Omgaan met zeikerds

24-03-2016 17:57 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ten eerste weet ik niet of dit bij goede topic staat, mocht niet goed zijn dan mijn excuus.

Ten tweede moet ik ergens ook wel beetje lachen en huilen tergelijkertijd om dit topic.

Ik zit namelijk in een klas die voorheen heel gezellig was, maar doordat er een paar mensen gestopt zijn en groepjes onderling veranderd zijn zit ik nu vaak bij bepaalde zeikerds. Die Problemen maken van kleine dingen. Wanneer ze een kans zien je constant overal op proberen te verbeteren of op te wijze. Kortom ik mag deze mensen niet, ze werken mij op mijn zenuwen en ik probeer ze zoveel mogelijk te ontlopen. Maar dat lukt dus niet altijd.

Dus mijn vraag wat zouden jullie doen? Iets van zeggen op nette manier of negeren en vervolgens overdreven aardig doen zodat niemand jou kan aanspreken.

Ik weet dat negeren het beste is, maar ik heb heel vaak het idee dat 1 persoon constant mij moet hebben. Het erge is wij gaan straks week op schoolreis en ik heb niet zo een zin om met zeikerds te zitten.

Mhah je kan je voorstellen dat het mij hoog genoeg zit dat ik er een topic van maak. Best grappig als je over nadenkt dat je zulke mensen gewoon hoort te negeren. Dus iemand tips?
wat voor soort dingen zegt/doet die persoon?
Dus je ergert je aan mensen die zich ergeren. Okee. Ik zou mezelf negeren in dat geval.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
je moet gewoon een keer zeggen 'ga eens iemand anders vervelen. met je hoofd.'
very metal
quote:-KING- schreef op 24 maart 2016 @ 18:05:

je moet gewoon een keer zeggen 'ga eens iemand anders vervelen. met je hoofd.'Je vergeet gekkenhuis erachter te zetten.
uhhh omgaan met andere mensen? Je bent nml niet gedoemd om met de zeikerds te zitten.

Tenzij je nog op de middelbare school zit, tja dan is het lastig met al die groepjes om erin te komen. in dat geval moet je de zwakste schakel van het groepje zoeken, zij is je toegangskaart om in het groepje te komen

zit je op het vervolg onderwijs? dan kun je gewoon aansluiten bij een ander groepje, wees gewoon leuk
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:Star schreef op 24 maart 2016 @ 18:09:

[...]

Je vergeet gekkenhuis erachter te zetten.als je het echt kracht wil bijzetten, mag dat eigenlijk niet ontbreken nee.
very metal
Ander groepje zoeken.
Wat voor school is dat?

Je kunt eens googelen op Feedback geven, dan vind je veel sites die beschrijven hoe je mensen aan kunt spreken op gedrag zonder dat dat gelijk een vervelende confrontatie tot gevolg heeft.

Of negeren, dat kan ook, maar dan barst de bom op een gegeven moment misschien toch.
Ohw ik dacht hier op het forum, jammer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Staffen die lui.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 24 maart 2016 @ 18:23:

Wat voor school is dat?

Je kunt eens googelen op Feedback geven, dan vind je veel sites die beschrijven hoe je mensen aan kunt spreken op gedrag zonder dat dat gelijk een vervelende confrontatie tot gevolg heeft.

Of negeren, dat kan ook, maar dan barst de bom op een gegeven moment misschien toch.Misschien wel een tip ja kijken kan altijd. Maar goed zoals ik de persoon nu zover ken gaat die overal op in ook op leraren. Dus of nut heeft. Maar altijd handig voor in de toekomst
quote:ladygaga_xx schreef op 24 maart 2016 @ 18:12:

uhhh omgaan met andere mensen? Je bent nml niet gedoemd om met de zeikerds te zitten.

Tenzij je nog op de middelbare school zit, tja dan is het lastig met al die groepjes om erin te komen. in dat geval moet je de zwakste schakel van het groepje zoeken, zij is je toegangskaart om in het groepje te komen

zit je op het vervolg onderwijs? dan kun je gewoon aansluiten bij een ander groepje, wees gewoon leukZit op mbo, maar het zou je verbazen hoe sommige mensen blijven hangen in middelbare school niveau. En er zitten naast mij maar 3 andere meiden in de klas en soms trek ik wel met de jongens op maar je wordt nooit helemaal compleet als one of them. Daarnaast heb ik het met de meiden leuk, maar die meiden gaan weer graag met die zeik jongens om dus.....
quote:Pil0u schreef op 24 maart 2016 @ 17:58:

wat voor soort dingen zegt/doet die persoon?Vooral veel negatieve sarcastische opmerkingen. Gewoon net even lekker die ene steek onder water.
quote:-KING- schreef op 24 maart 2016 @ 18:14:

[...]

als je het echt kracht wil bijzetten, mag dat eigenlijk niet ontbreken nee.En dan het vervolgens weglachen zodat die verward is ????
quote:Khaleessie schreef op 24 maart 2016 @ 18:48:

[...]

En dan het vervolgens weglachen zodat die verward is ????ja dat klinkt goed . hysterisch lachend je hoofd achterover gooien. en meteen weer heel serieus.
very metal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven