Het Stamcafé VII

09-03-2016 21:31 3008 berichten
Deel zeven alweer van ons topcafé!

Ditmaal zitten we lekker luxe in een mansion in het zuiden van Noord Amerika.

Stofzuigen mag. Graag zelfs. Anderzins zuigen graag elders. Ruzie en vetes houden we ook graag buiten de deur.

Klets mee met o.a. LV, Star, Yas en Lé!

Ik zit niet met die naam hoor.

Haal 'm ook weer weg die link maar raar dat de foto niet gewoon te zien is.
Alle reacties Link kopieren
Via Tinypic roept iedereen altijd. Ik ben er ook niet goed in. 'Mijn album' en dan de link?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En na mijn ego-post ben ik nu de overbezorgde moeder. Kind gaat met de meiden van bet koor, nog naar de jongeren kroeg in ons dorp. En dan moet ze nog naar huis fietsen. Ze moet morgen werken dus wil het niet zo laat maken als de rest. Dilemma, moet ik /man haar gaan halen of fietst ze om 1.30 nog alleen naar huis? 10 minuten hooguit.
quote:Nouschi schreef op 12 maart 2016 @ 23:27:

Via Tinypic roept iedereen altijd. Ik ben er ook niet goed in. 'Mijn album' en dan de link?*poef*
Hoe oud is ze? Is het een enge weg? Moet ze alleen? etc.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zelf fietsen. Even berichtje als ze vertrekt.
Doet het!
Leuk Leo!!
Ja die!! Plaatje ben je!
quote:fietsie schreef op 12 maart 2016 @ 23:29:

En na mijn ego-post ben ik nu de overbezorgde moeder. Kind gaat met de meiden van bet koor, nog naar de jongeren kroeg in ons dorp. En dan moet ze nog naar huis fietsen. Ze moet morgen werken dus wil het niet zo laat maken als de rest. Dilemma, moet ik /man haar gaan halen of fietst ze om 1.30 nog alleen naar huis? 10 minuten hooguit.

Ik zou haar halen maar ik ben overbezorgd vaak.

Dat zeg ik er bij.
quote:Nouschi schreef op 12 maart 2016 @ 23:41:

Ja die!! Plaatje ben je!Lang haar niet mooier?
quote:Eleonora-1 schreef op 12 maart 2016 @ 23:43:

[...]

Lang haar niet mooier?Nee, ik vind dit veel mooier staan.
quote:Eleonora-1 schreef op 12 maart 2016 @ 23:43:

[...]

Lang haar niet mooier?Ik zit je even te googelen en er staan ook een paar mooie foto's met langer haar.
*poef*

Dit is met lang haar.
Hm, das ook leuk.
Ha!
Onderste is wat pluizig. Ik zou het iets korter doen.
Komt door de ekstensjuns zeker?
Dat was gewoon slecht haar inderdaad.
quote:Eleonora-1 schreef op 12 maart 2016 @ 23:41:

[...]

Ik zou haar halen maar ik ben overbezorgd vaak.

Dat zeg ik er bij.

Sorry was effe douchen.

Ze wil niet gehaald worden. Ze doet dit voor het eerst vandaag. Tot de zomer had ze een vriendje dat haar altijd thuis bracht. Na de zomer was dat uit en hebben we haar een paar keer gehaald want in ander dorp uit. Nu ze 18+ is kan ze dus eindelijk hier ook uit, onder de 18 kom je daar niet binnen. Maarrrrrr dochters vriendinnen zijn allemaal nog net geen 18, dus nog niet eerder gedaan.
Klinkt goed, Fietsie!

Edit: van de solo van dochter, zie net dat ik nog een pagina moet bijlezen.
Life is short. Eat dessert first.
Damn, foto's gemist.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Nouschi schreef op 12 maart 2016 @ 23:40:

Hoe oud is ze? Is het een enge weg? Moet ze alleen? etc.Ze is 18, net. Weg is niet eng, maar er kan wel eng volk op pad zijn natuurlijk. Ik voel me hier nooit onveilig en fiets ook gerust zo laat nog naar huis. Maar ik ben ook geen mooie meid van 18 lentes. Ik ben een vrouw van middelbare leeftijd, op een fiets met fietstassen. Lekker truttig.
quote:fietsie schreef op 13 maart 2016 @ 00:14:

[...]

Ze is 18, net. Weg is niet eng, maar er kan wel eng volk op pad zijn natuurlijk. Ik voel me hier nooit onveilig en fiets ook gerust zo laat nog naar huis. Maar ik ben ook geen mooie meid van 18 lentes. Ik ben een vrouw van middelbare leeftijd, op een fiets met fietstassen. Lekker truttig.

Laat haar even appen als ze vertrekt.

Ze gaat binnenkort op kamers toch? Dan kan je haar ook niet steeds brengen en halen
quote:Moiren_ schreef op 13 maart 2016 @ 00:15:

[...]

Laat haar even appen als ze vertrekt.

Ze gaat binnenkort op kamers toch? Dan kan je haar ook niet steeds brengen en halen

Dat appen hebben we ook afgesproken, gaat lukken. Ze gaat niet op kamers. Ze gaat stage op een vakantiepark doen en gaat dan 'intern'. En inderdaad kan ik haar dan ook niet steeds in de gaten houden.

Jongens is toch makkelijker voor mijn gevoel. Zoon van 16 komt ook alleen. Brengt vaak eerst een paar meisjes thuis en het laatste stukje komt hij alleen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven