Het Stamcafé VII

09-03-2016 21:31 3008 berichten
Deel zeven alweer van ons topcafé!

Ditmaal zitten we lekker luxe in een mansion in het zuiden van Noord Amerika.

Stofzuigen mag. Graag zelfs. Anderzins zuigen graag elders. Ruzie en vetes houden we ook graag buiten de deur.

Klets mee met o.a. LV, Star, Yas en Lé!

Iemand een stukje pizza trouwens? Ik sla zelf over met die groene dingetjes erop ^^

Alle reacties Link kopieren
quote:tattou schreef op 11 maart 2016 @ 22:36:

[...]

Maar professioneel is dan ook weer anders, dan hou je je aan een gewenste cultuur.

Nee hoor, niet altijd. Ik soms te weinig en dan krijg ik dat te horen

Het is ook niet zo dat ik me altijd aanpas. Ik krijg ook wel eens te horen dat ik me misschien iets minder zou moeten uitspreken en dan beargumenteer ik ook rustig waarom ik mijn manier van doen op dat moment wel gepast vind. Het komt natuurlijk ook voor dat ik denk: oeps, misschien moet ik deze situatie iets diplomatieker aanpakken of iets dergelijks.
quote:-KING- schreef op 11 maart 2016 @ 22:38:

[...]

natuurlijk heb je er weinig last van, het is gewoon kinderlijke opstandigheid van mij. als ik iemand gewoon heel stom vind, wil ik niet dat diegene ook maar iets van mij of mijn voorkeuren leuk vindt. want dat zou er misschien op wijzen dat we op bepaalde vlakken overeenkomsten hebben en dat wil ik met sommige mensen niet. kinderachtig he.Ja dat is wel een beetje kinderachtig inderdaad, maar jij bent nog jong toch? Komt wel goed haha. Of niet, mag ook
quote:Moiren_ schreef op 11 maart 2016 @ 22:39:

[...]

Ik kan dat heel goed, niet als straf overigens.

Met sommige mensen heb ik gewoon geen zin om te praten, omdat het echt geen leuke mensen zijn. Dan is het alleen een zakelijke uitwisseling en klaar.Okay, dat kan ik inderdaad ook wel, maar bewust negeren om het negeren kan ik niet. Ik dacht dat je dat bedoelde.
quote:Moiren_ schreef op 11 maart 2016 @ 22:40:

[...]

Dat heb ik ook
very metal
quote:-KING- schreef op 11 maart 2016 @ 22:44:

[...]

Vindt diegene det dat liedje leuk wat jij zo leuk vindt. Of dezelfde lievelingskleur. Ik kan daar echt zo van balen
quote:hatsetats schreef op 11 maart 2016 @ 22:40:

[...]

Nu heb je het over als het meerdere keren gebeurt. Nogmaals, niet om te zuigen, oprechte vraag: ging je er in mijn geval van uit dat het mij vaker is overkomen dat je meteen met die reactie kwam? Of xie ik dat verkeerd?

blijkbaar wel ja.

Zal dan wel een gevalletje projectie zijn. Mij is het echt wel vaker overkomen dat ik geen probleem heb met iemand ( hoef ik iemand nog niet perse leuk te vinden trouwens) en diegene vind mij een ongelooflijke bitch. Moet zeggen dat ik wel een bepaald hoofd heb ook.
quote:Moiren_ schreef op 11 maart 2016 @ 22:45:

[...]

Vindt diegene det dat liedje leuk wat jij zo leuk vindt. Of dezelfde lievelingskleur. Ik kan daar echt zo van balen Ja!!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Nouschi schreef op 11 maart 2016 @ 22:40:

[...]

Geen juf hoop ik?

Nee hoor, geen paniek

Ik werk in de gehandicaptenzorg.
quote:tattou schreef op 11 maart 2016 @ 22:41:

Iemand een stukje pizza trouwens? Ik sla zelf over met die groene dingetjes erop ^^

[afbeelding]Man wat ziet dat er lekker uit!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:tattou schreef op 11 maart 2016 @ 22:41:

[afbeelding]Nog zonder vlees ook! Ik ben blij
quote:tattou schreef op 11 maart 2016 @ 22:42:

[...]

Ja dat is wel een beetje kinderachtig inderdaad, maar jij bent nog jong toch? Komt wel goed haha. Of niet, mag ook

ik heb er zoveel werk aan gehad om te komen waar ik nu ben (mijn psychische gesteldheid) dat ik met zekerheid durf te zeggen dat de manier waarop ik tegen het leven aankijk, voor mij de juiste is.

edit; waarmee ik niet wil zeggen dat ik uitgeleerd ben, ik leer elke dag bij.
very metal
quote:Moiren_ schreef op 11 maart 2016 @ 22:45:

[...]

Vindt diegene det dat liedje leuk wat jij zo leuk vindt. Of dezelfde lievelingskleur. Ik kan daar echt zo van balen ze gaan er altijd met mijn liedjes vandoor ja
very metal
quote:Amaqanda schreef op 11 maart 2016 @ 22:49:

[...]

Nee hoor, geen paniek

Ik werk in de gehandicaptenzorg.Pfjieuw.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
artisjokken zijn voor het volk trouwens.
very metal
quote:-KING- schreef op 11 maart 2016 @ 22:53:

[...]

ik heb er zoveel werk aan gehad om te komen waar ik nu ben (mijn psychische gesteldheid) dat ik met zekerheid durf te zeggen dat de manier waarop ik tegen het leven aankijk, voor mij de juiste is.

edit; waarmee ik niet wil zeggen dat ik uitgeleerd ben, ik leer elke dag bij.

Mooi.

Jij bent toch niet zo jong?
quote:Nouschi schreef op 11 maart 2016 @ 22:58:

[...]

Mooi.

Jij bent toch niet zo jong?nee toch, 32 is niet jong meer.
very metal
quote:-KING- schreef op 11 maart 2016 @ 23:01:

[...]

nee toch, 32 is niet jong meer.Ik had je iets ouder geschat, maar nee, dat vind ik niet jong nee.
quote:-KING- schreef op 11 maart 2016 @ 22:32:

[...]

ik heb lang donker haar, sik/ baard, en draag eigenlijk altijd zwart.

Ok, mijn droomman dus eigenlijk.

Ik probeer mijn verkering ook in het zwart te hullen. Lange zwarte krullen en baard heeft hij al. Maar hij is echt een paradijsvogel.

Een lopende regenboog, die man.
quote:Nouschi schreef op 11 maart 2016 @ 23:09:

[...]

Ik had je iets ouder geschat, maar nee, dat vind ik niet jong nee.Hoe noem jij 47?
quote:Eleonora-1 schreef op 11 maart 2016 @ 23:13:

[...]

Hoe noem jij 47?Stokpud.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Eleonora-1 schreef op 11 maart 2016 @ 23:13:

[...]

Hoe noem jij 47?Gewoon, rond mijn leeftijd
quote:-KING- schreef op 11 maart 2016 @ 22:32:

[...]

ik heb lang donker haar, sik/ baard, en draag eigenlijk altijd zwart.Hipster dus, wel even een staartje/knotje doen
quote:-KING- schreef op 11 maart 2016 @ 22:57:

artisjokken zijn voor het volk trouwens.Die dingen zijn niet te eten, no matter welke rang of stand. Punt.
quote:-KING- schreef op 11 maart 2016 @ 23:01:

[...]

nee toch, 32 is niet jong meer.32? Ik dacht 26 ofzo, niet dat dat heel erg veel verschil is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven