Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 11 april 2016 om 18:47
maandag 11 april 2016 om 18:55
Hier is een vogeltje hardnekkig aan het proberen door een spiegel heen te vliegen. Is afgericht door de buren.
Na 4 dagen begint de rucola al te spruiten. In het andere bakje zat dus ook. Daar groeien de worteltjes al door de eierdoos heen.
Meteen in een potje zaaien dus. Zeker niet een heel zakje tegelijk zaaien. Dit zakje had ik vorig jaar open gemaakt. Wel bewaard in het originele zakje. Goed gesloten door vouwen. Maar ik had ook nog een echte honingbij een paar dagen geleden. Ik moet mijn vlonders nog schoon maken. Waarschijnlijk komen daar nogal wat beesten uit. Ik ga ze inzamelen en uitzetten ... ergens... weet niet waar dat kan.
Na 4 dagen begint de rucola al te spruiten. In het andere bakje zat dus ook. Daar groeien de worteltjes al door de eierdoos heen.
Meteen in een potje zaaien dus. Zeker niet een heel zakje tegelijk zaaien. Dit zakje had ik vorig jaar open gemaakt. Wel bewaard in het originele zakje. Goed gesloten door vouwen. Maar ik had ook nog een echte honingbij een paar dagen geleden. Ik moet mijn vlonders nog schoon maken. Waarschijnlijk komen daar nogal wat beesten uit. Ik ga ze inzamelen en uitzetten ... ergens... weet niet waar dat kan.