Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Dadel_ schreef op 25 maart 2016 @ 00:36:

[...]

Ik bewaar mijn ban liever voor iemand anders. En ik verdraai helemaal niets. Dat is hoe ik het zie. Waar bemoei jij je trouwens mee.Uh, jij roept hier wat. Dan kan je toch bedenken dat anderen daar op reageren?

[...]

Ik bewaar mijn ban liever voor iemand anders. En ik verdraai helemaal niets. Dat is hoe ik het zie. Waar bemoei jij je trouwens mee.Je wilt alleen maar provoceren lijkt het wel. Ik kan het mis hebben hoor. Maar dat jij jouw ban reserveerd voor iemand, classy.
Ja mevrouw Jack. Dat vroeg ik me ook al af. Hoe durf je te reageren op iets op een openbaar forum?

Tjeetje!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 25 maart 2016 @ 00:41:

Ja mevrouw Jack. Dat vroeg ik me ook al af. Hoe durf je te reageren op iets op een openbaar forum?

Tjeetje!Fuck. Dat i niet de bedoeling?
quote:Dadel_ schreef op 25 maart 2016 @ 00:34:

[...]

Wie is haar? Volgens mij heb jij geen enkel idee wie ik bedoel.Nou jullie en zij weer. Das toch logisch. Altijd weer diezelfden.

[...]

Ik bewaar mijn ban liever voor iemand anders. En ik verdraai helemaal niets. Dat is hoe ik het zie. Waar bemoei jij je trouwens mee.

Jij zegt letterlijk dat ik het tegenovergestelde zeg van wat ik in werkelijkheid schrijf. Als dat geen verdraaien is...

En ik bemoei me waarmee ik zin heb, als je dat niet wilt koop je maar een dagboek en stuur je af en toe een kopietje naar Vivaneesje.
Tjezus, wat vals
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 25 maart 2016 @ 00:41:

Tjeetje!Ja joh, ik ben al jaren mijn dagboek kwijt, ik dacht dat merkt niemand.
Tjezus, wat vals
Waarom wordt Dadel opeens door iedereen aangevallen? Jullie zijn volwassen vrouwen met kinderen en dan met zijn allen één persoon aanvallen.
quote:Vivaneesje schreef op 25 maart 2016 @ 00:48:

Waarom wordt Dadel opeens door iedereen aangevallen? Jullie zijn volwassen vrouwen met kinderen en dan met zijn allen één persoon aanvallen.

We waren net tot de conclusie gekomen dat we niet volwassen zijn.

Ik denk dat je je verwachtingen bij moet stellen.
Ik zeg net dat ik geen kinderen heb.
quote:MevrouwJack schreef op 25 maart 2016 @ 00:45:

[...]

Ja joh, ik ben al jaren mijn dagboek kwijt, ik dacht dat merkt niemand.

Nee, niemand leest het hier .

Morgen toch weer naar Amerika
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 25 maart 2016 @ 00:49:

Ik zeg net dat ik geen kinderen heb.Nevermind, was een grapje maar toen zag ik dat ik in de war was met een andere post. Dus toen sloeg mijn post nergens op.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 25 maart 2016 @ 00:43:

[...]

Nou jullie en zij weer. Das toch logisch. Altijd weer diezelfden.Maar je weet het zo goed vertel eens wie bedoel ik.
quote:MevrouwJack schreef op 25 maart 2016 @ 00:28:

[...]

Van mij niet hoor, je laat je mooi zien zoals je bent.Hoe ben ik?
Fuck heb ik kinderen? Die heb ik dan echt al heel lang geen eten gegeven Morgen even kijken waar ze gebleven zijn.
Tjezus, wat vals
quote:Dadel_ schreef op 25 maart 2016 @ 00:53:

[...]

Hoe ben ik?

Ik mocht me er toch niet mee bemoeien? Draai je alweer nu?

In tegenstelling tot jou bewaar ik mijn ban niet voor een ander, ik ben helemaal niet van plan om er één op te lopen.
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 25 maart 2016 @ 00:53:

Fuck heb ik kinderen? Die heb ik dan echt al heel lang geen eten gegeven Morgen even kijken waar ze gebleven zijn.Kelder.
quote:MevrouwJack schreef op 25 maart 2016 @ 00:53:

Fuck heb ik kinderen? Die heb ik dan echt al heel lang geen eten gegeven Morgen even kijken waar ze gebleven zijn.Ik denk Dadel wel je dochter had kunnen zijn dus een tandje minder zou je sieren.
Is Dadel jouw dochter Jack? Wist ik niet.
quote:Vivaneesje schreef op 25 maart 2016 @ 00:55:

[...]

Ik denk Dadel wel je dochter had kunnen zijn dus een tandje minder zou je sieren.Dan zou Dadel wel een heel eind onder de minimumleeftijd hier moeten zitten.
Tjezus, wat vals
quote:Moiren_ schreef op 25 maart 2016 @ 00:56:

Is Dadel jouw dochter Jack? Wist ik niet.Ik ook niet, maar als ik pakweg 20 jaar geleden een kind gekregen heb is me dat ook niet erg aan te rekenen.
Tjezus, wat vals
Ik zou die kelder maar mooi dicht laten.
IK beken! Ik kan jullie weer niet volgen.

Iemand een tosti nodig?
quote:Ikhierhuh schreef op 25 maart 2016 @ 00:59:

Iemand een tosti nodig?Ja! Lekker! Dat kan ik altijd wel eten, mag je me wakker voor maken.
quote:Ikhierhuh schreef op 25 maart 2016 @ 00:59:

Iemand een tosti nodig?Ik heb nog tofu
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven