Wakker (2016.001)
maandag 11 april 2016 om 16:26
hello ladys!
Ik inmiddels verhuisd, woon nu 3 weken en 3 dagen op mn nieuwe tijdelijke adresje.
Erg fijn om weer bij het centrum te zitten.
Toch niet zo heel blij want voel me redelijk bagger, buikgriepje denk ik. (Gister zo misselijk als een os, nu nog wel een beetje. Echt ik moet niet aan eten denken. Al probeer ik toch kleine beetjes te eten aangezien ik anders helemaal een vaatdoek ben... meeehhh ik wil euth...
ZELA GEDRAAG JE!)
Grrrrrr heb een heel pak Bueno's liggen maar dat gaat echt ff niet... boehoe...
MV: sterkte!!
Ik inmiddels verhuisd, woon nu 3 weken en 3 dagen op mn nieuwe tijdelijke adresje.
Erg fijn om weer bij het centrum te zitten.
Toch niet zo heel blij want voel me redelijk bagger, buikgriepje denk ik. (Gister zo misselijk als een os, nu nog wel een beetje. Echt ik moet niet aan eten denken. Al probeer ik toch kleine beetjes te eten aangezien ik anders helemaal een vaatdoek ben... meeehhh ik wil euth...
ZELA GEDRAAG JE!)
Grrrrrr heb een heel pak Bueno's liggen maar dat gaat echt ff niet... boehoe...
MV: sterkte!!
maandag 11 april 2016 om 16:38
Oww ik weet niet eens of dat het is, ik denk het alleen. (Misselijk, gister heel erg, overgegeven... , onrustige rommelende buik en erg moe. Dat laatste lijkt me logisch aangezien ik weinig eten door mn keel krijg)
Wel een lichte buikgriep hoor dus hoop dat het snel over is.
Serieus, ik ben echt zelden ziek..
Ja ook witte, ga je gang dus...
Wel een lichte buikgriep hoor dus hoop dat het snel over is.
Serieus, ik ben echt zelden ziek..
Ja ook witte, ga je gang dus...
maandag 11 april 2016 om 22:05
Beterschap Zelatrice! Vervelend is dat, zo'n klachten.
Hier gaat alles goed.
Kleintje doet het super, ben errug blij met haar.
Verder loopt alles prima; thuis, werk, gezondheid, you name it.
Jammer dat het hier wat uitgestorven is sinds MV ziek is. Maar goed. Ik nachtbraak tegenwoordig ook jiet meer; geen nachtdiensten en een doorslapende baby.
Hier gaat alles goed.
Kleintje doet het super, ben errug blij met haar.
Verder loopt alles prima; thuis, werk, gezondheid, you name it.
Jammer dat het hier wat uitgestorven is sinds MV ziek is. Maar goed. Ik nachtbraak tegenwoordig ook jiet meer; geen nachtdiensten en een doorslapende baby.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
dinsdag 12 april 2016 om 09:45
dinsdag 12 april 2016 om 10:19
vrijdag 15 april 2016 om 01:04
Fijn dat je weer wat opknapt Zela. Die bueno wacht wel!
Lekker vooruitzicht ingelke.
Spannend tass. Ben benieuwd hoe het vandaag gegaan is!
Ha die Jo en Catlady!
Hier wel blij, want weer een beetje stijgende lijn qua gewicht. Zou ook tijd worden. Dus nu nog even lekker een paar melbatoastjes met plakjes ei met peper, zout en aromat.
Lekker vooruitzicht ingelke.
Spannend tass. Ben benieuwd hoe het vandaag gegaan is!
Ha die Jo en Catlady!
Hier wel blij, want weer een beetje stijgende lijn qua gewicht. Zou ook tijd worden. Dus nu nog even lekker een paar melbatoastjes met plakjes ei met peper, zout en aromat.
zaterdag 16 april 2016 om 02:42