Het stamcafé VIII
vrijdag 18 maart 2016 om 18:13
Deel acht van ons heerlijke café!
Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.
Virtueel kan tenslotte alles.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.
Virtueel kan tenslotte alles.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
vrijdag 25 maart 2016 om 20:46
quote:ana_isabel schreef op 25 maart 2016 @ 20:35:
[...]
Wat een genot voor die kindjes, zo'n verwen -tante!Ik denk dat het fijn voor ze is. Ze komen uit een druk, hectisch gezin. Hier is het rustig en is ook alle aandacht voor hen (ze komen om de beurt, dus zijn ze alleen bij mij) En ik ben echt dol op ze.
[...]
Wat een genot voor die kindjes, zo'n verwen -tante!Ik denk dat het fijn voor ze is. Ze komen uit een druk, hectisch gezin. Hier is het rustig en is ook alle aandacht voor hen (ze komen om de beurt, dus zijn ze alleen bij mij) En ik ben echt dol op ze.
vrijdag 25 maart 2016 om 20:54
Save, klopt het dat jij een indische achtergrond hebt? Ooit wil ik nog een keer een echte rijsttafel maken, zou ik jou dan om advies mogen vragen over hoe je gerechten moet combineren? Ik zie wel eens lekkere gerechten op internet of in kookboeken, maar weet niet goed hoe je zo'n maaltijd samenstelt. Misschien wil ik het voor kerst doen als de hele familie komt eten.
vrijdag 25 maart 2016 om 20:56
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 25 maart 2016 @ 20:45:
Meestal vind ik het prima om braaf te zijn, ben wild genoeg geweest toen ik jonger was. Maar soms verlang ik er nog wel heel erg naar om weer eens flink uit de band te springen.
Ja..dat herken ik wel..
Maar ik heb of geen tijd of ben moeeee. ..
Meestal vind ik het prima om braaf te zijn, ben wild genoeg geweest toen ik jonger was. Maar soms verlang ik er nog wel heel erg naar om weer eens flink uit de band te springen.
Ja..dat herken ik wel..
Maar ik heb of geen tijd of ben moeeee. ..
vrijdag 25 maart 2016 om 20:59
quote:ana_isabel schreef op 25 maart 2016 @ 20:56:
[...]
Ja..dat herken ik wel..
Maar ik heb of geen tijd of ben moeeee. ..Ja, ik doe er ook niets mee, want mijn leven is nu niet meer zo. Zou ook niet echt weer een hele nacht willen overslaan omdat ik aan het feesten ben, want dat zou toch niet meer zo zijn als vroeger. Maar soms kriebelt het nog wel even.
[...]
Ja..dat herken ik wel..
Maar ik heb of geen tijd of ben moeeee. ..Ja, ik doe er ook niets mee, want mijn leven is nu niet meer zo. Zou ook niet echt weer een hele nacht willen overslaan omdat ik aan het feesten ben, want dat zou toch niet meer zo zijn als vroeger. Maar soms kriebelt het nog wel even.
vrijdag 25 maart 2016 om 21:04
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 25 maart 2016 @ 20:59:
[...]
Ja, ik doe er ook niets mee, want mijn leven is nu niet meer zo. Zou ook niet echt weer een hele nacht willen overslaan omdat ik aan het feesten ben, want dat zou toch niet meer zo zijn als vroeger. Maar soms kriebelt het nog wel even.
Wederom herkenbaar.
Soms zet mijn man even keihard de muziek aan en dan krijg ik gelijk zin om te "stappen"
Hij heeft dat net zo. We spreken al 5 jaar af om een keertje de bloemetjes buiten te zetten
Ik heb ook niks meer te zoeken in discotheken joh...
[...]
Ja, ik doe er ook niets mee, want mijn leven is nu niet meer zo. Zou ook niet echt weer een hele nacht willen overslaan omdat ik aan het feesten ben, want dat zou toch niet meer zo zijn als vroeger. Maar soms kriebelt het nog wel even.
Wederom herkenbaar.
Soms zet mijn man even keihard de muziek aan en dan krijg ik gelijk zin om te "stappen"
Hij heeft dat net zo. We spreken al 5 jaar af om een keertje de bloemetjes buiten te zetten
vrijdag 25 maart 2016 om 21:06
quote:Amaqanda schreef op 25 maart 2016 @ 21:05:
Zo. Auto staat voor de deur.
Kan ik op de valreep morgen toch nog in het groen richting het midden van het land, ook al had ik solo anders beloofd Ik ben echt zó verschrikkelijk teleurgesteld.
Zo. Auto staat voor de deur.
Kan ik op de valreep morgen toch nog in het groen richting het midden van het land, ook al had ik solo anders beloofd Ik ben echt zó verschrikkelijk teleurgesteld.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 25 maart 2016 om 21:06
quote:ana_isabel schreef op 25 maart 2016 @ 21:04:
[...]
Wederom herkenbaar.
Nee, stelletje oude wijven, dat zou echt sneu zijn
Het is bij mij gelukkig ook meestal maar een bui.
[...]
Wederom herkenbaar.
Nee, stelletje oude wijven, dat zou echt sneu zijn
Het is bij mij gelukkig ook meestal maar een bui.
vrijdag 25 maart 2016 om 21:09
vrijdag 25 maart 2016 om 21:11
quote:ana_isabel schreef op 25 maart 2016 @ 21:09:
[...]
jah echt sneu!
Zie je mij trouwens al staan , als hoogzwangere eind dertiger tussen het grut..
Dubbel sneu!Ik was toen ik ergens rond de 32 / 33 was ooit uit met een oude studiegenoot. Zaten in een wat alternatieve kroeg toen ik naar de wc moest. Er stond nog een meisje van studentenleeftijd te wachten. Toen zei ze heel beleefd "gaat u maar voor mevrouw". Auwwww, wat voelde ik met toen oud.
[...]
jah echt sneu!
Zie je mij trouwens al staan , als hoogzwangere eind dertiger tussen het grut..
Dubbel sneu!Ik was toen ik ergens rond de 32 / 33 was ooit uit met een oude studiegenoot. Zaten in een wat alternatieve kroeg toen ik naar de wc moest. Er stond nog een meisje van studentenleeftijd te wachten. Toen zei ze heel beleefd "gaat u maar voor mevrouw". Auwwww, wat voelde ik met toen oud.