN'er die ik een beetje kan manipuleren. Ik zei dus "Rasj, we gaan je huis verbouwen voor de 5 uurs show" Toen zei zij "Hmmbl pflew" (Bianca zat er bovenop) dat hebben we dus maar aangenomen als een "ja wat leuk". Vervolgens hebben we Rasj en Dre en Rox een dag of twee in de caravan op het mediapark geïnstalleerd en zijn Bia en ik door de kasten heen gerommeld op zoek naar belastend materiaal. We vonden schunnige brieven van een destijds 40 jarige Dre die hij schreef aan de 12 jarige Rasj, dus dat was kassa. Peter R. gebeld en die heeft de boel meegenomen.

Toen we wilden gaan beginnen met het verwijderen van de schrootjes in de huiskamer stond het PAARD ineens voor onze neus (voor niet ingewijden: ik bedoel de moeder) Bianca heeft het mens gezadeld en voor de camera de hele achtertuin doorgejaagd slechts gekleed in een duur La Perla setje van roze parelmoer.

Achter de schrootjes bleek een verborgen kamer te zijn, in die kamer stond een kluis, en ik zei tegen Bia, laten we nummer 1 maar eens proberen als code, Dre heeft natuurlijk ooit op 1 gestaan. Dus bianca draaide aan de schijf en de kluis ging open. We vonden het best onverantwoord om zo´n code te nemen, maar ja, je weet waar je bent en je moet nu eenmaal niet te hoge verwachtingen hebben van dat soort mensen. Daar in die kluis stond een halflege fles goedkope sherry en .... een TP uit 1987!!!! Ik herkende hem meteen, het was de eerste TP die ooit gemaakt is. Een mooie mahonie gemêleerde. Levend, gezond, maar natuurlijk hopeloos uit de tijd. Rasj had het ding vanwege de kredietcrisis in de kluis gepleurd. Nou ja om een lang verhaal kort te maken, we zijn nog lang niet klaar met die Make over van dat huis, en de TP staat inmiddels op Marktplaats, er wordt al flink op geboden.
quote:hekate schreef op 29 oktober 2008 @ 19:07:

Kan MV dan niet beter de rubriek "Koken met dieren" doen? Hertenbiefstuk van begin tot eind bijvoorbeeld. Dat je heel schattig begint met Bambi en dan eindigt met een wildschotel.Of dat je bij een gezin met kinderen konijn gaat maken en dan eindigd met een shot van hun lege hok. Kan ook met een caaf trouwens.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Meds
Meds, dit is materiaal voor de pilot he? We moeten John nog zo ver krijgen dat hij ons ook echt dat verloren uur tussen 5 en 6 gaat geven natuurlijk.

Ik stel voor om de al te heftige scenes te verwijderen (praktisch alles dus) en een item te maken met de titel: 'Wat zit er in de kluis van........?'

Het andere materiaal bieden we natuurlijk wel aan, misschien kan John er nog wat van kwijt in de programmering tussen 01.00 uur en 06.00 uur.

Maar bedankt voor de enthousiaste inzet en wanneer kunnen we de definitieve make-over tape verwachten?
Beau is geen homo joh, en ook geen bi.

Hij heeft trouwens 4 kids...
quote:yoyo2 schreef op 30 oktober 2008 @ 08:41:

Beau is geen homo joh, en ook geen bi.

Hij heeft trouwens 4 kids...

Ik ook, dus wij passen erg goed bij elkaar wegens gedeelde interesses.

Meds:
.
Leo, ik dacht dan John altijd wel van een beetje ranzige spectaculaire televisie hield. Of ben ik nou helemaal het spoor bijster?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven