Het stamcafé VIII

18-03-2016 18:13 3006 berichten
Deel acht van ons heerlijke café!

Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.

Virtueel kan tenslotte alles.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:Moiren_ schreef op 26 maart 2016 @ 22:46:

[...]

Nee Dat dacht ik al
quote:Nouschi schreef op 26 maart 2016 @ 22:47:

[...]

Wat is daar mis mee??Alles.

[...]

Je kan het programma aanklikken en dan zie je de beschrijving.Je kunt ook gewoon geen tv kijken. Ik kijk alleen op zondagmorgen tv, in bed. Slechte Disneyseries zijn dan mijn torenhoge favoriet.
Alle reacties Link kopieren

[...]

Je kan het programma aanklikken en dan zie je de beschrijving.Ik ga toch niet al die programma's aanklikken!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 26 maart 2016 @ 22:48:

[...]

Ik ga toch niet al die programma's aanklikken!

3/4 is bij een eerste oogopslag al niet interessant genoeg om aan te klikken.

LV, ik heb ook geen tv aan. En als ik al wat kijk is het via Netflix.
quote:Moiren_ schreef op 26 maart 2016 @ 22:47:

[...]

Zo leuk. Ik vind het echt jammer dat kind dat moet missen.Hier is het ook best bijzonder hoor, meestal zitten ze mekaar in de haren. En daar mist je kind echt niks aan, aan dat geplukhaar .
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 maart 2016 @ 22:48:

[...]

Je kunt ook gewoon geen tv kijken. Ik kijk alleen op zondagmorgen tv, in bed. Slechte Disneyseries zijn dan mijn torenhoge favoriet.Alles kan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Moiren_ schreef op 26 maart 2016 @ 22:50:

[...]

3/4 is bij een eerste oogopslag al niet interessant genoeg om aan te klikken.

Dat zeg ik, 'de zwarte lijst' klik je toch niet aan? Terwijl ik eigenlijk wel weet dat ned,3 zaterdagavond altijd muziek uitzendt.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 maart 2016 @ 22:50:

[...]

Hier is het ook best bijzonder hoor, meestal zitten ze mekaar in de haren. En daar mist je kind echt niks aan, aan dat geplukhaar .Toch ook leerzaam. Ik denk dat ik er een kind bij moet leasen.
quote:Nouschi schreef op 26 maart 2016 @ 22:52:

[...]

Dat zeg ik, 'de zwarte lijst' klik je toch niet aan? Terwijl ik eigenlijk wel weet dat ned,3 zaterdagavond altijd muziek uitzendt.Dat had ik dan weer wel aangeklikt, omdat ik de titel leuk vind
quote:Moiren_ schreef op 26 maart 2016 @ 22:53:

[...]

Toch ook leerzaam. Ik denk dat ik er een kind bij moet leasen.Ik heb er nog 1 in de aanbieding

[...]

Toch ook leerzaam. Ik denk dat ik er een kind bij moet leasen.We kunnen een uitwisseling doen.

[...]

Toch ook leerzaam. Ik denk dat ik er een kind bij moet leasen.

Waarom? Ik denk echt niet dat een enig kind in het nadeel is hoor. En als het niet klikt met de sibling zit ie er toch maar mooi mee opgescheept.

Mijn lieverdjes zijn mekaar nu trouwens aan het opmaken. Kost me straks weer tig kuub douchewater .
Ik denk dat een ouder leasekind beter is Peacy, en dan een pittige die zoon aan kan
Je kan een konijn leasen.
quote:Moiren_ schreef op 26 maart 2016 @ 23:01:

Ik denk dat een ouder leasekind beter is Peacy, en dan een pittige die zoon aan kan Je mag de mijne wel een dagje lenen . Hij mag dan nu worden gedrogeerd, maar hij is (gelukkig) nog steeds geen katje om zonder handschoenen aan te pakken.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 maart 2016 @ 23:04:

[...]

Je mag de mijne wel een dagje lenen . Hij mag dan nu worden gedrogeerd, maar hij is (gelukkig) nog steeds geen katje om zonder handschoenen aan te pakken.

De jouwe is jonger toch? En 3 koppen kleiner

Zitten trouwens ook 2 korte broeken bij.
Zo, ik ben thuis. Mijn oren piepen.
An apple a day keeps anyone away... if you throw it really hard.
Week 36 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Moiren_ schreef op 26 maart 2016 @ 23:06:

[...]

De jouwe is jonger toch? En 3 koppen kleiner

Zitten trouwens ook 2 korte broeken bij.

Hij is elf, dus niet zo veel jonger dacht ik. En hij groeit inmiddels als een dolle.

En op die kleren kunnen we wellicht een minimietje verzinnen?
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 maart 2016 @ 23:09:

[...]

Hij is elf, dus niet zo veel jonger dacht ik. En hij groeit inmiddels als een dolle.

En op die kleren kunnen we wellicht een minimietje verzinnen?Lijkt me een goed plan. Bedenk me net dat er in zijn kast volgens mij ook nog een paar korte broeken liggen.
LV, hoe bevalt dat, die drogering?
O, de dienst begint zo.
quote:Moiren_ schreef op 26 maart 2016 @ 22:05:

11% en op het station. Goede timing.19% en gvd nog steeds op het station
quote:LittleRedRidingHood schreef op 26 maart 2016 @ 23:16:

[...]

19% en gvd nog steeds op het station Wat doe je er lang over!
quote:LittleRedRidingHood schreef op 26 maart 2016 @ 23:16:

[...]

19% en gvd nog steeds op het station Wat ging er mis?
An apple a day keeps anyone away... if you throw it really hard.
Week 36 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven