Het stamcafé deel IX

27-03-2016 03:06 3004 berichten
Deel negen van ons heerlijke café!

We zijn in Afrika neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:LadyL0101 schreef op 27 maart 2016 @ 19:34:

[...]

Ach, Oudblond wat moeilijk voor je. Mijn smileys doen het even niet, maar héél veel hugs voor jou!

Mijn moeder moest vanmorgen toegeven dat ze al sinds zomer vorig jaar weinig tot niks meer aan haar boekhouding heeft gedaan, en dat ze het overzicht kwijt is. Dat vond ik al moeilijk om te zien. Ik raak haar geestelijk steeds meer kwijt, terwijl ze lichamelijk nog best even meekan. Bij jouw moeder is het precies andersom. Naar.

Sterke Oudblond!Sterkte Lady
quote:Oudblond schreef op 27 maart 2016 @ 19:39:

Maar, ik heb heerlijk gegeten! Alleen stom dat ik alleen aan tafel zat. Op dagen dat ik werk vind ik het eignelijk niet zo erg om alleen te eten, maar als ik vrij ben. Bah.

Haha, dat went, denk ik.

Ik woon 2 jaar samen en de keren dat we samen hebben gegeten, zijn op 1 hand te tellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 27 maart 2016 @ 19:36:

Lady ook jouw situatie lijkt me vreselijk! Toe moeten zien hoe de moeder die je levenswijsheid bijbracht af aan het glijden is. Het proces is al jaren aan de gang maar de laatste maanden gaat het ineens hard. En ook mijn moeder woont niet naast de deur. Dus ik leef met je mee Oudblond. En dank voor jouw meeleven!
The owls are not what they seem
Wil iemand even mijn knuppel in de kast zetten? Voor ik hem, zomaar, gewoon omdat het kan, in een hoenderhok gooi?
Ik zou dat na meer dan 20 jaar ook wel gewend (gewoon???) moeten zijn
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 maart 2016 @ 19:42:

Wil iemand even mijn knuppel in de kast zetten? Voor ik hem, zomaar, gewoon omdat het kan, in een hoenderhok gooi?Eerst zeggen waar!
Ogutdan, ik ben geen kattenmens, maar dit is echt te cute.

Dank Save en Woll!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 maart 2016 @ 19:42:

Wil iemand even mijn knuppel in de kast zetten? Voor ik hem, zomaar, gewoon omdat het kan, in een hoenderhok gooi?Kan er geen plaatje voor vinden
quote:Oudblond schreef op 27 maart 2016 @ 19:44:

[...]

Eerst zeggen waar!

In het roken bij zwangere. Ik had opeens heel erg zin om te schrijven dat ik gewoon doorrook, omdat ik klaar ben met het gezeur van niet-rokers.

Maar echt alleen uit "knuppelgooistookneigingen" want ik rook al 17 jaar niet meer.
quote:SaveTheDay schreef op 27 maart 2016 @ 19:47:

[...]

Kan er geen plaatje voor vinden
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 maart 2016 @ 19:45:

Ogutdan, ik ben geen kattenmens, maar dit is echt te cute.

[afbeelding]Jammer van die nagels hoor tssssk
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 maart 2016 @ 19:47:

[...]

In het roken bij zwangere. Ik had opeens heel erg zin om te schrijven dat ik gewoon doorrook, omdat ik klaar ben met het gezeur van niet-rokers.

Maar echt alleen uit "knuppelgooistookneigingen" want ik rook al 17 jaar niet meer. Doe maar niet, die discussie is oneindig.
quote:SaveTheDay schreef op 27 maart 2016 @ 19:48:

[...]

Jammer van die nagels hoor tssssk Tsssss, kniesoor.
quote:SaveTheDay schreef op 27 maart 2016 @ 19:49:

[...]

Doe maar niet, die discussie is oneindig.Haha, er zijn al anderen die het doen, had ik niet verwacht.

[...]

Maar echt alleen uit "knuppelgooistookneigingen" want ik rook al 17 jaar niet meer. Even flink rellen. Man dat zou opluchten! Maar ik blijf toch maar braaf in de kroeg hangen dan riskeer ik geen ban. Het was afgelopen week al vervelend toen ik niet in kon loggen wegens technische toestanden. Ik heb jullie veel te hard nodig!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 maart 2016 @ 19:50:

[...]

Haha, er zijn al anderen die het doen, had ik niet verwacht.Ff meelezen
Oh... Prachtige zonsondergang terwijl het pijpenstelen regent. Mooi!!!!
quote:Oudblond schreef op 27 maart 2016 @ 19:51:

[...]

Even flink rellen. Man dat zou opluchten! Maar ik blijf toch maar braaf in de kroeg hangen dan riskeer ik geen ban. Het was afgelopen week al vervelend toen ik niet in kon loggen wegens technische toestanden. Ik heb jullie veel te hard nodig!Af en toe is rellen lekker. Heb ik al lang niet meer gedaan. Maar een ban, nee, dat heb ik er niet voor over. Heb er ook nog nooit een gehad, raar maar waar.

[...]

Maar echt alleen uit "knuppelgooistookneigingen" want ik rook al 17 jaar niet meer. Ha, ik zag het topic en ben op mijn handen gaan zitten... :-D
Ik hou me verre van antirooktopics. Een tevreden roker is geen onruststoker, tenslotte
Nah, ik ga maar niet meer meelezen
Haha, Sid zit niet op haar handen.
Die zit nooit op haar handen.
Nee, ze zegt altijd wat ze vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven