Mode & Beauty alle pijlers

Wat hierop dragen?

08-04-2016 10:08 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Recentelijk heb ik deze jurk van Jane lushka klik gekocht. Jurk staat mij super en ziet er in het echt wat stoerder uit dan op de foto. Materiaal is ook wat anders dan standaard (glad, dun en soepel) weet niet hoe ik het moet omschrijven.

Nu vind ik het jurkje voor nu wat te fris en ben daarom opzoek naar iets wat erop kan. Maar ik ben voor nu inspiratie loos. Heeft iemand een idee.
Het enige waar je (imo) deze jurk mee kan combineren is een lang vest of een grote sjaal.

Ik zou er geen jasje of kort vestje op dragen.
Ik zou er ook niet snel een jasje of vestje overheen doen. Is het een idee er een dunne longsleeve onder te dragen aangezien je reden is dat je het zonder iets te fris vindt?
Een longsleeve eronder vind ik echt geen gezicht sorry, dus dat gaat hem niet worden. Een wat langer "grof" vest is misschien nog wel een idee
Gewoon wachten tot het warmer is
Ook geen vest dan zie je de jurk amper een cashmere sjaaltje over je schouders. En klaar.
Zo'n bolero is ook leuk trouwens!
quote:Love_star schreef op 08 april 2016 @ 10:16:

Een longsleeve eronder vind ik echt geen gezicht sorry, dus dat gaat hem niet worden. Een wat langer "grof" vest is misschien nog wel een ideeAch ja, het jurkje heeft driekwart mouwen zie ik nu, ik dacht dat ze lang waren. Eens!
Hoezo kan er geen leder jasje op?
quote:Blondiie90 schreef op 08 april 2016 @ 10:57:

Hoezo kan er geen leder jasje op?Of imitatie uiteraard. .
Nee met zo'n sjaal zie je het jurkje nog goed ;) Ik zou zelf een kort colbertje of (nep) leren jasje erop dragen
aan het typen...
Ik heb veel van dat type jurken. Superleuk! Ik draag ze met een lang vest, dun en soepelvallend of juist grofgebreid.
Haha Ttass, jij vindt sjaals duidelijk leuk.

Eens trouwens.
Volgens mij kan hier prima een leren jasje op.
Een sjaal dat vind ik zoveel sjaal, ook niet heel erg handig trouwens. De stof is glad en zie mijzelf al de hele dag aan de sjaal trekken.

Iets om het wat stoerder te maken is een goed idee, dus een tof leren jasje of een wat stoerder vestje is misschien wel leuk.
Wie is jij
quote:borboletas schreef op 08 april 2016 @ 11:14:

Volgens mij kan hier prima een leren jasje op.Ja ook leuk, maar dan wel een korte..
Hey,

Als ik die jurk had zou ik het combineren met een classy halflange witte blazer.

Bij de River Island heb ik mooie gezien!

River Island
quote:Lovestar schreef op 08 april 2016 @ 11:33:

Wie is jij Jij?
Grappig, nooit verwacht een naamgenoot tegen te komen hier

Mooie jurk en een jasje erboven kan. Niet eentje die getailleerd is maar los vanaf je schouders hangt.

Zoiets

quote:Love_star schreef op 08 april 2016 @ 11:37:

[...]

Jij? Ik was al bezig met een reactie, maar naamgenoot
Dit is echt een hele oude Nick van mij.. En dacht.. ach leuk voor de afwisseling.. Maar te grappig
quote:Lovestar schreef op 08 april 2016 @ 11:42:

Grappig, nooit verwacht een naamgenoot tegen te komen hier

Mooie jurk en een jasje erboven kan. Niet eentje die getailleerd is maar los vanaf je schouders hangt.

Zoiets

[img]http://cdnnlfc.no-search.com/images/pro ... blazer.jpg[/img]Wat een leuk jasje! Maar op zo'n jurkje ziet dat er wel een beetje gek uit denk ik, omdat ie zo lang is.. denk je niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven