Verlofpraat!

22-02-2016 00:06 873 berichten
Ha! Welke dames zijn er nog meer in de komende 6 weken uitgerekend? Ik heb nog een week of 4 te gaan en verveel me de pleuris.

Ik heb verlof, een ontzettend rustige en lieve peuter die ook zijn eigen bezigheden heeft (opvang die, weliswaar in veel mindere mate, doorloopt) en een lijf dat niet veel activiteit meer accepteert.

Wie kletst (of zeurt) er met me mee?
quote:laurabb schreef op 04 maart 2016 @ 21:46:

[...]

Had het prima gevonden om baby bij groenteboer op te halen Ik ook!!! Erg he, maar ja, ik ben nu twee depressieve zwangerschappen verder en durf nu wel te zeggen dat ik er alles voor over heb gehad. T is hierna ook klaar.
Zo laat ik ook weer even wat van mij horen. Ik heb echt enorme nesteldrang en ben echt de hele dag bezig met poetsen en opruimen dat ik tot niets anders kom. Nou ja behalve de verzorging van onze drie andere kids dan

We zijn vorig jaar verhuist en wegens ziekte van eerst man en daarna mij waren heel veel klussen blijven liggen. Man is afgelopen week twee dagen vrij geweest en nu hebben we dus samen heel veel klusjes opgepakt. Heerlijk!!

Ons to do lijstje wordt steeds korter en dat mag ook wel morgen ben ik 37 weken!

Slapen is helaas echt nog een puntje. Elke nacht ben ik na twee, drie uurtjes slapen wel minimaal 2 uurtjes wakker om vervolgens nog 1-2 uurtjes te slapen. Dat zijn korte nachten dus. Ach, ik heb dit nu losgelaten. Het is wat het is. Ik herken het ook van mijn andere zwangerschappen.

Ik ga nu dus zo ook weer naar bed. Kan ik nog 1,5 uur slapen voor de wekker weer gaat. Mijn twee oudste hebben om 08:00 weer zwemles.

Dikke voor iedereen die het nodig heeft.
Had ik maar nesteldrang... Hier echt niks. Wel braaf kleertjes en lakentjes gewassen enzo, maar echt met tegenzin (en heb de man de lakentjes nog laten strijken). Heb nog een kast die ik uit moet ruimen, maar daar heb ik heel weinig zin in...

Waar ik wel van baal, is dat ik zo'n last heb van rib en rug. Ik kan ongeveer 10-15 minuten rechtop zitten en dat is het. Lopen is geen probleem (zelfs lange wandelingen niet), bewegen ook niet. Maar ik kan dus niet met vriendinnen koffie drinken, uit eten of naar de bios. Echt waardeloos...

Schijnt echte zwangerschapskwaal te zijn die na de bevalling ook direct weer over is...
@checkmark had je het toen ook zo erg? En weet je waardoor je wakker word steeds? Wel vervelend zeg !

@laurabb hm en al naar de fysio geweest ? Kan zo maar zijn dat er iets klem zit ?

Heb dat met mn bekken en pols ook.. ik denk steeds maar tja, dit is iets wat over gaat. Met die kleine ook gebroken nachten maar iig zonder pijn in bed haha.

Kan me voorstellen dat je daar weinig zin in hebt hoor als je pijn hebt ! Merkte vannacht wel echt dat ik teveel had gedaan. .7 X eruit resulteerde in een dutje van half 6 tot half 7 net nog haha
Fijn he lieve dames, al die kwaaltjes!

Ik slaap ook in fases van 1-2 uur. En daartussen 1-2 uur wakker. Irritant! En daarnaast heb ik mijn zit niet meer. Ik heb het benauwd, maagzuur, bekken is vervelend, hangen, zitten, liggen... Allemaal niet fijn.

Maar goed, ik kan nog prima aan tafel zitten. Alleen staat die aan de ander kant van de woonkamer, dus echt gezellig is het niet voor mijn lief! Haha!

Ik heb altijd het idee dat als je enorm gaat nestelen, de baby op komst is! Beetje jammer dat ik vorige keer geen seconde heb genesteld. Mijn lief daarentegen...
Fijn Check, dat er toch een einde komt aan jullie lijstje!

Laurabb, dat lijkt me inderdaad ook helemaal niks. Zitten doe je namelijk best wel een deel van de dag...

Ik slaap eigenlijk goed de laatste dagen. Ik sla het middagdutje over en drink dan rond de middag een kop koffie. Schijnbaar red ik het daar prima mee tot half 10. Ik kan niet zo goed tegen cafeïne en gaat het schijnbaar even mee. Man is de laatste tijd ook meer moe dus dan gaan we samen lekker burgerlijk op tijd slapen. Ik sta nu uitgerust op, ik hoop dat het zo blijft, kan ik uitgerust aan de bevalling beginnen.
@laury: wow, dat klinkt wel als heel weinig slaap...

@konijn: dat heb ik helaas ook, als ik te lang lig dan borrelt m'n maagzuur weer op. zucht, echt elegant is anders. gelukkig ziet mijn man het wel, vanochtend had hij heel lief een Ontbijtje gemaakt, dan voel ik me wel weer gesteund

@fleet: ik slaap gelukkig ook goed, hoop dat het zo blijft!

Vanmiddag zouden we nog naar theatervoorstelling gaan. Nouja, kussens mee, en hopen dat rug het houdt... En anders maar niet...
@fleet oh dat zou wel fijn zijn dan ben je tenminste bijgeslapen voordat de kleine komt !

@laurabb hoe is het gegaan? maagzuur gelukkig geen last van tot nu toe..

@konijn terug in slaap vallen doe ik gelukkig wel snel ! Vannacht was het een redelijke nacht.. hoofdeinde meer omhoog (voelt wel erg onnatuurlijk maar goed) en voedingskussen tussen m'n knieën en enkels i.p.v. tussen m'n bovenbenen en dat leek echt wel beter qua belasting.. eens kijken hoe het de rest van de week gaat want na 1 nacht is weinig te zeggen maar het opstaan was wel prettiger Vandaag exact 35 weken zwanger, morgen mn tas maar eens in orde gaan maken..
Alle reacties Link kopieren
Laura hoe ging het bij de voorstelling? Fijn dat de groeiecho goed was.

Despie wat fijn dat je zo tevreden bent over het hemeltje! Geeft het net een beetje extra. Die shirts bij mamalicious had ik ook gezien maar vind ik nog best duur. Eerst maar eens kijken of het lukt met de borstvoeding dacht ik. Ze hadden bij de Hema zwarte voor een tientje maar die zijn nu uitverkocht helaas. Dus misschien dat ik ze toch maar bij mamalicious bestel.

In het ziekenhuis heb ik nagevraagd wat de bewegingsvrijheid is tijdens een bevalling en dat viel me gelukkig mee. Als je wil mag je zelfs nog staand bevallen dus je kan nog best wel wat kanten op.

Hoe is het geboortekaartje bij daglicht? Goed dat je daar naar kijkt want het kan best verschil maken!

Konijn ook van mij een dikke knuffel! Bij mijn vorige zwangerschap was ik ook zo depressief. Het lastige vond ik dat mijn gedachten met me aan de haal gingen, ik had er geen controle meer over. Ik hoop dat je lieve mensen om je heen hebt die je door deze dagen heen slepen. Vorige keer heb ik niet veel gedeeld met anderen hoe ik me voelde, achteraf gezien had ik dat veel meer moeten doen. Hoe lang miet je nog officieel?

Check een hele diepe buiging voor jou

Drie kinderen en nu de laatste loodjes van deze zwangerschap het lijkt me heel pittig. En dan ook nog ze weinig slaap! Sterkte meid. krig je nog een beetje hulp

Rawr ik word toch wel nieuwsgierig wat voor werk je dan doet. Kan je dat hier delen?

Laury succes met het inpakken van je tas! Zo komt het allemaal steeds dichterbij vind je niet?

Fleet fox fijn dat je beter slaapt. Is vandaag nu de datum dat je bent uitgerekend?

Hier een leuk weekend gehad. Weinig gedaan en dat ging heel goed! Weer even een knop omgezet. Nog een leuk uitje gehad met man en dochter nu kan het nog met z'n drieën. En net begonnen aan een nieuw seizoen house of cards! Vermaak ik me ook lekker mee. Vandaag precies 38 weken zwanger. Ben benieuwd wanneer de eerste van deze groep gaat bevallen! Kijk nu al uit naar de verhalen over de tijd die hierna komt.
@laury: heb het overleefd, net aan
Wat lief lis! Hier vorige keer depressieook niet gemeld... Achteraf was dat heel dom want heb echt rare dingen gedacht. Dit keer over mijn schroom heengestapt (ben zelf therapeut en dan gewoon heel veel weerstand hebben... ) en heb open kaart gespeeld en hulp geaccepteerd. De kans bestaat dat ik deze info weer verwijder ivm herkenbaarheid, dus graag niet quoten!

Hier ook nog 2 weken te gaan. Ben zo benieuwd naar alle babies!

Lastig Laura, die rug! Theater is dan ook nog eens een flinke zit!

Laury, bij mij is tas een soort van hutkoffer geworden. Heb geloof ik het idee dat we insneeuwen in het ziekenhuis ofzo
Konijn goed dat je het dit keer anders hebt aangepakt. En knap dat je het nog een keer hebt aangedurfd! Bij mij was het vorige keer meteen weg na de bevalling. Van stomme hormonen ging ik toen haar fijne. Hoe was dat bij jou?

Ik heb dit keer ook eerder hulp ingeroepen als ik voelde dat het mis ging. Dat maakte het dit keer allemaal een stuk beter te doen. Maar een hobby wordt het zwanger zijn nooit. Voor mij is het ook de laatste keer!
Vind het jammer voor degenen die zo'n pittige zwangerschap hebben en er doorheen zitten. Als ik jullie zo lees, besef ik des te meer hoeveel geluk ik heb dat ik er zo makkelijk doorheen fiets tot nu toe. Kan me voorstellen dat het voor jullie alleen maar fijn is als de baby er straks eindelijk is. Nog even volhouden dames! Sterkte voor iedereen die het nodig heeft!

Rawr, dat is niet superlang na de bevalling in eerste instantie. Grote honden zouden mij ook meer aanspreken, maar logisch dat dat nu niet handig is :-) ach, kleinere honden zijn net zo dankbaar voor hun uitje met jou! En ik ben stiekem ook wel benieuwd naar het soort werk dat je doet!

Laury, druk baasje! Mmm lekker, pannenkoeken. Ga ik deze week ook maar eens als lunch maken! Wat vervelend dat je na zes uur plat zo'n last van je bekken krijgt. Dan maar laat naar bed inderdaad. Wie weet kun je overdag af en toe even liggen om te rusten. Of is dat nog niet nodig?

Was de voorstelling leuk, hield je het wat vol?

Checkmark, heerlijk dat jullie de afgelopen dagen zoveel punten van het to do lijstje hebben afgevinkt. Breken de korte nachten je niet op overdag? Knap hoor. Hoe je dat doet met al drie kinderen in huis.

Laura, dan doe je toch gewoon alleen de dingen die nodig zijn voor de komst van de baby? Moet die kast persé voordat de baby er is? Sterkte met je rug en rib..

Konijn, hopelijk nemen je klachten straks snel af als de baby er is. Gelukkig kun je aan de tafel nog wel lekker zitten. Dan zet je toch een stoel in de woonkamer neer?

Haha, grappig dat je lief wel nesteldrang heeft. Ik betrapte mijn vriend er vandaag ook op. Stond opeens het rooster van de oven schoon te schrobben :-) dat heeft hij echt nog nooit gedaan!

Fleetfox, lekker dat je zo goed slaapt. Houden zo! Slapen gaat hier ook helemaal prima.

Lis, het geboortekaartje zag er bij daglicht goed uit en paste toch wel bij de enveloppen. Hmmm, daar zeg je wat dat de borstvoeding nog moet lukken, haha. Heb meerdere shirts besteld via de site van ML: 2x korte en 2x lange mouw en nog een topje. Ik kan niet direct borstvoeding geven waarschijnlijk, maar wil wel gaan kolven en de melk met een flesje geven.

Goed dat je hebt nagevraagd wat de mogelijkheden in het ziekenhuis zijn qua bevallen. Dat zal ook wel wat rust geven, of niet?

Wij zijn vandaag ook aan het vierde seizoen van House of cards begonnen. Leuk!

Hier ook een leuk weekend gehad. Gister bij een verjaardag geweest van een neefje. De familie is bijna nog meer met de bevalling bezig dan ik! Ik ben eind deze week uitgerekend. Maar alles is nog rustig. Gister en vandaag had ik wel wat meer harde buiken dan voorheen. Toch wat voorwerk?! Hopelijk komt de baby niet vroeger dan de uitgerekende datum. Ze zit dan wel erg dicht op de verjaardag van haar neefje.

Verder is mijn vriend superlief voor me. Haalt steeds drinken voor me als ik het hem vraag. Hij zei net wel voor de grap: ik zal blij zijn als de kraamzorg er is. Haha :-)

Ben begonnen met het schrijven van de enveloppen. Dat gaat best snel! Heb er vanmiddag al zo'n zestig geschreven. Moet alleen nog geboortezegels bestellen.

We hebben gister ook de knoop doorgehakt wat betreft de naam. We hadden heel lang een naam in gedachten, maar die staat heel hoog in de top 20. Dat vond vooral ik een nadeel. Nu hebben we een andere naam die al wel vanaf het begin op ons lijstje stond, maar niet zoveel voorkomt.

Zijn jullie al helemaal uit de naam of namen? Wij geven 1 naam. Ze krijgt alleen wel dezelfde voorletter als mijn vriend. Maar ja. Dat is dan maar zo. Bij mijn vriend staat toch vaak 'Dhr.' op de envelop.
Despie; bij mij rommelt het ook merk ik. Maar dat duurde de vorige keer 5 weken dus ik vrees dat t geen voorbode is! Hahaha!

Hier ook een heel gedoe met namen, zaten niet zo op 1 lijn geloof ik 😳...

Fuck die envelopjes... Die moet ik ook nog...

Lis: hier hetzelfde, na de bevalling was ik heel zen! En nooit meer een derde. Dit geintje doen we niet nog een keer...

Wel fijn om een lotgenoot te hebben. Mensen snappen vaak echt niet wat het is.
Lieve meiden, lees al jullie berichtjes en wil morgen even goed reageren.

Wat goed van je konijn dat je hulp accepteerd, ook voor jou Liss. Herken jullie verhalen heel erg. Merk dat ik nu ook in een negatieve spiraal kom, baal ervan. Ben ook zo klaar met zwanger zijn, daarom ook de weinige reacties

Hopelijk heeft iedereen een goeie nacht met weinig onderbrekingen!! Tot morgen
Knuffel voor je misspoes! Het is gewoon soms ook echt helemaal niet leuk.
Konijn, 1 ding is zeker: het is bij mij nog max 2,5 week voorwerk en geen vijf weken, haha! Moest lachen om je opmerking over de enveloppen. Is idd zoiets waar ik ook pas vandaag aan dacht. Ik vond het al heel wat dat ik eraan dacht om de enveloppen bij het kaartje te bestellen. Ik vind mezelf zo hoogzwanger nog best scherp op sommige vlakken

Misspoes, geeft toch niet dat je hier weinig reageert! Alleen doen als je daar zin in hebt!

Slaap lekker iedereen!
Voor de lieve dames die het nodig hebben

Ik ben echt een ei.. weken lang wss mn bekken meer pijn gedaan snachts dan nodig.. klemde het kussen te hoog tussen mn benen vannacht ging iig beter !

Mbt de naam. . Wij wisten op een zaterdag dat ik zwanger ben van een jongen en diezelfde avond waren we t vrij eens over een naam. Die hebben we de dinsdag erop naar elkaar uitgesproken en sindsdien is dat zn naam. Kwamen we later pas achter dat die in de top 10 stond.. manlief vertrok voor werk en opleiding naar Noorwegen een dag voordat ik positief testte en kwam terug toen ik 19 weken zwanger was, was wel fijn om die naam echt samen te hebben besloten !

Ik heb de enveloppen van de kaarten al binnen en de meeste adressen staan er al op.. gisteren nog met het ontwerp van de kaart zitten spelen maar nee hij blijft zoals hij is 😊
@konijn: hier ook therapie gehad. niet zozeer voor depressie, wel voor angstige zwangerschap. ben na twee miskramen met lange nasleep (nog steeds) zo bang dat we ook deze baby verliezen. en als ik in het kamertje sta, dan denk ik steeds: ik hoop dat het allemaal niet voor niets is. zwanger-zijn ben ik gewoon niet zo goed in, misschien wel in bevallen? maar nee, ik geloof niet dat er bij ons een heel groot gezin komt

@lis: die fijne hormonen, daar hoop ik op!

@despie: wij krijgen de enveloppen pas als het kaartje komt. enerzijds irritant, anderzijds jammer dan, dan schrijft de man maar wat harder wij hebben naam al heel lang, maar was gek genoeg gewoon toeval dat we het er zo snel over eens waren.

@misspoes: ik vind zwanger-zijn ook niet leuk...

Merk wel dat ik baby heel anders voel dan paar weken terug, hebben jullie dat ook? Voel 'm wel vaak bewegen, maar met minder sterke karate-trappen, waarschijnlijk omdat hij steeds minder ruimte heeft, vermoed ik.

Verder ergerde ik me dit weekend een beetje toen vriendin met haar kinderen langskwam en tegen me zei: 'Volgens mij gaat het moederschap zo'n schok voor je zijn en ben je er totaal niet op voorbereid...'

Tja, ik kan me er inderdaad weinig bij voorstellen. Maar het kamertje is af, kleertjes gewassen, we zitten op pufcursus, lezen ouderschapsboeken, alle spullen zijn in huis, kraamzorg is geregeld en bevallingsplan klaar. Hoe moet ik me er verder nog op voorbereiden...?
Het is gewoon ervaren Laurabb. We kunnen je nu wel vertellen wat je zoal kunt verwachten, maar het hoeft voor jou niet zo te zijn. Zelfs bij een tweede, als ik hoor over huilbaby's, reflux, koemelkallergie... Dat heeft mijn oudste allemaal niet gehad en ondanks dat ik weet hoe moeilijk het kan zijn als een baby ontroostbaar is, kan ik me weer helemaal niets voorstellen hoe slopend het moet zijn met een baby die pijn heeft of uren aan een stuk huilt. Dus zelfs dan is voorstellen moeilijk. Je bent gewoon goed voorbereid, de rest is afwachten.

Vandaag is het de uitgerekende datum hier in huis. Spannend, maar... toch het gevoel dat ze nog blijft zitten. Ondanks dat ik me verschrikkelijk misselijk voel en koude rillingen heb. Bij mijn oudste ging het allemaal zo snel, ik verloor wat bloed en drie uur later zat ik vol in de bevalling. Nu heb ik het gevoel dat het langzaam zal gaan en mijn geduld nog even op de proef wordt gesteld. Maar goed, wie weet...
Hallo, mag ik ook meeschrijven? Ben met verlof nu. Nog niet uitgerekend, naar bevalling wordt bij mij eerder ingeleid ivm zwangerschapsdiabetes. Ben het mede daardoor ook wel echt goed zat al. Veel ziekenhuisbezoek, controles etc.

Lees hier verhalen over taarten bakken enzo. Dat wil ook wel, maar mag ze niet zelf opeten dan

Voordeel is wel dat ik al weken niet meer aankom.

Verder nog niets gedaan en moet nog erg wennen aan het idee dat ik echt met verlof ben. Ga ik vandaag maar eens doen
Oh en over kaarten schrijven: ik heb een adressenbestand in word gemaakt, dat uitgeprint op stickervellen et voilà! Gewoon op de enveloppen geplakt.

Hoef nu alleen nog maar even dat bestand bij te werken en opnieuw te printen.
Laury, aan de ene kant balen dat je er nu pas achter komt dat je verkeerd lag. Aan de andere kant heb je nu wel een manier gevonden om minder pijn te hebben!

Het lijkt me pittig dat je man zo lang van huis was tijdens de zwangerschap! Mooi dat jullie echt samen voor de naam gekozen hebben.

Lekker gevoel dat de kaart nu 'af' is, of niet?

Laura, wat heftig dat je twee miskramen hebt gehad. Logisch dat je angst hebt dat het nu nog fout zou kunnen gaan. Ik probeer nu verhalen op internet te vermijden over doodgeboren baby's e.d. Moet er niet aan denken. Laatst dacht ik in een split-second: wat als het nu nog mis zou gaan? Wat zouden we dan doen met alle spulletjes, het kamertje? Snel aan iets anders denken, krijg dan al tranen in mijn ogen

En wat betreft de enveloppen: ach, dan hoeft je man zich straks niet t vervelen

Ik voel de baby ook heel anders bewegen. Nu heeft ze nooit heel hard geschopt. Ze was volgens mij meer van het uitrekken, waardoor mijn buik af en toe helemaal in de breedte trok. Maar nu voel ik meer af en toe een beentje wat verschuiven of wat gekriebel door een armpje. En de hik blijft af en toe terugkomen, maar niet zo vaak meer als een tijd terug.

Volgens mij zijn jullie zo goed mogelijk voorbereid als maar kan! Wij hebben eerlijk gezegd nog niets gelezen over opvoeden... Laat die opmerkingen van vriendinnen gewoon lekker langs je heen gaan. Ik denk dat als de baby er straks is, dat je dan weer andere opmerkingen krijgt. Hoe je bepaalde dingen misschien anders zou moeten doen. Misschien goedbedoeld allemaal, maar mag je misschien zelf je eigen manier uitzoeken en leren?

Fleetfox, spannend: D-day! Blijkbaar is je lichaam toch al aan het voorbereiden op de bevalling. Hoop voor je dat als het eenmaal begint, alles heel voorspoedig zal gaan. Nog plannen voor vandaag? Kun je lekker rustig aan doen?

Ik ben zo benieuwd wat ik zelf zal gaan doen als ik merk dat mijn lichaam zich gaat klaarmaken. Kan ik genoeg afleiding vinden totdat de weeën echt pijnlijk worden? Raak ik gespannen? Ik sta er tot nu toe heel relaxed in, hopelijk kan ik die ontspanning bewaren! En toch hield ik afgelopen weekend wel in de gaten hoe vaak mijn harde buiken terugkwamen. Had ze op een gegeven moment wel een stuk of vijf keer per uur. En opeens naar de wc moeten gaan...

Nu heb ik best wat last van mijn rug, soort spierpijn. En dan denk ik meteen weer: heb ik verkeerd gelegen vannacht? Dit heb ik helemaal nog niet gehad tijdens mijn zwangerschap! Of is dit ook een voorbode van de bevalling. Kortom, ik maak mezelf stiekem wel wat gek door alle seintjes van mijn lichaam op te pikken!

Honeymoonquiz, welkom! Natuurlijk mag je meeschrijven! Jammer dat je zoveel naar het zkh moet. Toen wij daar regelmatig heen moesten én ook de controles bij de vk hadden, waren wij het ook wel eens zat. Over hoeveel weken ongeveer word je ingeleid? Het lijkt me heel apart dat je dan echt naar een datum toeleeft.

Onze adressen staan in Excel en had ik dus ook kunnen uitprinten. Maar voordat ik heb uitgevogeld hoe dat precies werkt, heb ik volgens mij de helft al gewoon geschreven. En vind het op onze enveloppen ook wel mooier om handgeschreven adressen t hebben ipv gedrukte etiketten. Niet dat ook maar iemand erop let. De envelop wordt geopend en gaat meteen bij het oud papier, haha. Maar toch

Voor vandaag heb ik geen plannen. Moet alleen boodschappen doen. Ik denk dat ik zelf overdag alleen de noodzakelijke dingen voor het avondeten koop. En vanavond met mijn vriend nog even wat voorraad ga inslaan. Heb twee soorten wasmiddel nodig, melk, en nog meer zware dingen die ik nu toch liever zelf niet meer ga sjouwen. Heb dat tot nu toe wel gedaan, maar vind het nu niet heel slim meer om te doen.

Verder wat tijdschriften lezen, tv kijken... Laatste spullen in zkh-tas inpakken.
quote:despie schreef op 06 maart 2016 @ 21:31:

Rawr, dat is niet superlang na de bevalling in eerste instantie. Grote honden zouden mij ook meer aanspreken, maar logisch dat dat nu niet handig is :-) ach, kleinere honden zijn net zo dankbaar voor hun uitje met jou! En ik ben stiekem ook wel benieuwd naar het soort werk dat je doet!

Nee, dat is inderdaad niet lang. We krijgen hier 15 weken verlof maar daar gaan al 6 weken verplicht vanaf omdat ik al zo lang thuis zit.

Dan schieten er maar 9 weken meer over na de bevalling. Net dan zou ik die extra weken beter kunnen gebruiken. Jammer maar het is nu zo. Ik zou het liever anders zien, ik heb er immers niet om gevraagd om zo lang voor de bevalling thuis te zijn.

Voorlopig ben ik in moederschapsbeschermingsverlof. Ik hoop gewoon dat het lukt met borstvoeding, dan heb ik nog wat extra tijd met m'n baby.

Ik werk in een labo waar ik in contact kom/kan komen met listeria, salmonella, zuren enzo. Geen veilige omgeving voor een baby dus.

Spannend Fleetflox!

Hier ook geen grote plannen voor vandaag. Straks weer even naar het asiel en vanavond nog naar avondschool. Ik heb er niet zo veel zin in. Ik kan me soms moeilijk concentreren met al dat geschop in m'n buik.
Rawr! It means 'I love you' in dinosaur.
@laurabb hoever ben je nu? Ik nu 35 weken en merk het ook hoor.. onze vent beweegt wel maar krijg niet meer een volle karate trap in mn ribben (gelukkig )

Mbt die vriendin, lekker laten lullen.. valt haar t moederschap wss zwaar? Helaas ook ervaring met miskramen en soms ook zo angstig.. soms denk ik kom er maar uit dan kan ik je iig vast houden !

@Fleet oehhh ! Beroerd worden is vaak wel een voorteken..

@honeymoon welkom ! Ik heb nu alles met de hand geschreven maar had het ook beter via de pc kunnen doen haha

Hier ook zwangerschapssuiker maar wel onder controle.. waardes blijven goed als ik me aan mn dieet houd alleen moet wel echt beter op gaan letten want merk dat ik er te laks mee omga.. voel me verder wel goed gelukkig !

@despie maak je het niet te gek voor jezelf ! Wel opletten met tillen hè ja ach als k nu nog de laatste weken redelijk slaap vind ik t prima haha

Hier ook een rustig dagje.. Kan zo weer omslaan 😂

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven