Gezondheid alle pijlers

tatoeage.

10-03-2016 18:57 26 berichten
Vandaag hoorde ik op de radio dat een tatoeage zou zorgen voor een betere weerstand tegen griep en verkoudheid.

Hebben mensen met een tatoeage dit ook ondervonden?
Fabel nummer zoveel.

Waar zal dat door moeten komen? De inkt? Jaren geleden en nog steeds beweren veel mensen juist dat je er ernstig ziek van kan worden.
Korte tijd cortisol aanmaak voor stress met een levenslange tattoo. Het is maar wat je er voor over hebt.

Je kunt ook op andere manieren langduriger stress opzoeken. Of spijt krijgen van je tattoo, misschien is dat ook stressvol
Hahahahahahahahaha
Whahahahaha ja daarom ben ik met twee tatoeages WEER verkouden.... Was er net vanaf. Dus ik ben het levende bewijs dat het niet klopt. In welk "wetenschappelijk" programma was dat?
Alle reacties Link kopieren
Pfffff, dit is wel een heel slechte reden om jezelf een tatoeage 'te gunnen'

Als je er dan een wilt, doe het dan gewoon omdat je het mooi vindt.
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
quote:SilverShadow schreef op 10 maart 2016 @ 19:00:

Whahahahaha ja daarom ben ik met twee tatoeages WEER verkouden.... Was er net vanaf. Dus ik ben het levende bewijs dat het niet klopt. In welk "wetenschappelijk" programma was dat?

Uni Alabama

Door de aanmaak van cortisol zou je heul even minder vatbaar zijn voor verkoudheden. Met de nadruk op heel even. Tijdens het zetten van de tattoo zeg maar
Sommige types hier zijn weer lekker volwassen.
Heb 2 tatoeage's en ben toch 3x goed ziek geweest !! Fabeltje dus
quote:SilverShadow schreef op 10 maart 2016 @ 19:00:

Whahahahaha ja daarom ben ik met twee tatoeages WEER verkouden.... Was er net vanaf. Dus ik ben het levende bewijs dat het niet klopt. In welk "wetenschappelijk" programma was dat?N=1, dus die vlieger gaat niet op. Zou QueryQueen toch moeten weten.
quote:Globox schreef op 10 maart 2016 @ 18:59:

Korte tijd cortisol aanmaak voor stress met een levenslange tattoo. Het is maar wat je er voor over hebt.

Je kunt ook op andere manieren langduriger stress opzoeken. Of spijt krijgen van je tattoo, misschien is dat ook stressvol Ze zeiden er niet bij waar het door komt. Komt het echt door de stress?
quote:AnDu schreef op 10 maart 2016 @ 19:02:

Sommige types hier zijn weer lekker volwassen. Was je serieus dan?
quote:SpringDing schreef op 10 maart 2016 @ 19:05:

[...]

Was je serieus dan?Ja natuurlijk. Anders had ik het wel in een cafe wat erover geroepen.
quote:AnDu schreef op 10 maart 2016 @ 19:04:

[...]

Ze zeiden er niet bij waar het door komt. Komt het echt door de stress?Ja, en dat het van korte duur is. Maar je bericht heb je inderdaad goed gehoord hoor, het onderzoek is echt geweest
Als dat echt zo zou zijn, dan zou bijna iedereen toch een stipje laten zetten op een onzichtbare plaats?
quote:Globox schreef op 10 maart 2016 @ 19:07:

[...]

Ja, en dat het van korte duur is. Maar je bericht heb je inderdaad goed gehoord hoor, het onderzoek is echt geweest Oke, bedankt voor de aanvullende informatie.
quote:AnAppleADay schreef op 10 maart 2016 @ 19:08:

Als dat echt zo zou zijn, dan zou bijna iedereen toch een stipje laten zetten op een onzichtbare plaats?Welke onzichtbare plaats?
Was het maar zo, net hersteld van een fikse holteontsteking vorige maand en nu de griep te pakken. En dat met 2 tatoeages...
Dan zou het wellicht met epileren net zo zijn ;)
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Ooooooh kort na het zetten! Dat is alweer een aantal jaren geleden. Toen voelde ik me inderdaad super resistent tegen alles

@Springding:
Ik geloof er wel in Heb net, na 25 jaar, weer echt griep gehad. En dat met één tatoeage. Ik denk dat de inkt aan het vervagen is....
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
quote:AnDu schreef op 10 maart 2016 @ 19:09:

[...]

Welke onzichtbare plaats? Daar waar de zon niet schijnt bijvoorbeeld.
quote:AnAppleADay schreef op 10 maart 2016 @ 19:50:

[...]

Daar waar de zon niet schijnt bijvoorbeeld.Dat zou qua stress niveau er wel voor zorgen dat je langer niet ziek wordt.
Vooral resistent tegen veel mannen die het niet kunnen "doen" met een getatoeeerde vrouw. Scheelt zwangerschappen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven