"Ik beken"

31-01-2016 22:26 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier hebben wij viva-vrouwen een sterke mening over vrijwel alles. Soms wordt iets genadeloos afgefikt, waarbij je zelf denk "oh maar dat doe ik ook"

Dus even een luchtig topic: Wat doe jij wel wat eigenlijk not done is volgens de viva-vrouw?

TO trapt af:

I smulsteen. En ik raad t iedereen aan
Ik beken dat ik mij naar aanleiding van het klussen en ovulatie testen topic op dit moment ontzettend dom voel
Ik beken dat ik net 5 keer naar een vreemd nummer terug gebeld heb. Blijkt er 5x 3 euro bij mijn gebruik af te zijn geschreven. Lekker dom weer.
Ik beken dat ik wat jaloers ( ) ben op m'n moeder. Ze zit in het gips (arm), en zei gelijk tegen mij: "Zullen we ruilen?" Ze weet namelijk dat ik dat graag zou willen.

Ik speelde vroeger altijd ziekenhuisje. Had zelfs nepkrukken, gemaakt door mijn handige vader.
quote:Lovely1987 schreef op 05 april 2016 @ 11:13:

Ik beken dat ik net 5 keer naar een vreemd nummer terug gebeld heb. Blijkt er 5x 3 euro bij mijn gebruik af te zijn geschreven. Lekker dom weer.

Oh balen!

Ik werd laatst ook steeds gebeld door een voor mij onbekend nummer. Puur toeval dat ik de eerste 3x te laat was met oppakken. Gegooled voor ik terug ging bellen.

Bleek oplichting te zijn.

Ze hebben nog 3x gebeld, toen uiteraard niet opgenomen. Nu is het afgelopen.

Lesje voor de volgende keer: even nummer googlen voor je terug belt.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ja ik had idd eerst eventjes op Google moeten kijken ja. Heb het nummer nu geblokkeerd .
quote:Wolder schreef op 05 april 2016 @ 11:13:

Ik beken dat ik wat jaloers ( ) ben op m'n moeder. Ze zit in het gips (arm), en zei gelijk tegen mij: "Zullen we ruilen?" Ze weet namelijk dat ik dat graag zou willen.

Ik speelde vroeger altijd ziekenhuisje. Had zelfs nepkrukken, gemaakt door mijn handige vader.

Dat meen je toch niet echt hoop ik?? Ik loop nu bijna 4 weken met een gebroken bovenarm. Na 2 weken is het gips er af gegaan en hebben ze mijn bot, dat in 3 stukken lag, middels een plaat weer aan elkaar gezet. Ik slik al 1,5 week morfinetabletten om de pijn op een dragelijk niveau te houden en jij zou dat wel willen???????

quote:Case-2371 schreef op 05 april 2016 @ 11:29:

[...]

Dat meen je toch niet echt hoop ik?? Ik loop nu bijna 4 weken met een gebroken bovenarm. Na 2 weken is het gips er af gegaan en hebben ze mijn bot, dat in 3 stukken lag, middels een plaat weer aan elkaar gezet. Ik slik al 1,5 week morfinetabletten om de pijn op een dragelijk niveau te houden en jij zou dat wel willen???????

ach als kind leek het mij ook altijd Heek erg leuk om in het gips te zitten. Als volwassene ben ik door schade en schande wijs geworden dat het echt niet leuk is.
quote:wyandotje schreef op 05 april 2016 @ 11:01:

Ik beken dat ik mij naar aanleiding van het klussen en ovulatie testen topic op dit moment ontzettend dom voel Ik beken dat ik klussen een infantiel woord vind en daar mensen bij voorstel waarvan de vrouw met haar ogen dichtgeknepen in een livera nachthemd met beertjes erop lijdzaam afwacht tot de man zijn klusje heeft geklaard. In het donker uiteraard.
quote:Lovely1987 schreef op 05 april 2016 @ 11:34:

[...]

ach als kind leek het mij ook altijd Heek erg leuk om in het gips te zitten. Als volwassene ben ik door schade en schande wijs geworden dat het echt niet leuk is.Ik nog niet, gelukkig. Maar zou echt een keer gips willen!
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:missmisery schreef op 05 april 2016 @ 11:42:

[...]

Ik nog niet, gelukkig. Maar zou echt een keer gips willen! Haha nou stel je voor dat je geen kleding meer past alleen nog maar een over sized trainingsbroek, dat je moet poepen met de deur open, dat iemand anders je kont af moet vegen, dat je niet meer normaal kunt douchen zonder ingetaped te zitten, make up op doen en je haar doen is zo'n beetje onmogelijk, jezelf in je slaap een blauw oog slaan omdat je niet gewend bent dat je er zwaar gips omheen hebt en ga zo maar door.
quote:Lovely1987 schreef op 05 april 2016 @ 11:51:

[...]

Haha nou stel je voor dat je geen kleding meer past alleen nog maar een over sized trainingsbroek, dat je moet poepen met de deur open, dat iemand anders je kont af moet vegen, dat je niet meer normaal kunt douchen zonder ingetaped te zitten, make up op doen en je haar doen is zo'n beetje onmogelijk, jezelf in je slaap een blauw oog slaan omdat je niet gewend bent dat je er zwaar gips omheen hebt en ga zo maar door.

Ik bedoel, ach gossie.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
quote:Case-2371 schreef op 05 april 2016 @ 11:29:

[...]

Je begrijpt niet dat het puur alleen het gips is wat ik gaaf vind?
quote:Deadpool schreef op 05 april 2016 @ 11:34:

[...]

Hee, waarom kan ik jou niet PB'en (of heet dat hier anders?)?

Ik wilde vragen of dit de goeie is die je bedoelde:

https://www.knipengoshop. ... al-majicontrast-50ml.html
quote:Wolder schreef op 05 april 2016 @ 12:09:

Je begrijpt niet dat het puur alleen het gips is wat ik gaaf vind?

Een neef van mij werkt in het ziekenhuis. Ze hadden daar laatst een open dag, waar mensen hun arm 'voor de lol' in konden laten gipsen. Zou ook iets voor jou zijn

Zelf heb ik mijn arm gebroken toen ik tien jaar was. Dubbele polsbreuk. Ik herinner me nog dat het héél erg veel pijn deed, maar toen ik eenmaal in het gips zat was het stiekem alleen maar fijn. Ik mocht namelijk:

A. Zes weken lang een joggingbroek aan naar school, en

B. Zes weken lang niet meedoen met gym, en ik had werkelijk een gigantische schurfthekel aan gym.
quote:Wolder schreef op 05 april 2016 @ 14:17:

[...]

Hee, waarom kan ik jou niet PB'en (of heet dat hier anders?)?

Ik wilde vragen of dit de goeie is die je bedoelde:

https://www.knipengoshop. ... al-majicontrast-50ml.html

Die staat uit omdat ik mezelf veel te cool vind voor fanmail

Maar die bedoel ik ja. Die magenta is tof en die rood (de laatste optie) en je moet er wel nog ontwikkelvloeistof bij kopen want dit is de verf. Ik ben geen kapper dus geen idee hoeveel procent peroxide je dan moet hebben. Op donker haar zal ie niet zo extreem fel pakken als op ontkleurd haar maar het voordeel ervan is wel weer dat je niet met een beetje pech snot op je hoofd hebt ipv haar want dat ontkleuren kan faliekant mis gaan. Overigens mijn tip nog gezien om highlights te laten zetten en dan het rood erover? Dan krijg je toch wat meer felheid erin zonder dat gelijk je hele haar doodgeblondeerd wordt.
quote:Lotte35 schreef op 05 april 2016 @ 15:52:

[...]

Een neef van mij werkt in het ziekenhuis. Ze hadden daar laatst een open dag, waar mensen hun arm 'voor de lol' in konden laten gipsen. Zou ook iets voor jou zijn

Zelf heb ik mijn arm gebroken toen ik tien jaar was. Dubbele polsbreuk. Ik herinner me nog dat het héél erg veel pijn deed, maar toen ik eenmaal in het gips zat was het stiekem alleen maar fijn. Ik mocht namelijk:

A. Zes weken lang een joggingbroek aan naar school, en

B. Zes weken lang niet meedoen met gym, en ik had werkelijk een gigantische schurfthekel aan gym.

Ik heb jaren geleden eens bij een programma een jongen gezien en zijn wens was ook om ingegipst te worden. En dat gebeurde in het programma. (Wellicht die van Peter Jan Rens?)

Ik heb me wel vaker afgevraagd of dat mogelijk is zonder dat je iets hebt gebroken. Moest dat gips er overigens gelijk weer af? Of mochten ze het een tijdje laten zitten?

Zou namelijk wel een stunt zijn om binnenkort met ook een ingegipste arm bij m'n ouders te komen. Als steun zegmaar. (Je leest bijvoorbeeld ook weleens dat mensen hun haar afscheren om een vriendin met kanker te steunen.)
quote:Wolder schreef op 05 april 2016 @ 16:01:

[...]

Ik heb jaren geleden eens bij een programma een jongen gezien en zijn wens was ook om ingegipst te worden. En dat gebeurde in het programma. (Wellicht die van Peter Jan Rens?)

Ik heb me wel vaker afgevraagd of dat mogelijk is zonder dat je iets hebt gebroken. Moest dat gips er overigens gelijk weer af? Of mochten ze het een tijdje laten zitten?

Zou namelijk wel een stunt zijn om binnenkort met ook een ingegipste arm bij m'n ouders te komen. Als steun zegmaar. (Je leest bijvoorbeeld ook weleens dat mensen hun haar afscheren om een vriendin met kanker te steunen.)Niet zo lastig, gips kun je gewoon kopen bij een hobbywinkel, al wordt het dan meestal gebruikt om beelden mee te maken, of een mal ofzo.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
quote:Ceylon schreef op 05 april 2016 @ 16:03:

[...]

Niet zo lastig, gips kun je gewoon kopen bij een hobbywinkel, al wordt het dan meestal gebruikt om beelden mee te maken, of een mal ofzo.Deed Ted Bundy ook.
quote:Wolder schreef op 05 april 2016 @ 16:01:

Ze mochten het laten zitten. Ik zag op Facebook een neefje met een ingegipste arm in de auto op weg naar huis.

Ik had mijn arm trouwens gebroken op zaterdag 30 maart. Maandag 1 april ging ik dus voor het eerst met mijn gipsen arm naar school.

Niemand geloofde toen dat het echt was
quote:Deadpool schreef op 05 april 2016 @ 15:57:

[...]

Die staat uit omdat ik mezelf veel te cool vind voor fanmail

Maar die bedoel ik ja. Die magenta is tof en die rood (de laatste optie) en je moet er wel nog ontwikkelvloeistof bij kopen want dit is de verf. Ik ben geen kapper dus geen idee hoeveel procent peroxide je dan moet hebben. Op donker haar zal ie niet zo extreem fel pakken als op ontkleurd haar maar het voordeel ervan is wel weer dat je niet met een beetje pech snot op je hoofd hebt ipv haar want dat ontkleuren kan faliekant mis gaan. Overigens mijn tip nog gezien om highlights te laten zetten en dan het rood erover? Dan krijg je toch wat meer felheid erin zonder dat gelijk je hele haar doodgeblondeerd wordt.

Ik dacht dat ik gereageerd had op die post over highlights? Ik kan het mis hebben, dat ik bijvoorbeeld bezig was met reactie typen en weggeroepen werd en daarna vergeten ben verder te typen. Highlights ben ik niet zo van. Liever mijn hele haar in 1 dezelfde kleur en tint.

Ik denk dat ik door het donkere haar een hoger percentage nodig heb? Maar ook geen idee hoeveel.

Hmm eigenlijk best eng om zelf aan de slag te gaan. Straks mislukt het inderdaad en heb ik een bosje stro en moet ik het helemaal afknippen. Soms best balen dat ik geen licht haar heb wat je zo kan kleuren.
Dan zou ik gaan voor een niet al te hoog percentage, een beetje mengen en eerst een pluk doen om te zien of het tof is.

Post over de highlights ws over het hoofd gezien
Ik beken dat dat collega op vakantie gedoe gelukkig een misverstandje was.

En dat ik erg opgelucht ben want nee uiteraard genoot ik er niet van... (ik ben mn avater niet... )

Oww en mn onbenullige bekentenis is dat ik onderuit zit op de bank met chippies en een alcoholvrij biertje.

Koken doe ik straks wel een x... (Alhoewel chips is van aardappel gemaakt dus ook avond eten.. )
Ik beken dat ik nog steeds graag naar Kinderen voor kinderen luister.
quote:Lotte35 schreef op 05 april 2016 @ 18:05:

Ik beken dat ik nog steeds graag naar Kinderen voor kinderen luister.

Ik ook!!!

Van sommige liedjes word je gewoon blij !!
quote:Zelatrice schreef op 05 april 2016 @ 18:34:

[...]

Ik ook!!!

Van sommige liedjes word je gewoon blij !!Nog wat gehoord op je werk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven