Hema bungalowweken

14-04-2016 08:16 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via de hema kun je momenteel een voucher kopen om een weekend of midweek weg te gaan naar een landal park. Nou zijn wij van plan om naar rabbit hill te gaan. Er staat alleen bij dat je eventueel ook op een ander park terecht kan komen als het vol zit. Heeft iemand dit al meegemaakt? Hoe groot is de kans dat je niet op je park naar keuze komt? Want anders boek ik liever rechtstreeks maar het scheelt aanzienlijk in de prijs.

Iemand ervaring?
Heb je de kleine lettertjes al gelezen?
Ik heb de voorwaarden gelezen. Het enige wat me dus tegen staat is dat je geen garantie hebt voor je park naar keuze. Ik vraag me dus af of dit vaak afwijkt. We willen graag naar deze omgeving.
Als die actie net gestart is zou ik gewoon zo snel mogelijk boeken, dan heb je zeker het park van je keuze lijkt me.
Nee nog nooit gehad.
Het klinkt een beetje als de hotel vouchers van de kruidvat. Daar kon je zelfs niet de eerste dag van de actie een hotel boeken naar keuze op een normale dag.
quote:Taralina schreef op 14 april 2016 @ 08:37:

Als die actie net gestart is zou ik gewoon zo snel mogelijk boeken, dan heb je zeker het park van je keuze lijkt me.Zou je denken.
Geen enkel probleem.

Als je ze nu koopt en binnen een paar dagen boekt heb je nog alle keus.

Het aanbod van parken verschilt per datum. Naar mate je later boekt is de keuze minder geworden, omdat bepaalde parken dan genoeg boekingen voor dit tarief hebben.

Dus als je weet wanneer en waar je naar toe wilt, boeken!
Vorig jaar ook inderdaad gedaan. Toen was het wel een stukkie goedkoper !

Volgens mij toen 125,-- voor een weekend, nu dus al 159,--. Nog steeds wel goedkoper dan normaal natuurlijk.

Wij hadden inderdaad het park van onze voorkeur. Prachtig weer gehad, dus een topweekend ! Zeker omdat het bedlinnen en eindschoonmaak erbij in zit en we een 6-persoons huisje konden boeken. Was best wel ruim. Niks te klagen gehad !
Is die 159 incl alles?
die parken zijn eigenlijk allemaal een pot nat, dus het maakt op zich niet veel uit als je uiteindelijk ergens anders terecht komt. gewoon doen en dan snel reageren.
Incl bedlinnen, reserveringskosten en schoonmaak. Excl. toeristenbelasting
quote:coralie76 schreef op 14 april 2016 @ 11:24:

die parken zijn eigenlijk allemaal een pot nat, dus het maakt op zich niet veel uit als je uiteindelijk ergens anders terecht komt. gewoon doen en dan snel reageren.TO wil graag naar die specifieke omgeving staat er. En dan maakt het wel uit dus.
Ik denk dat we de gok dan maar nemen. Wil graag in de omgeving van Apeldoorn aangezien we naar de julianatoren en de apenheul willen gaan. Bedankt voor de reacties!
Tis geen grote gok hoor, anders neem je een ander park op de Veluwe.

Je kunt alleen niet in de schoolvakanties terecht, denk ik.

Je kunt zelfs voor 2 personen een 6 persoons bungalow boeken.
quote:swaentje71 schreef op 14 april 2016 @ 11:37:

[...]

TO wil graag naar die specifieke omgeving staat er. En dan maakt het wel uit dus.laat TO dat zelf aub bepalen.
quote:coralie76 schreef op 14 april 2016 @ 13:40:

[...]

laat TO dat zelf aub bepalen.Dat had ze al gedaan:quote:boefje2012 schreef op 14 april 2016 @ 08:26:

Ik heb de voorwaarden gelezen. Het enige wat me dus tegen staat is dat je geen garantie hebt voor je park naar keuze. Ik vraag me dus af of dit vaak afwijkt. We willen graag naar deze omgeving.quote:boefje2012 schreef op 14 april 2016 @ 12:19:

Ik denk dat we de gok dan maar nemen. Wil graag in de omgeving van Apeldoorn aangezien we naar de julianatoren en de apenheul willen gaan. Bedankt voor de reacties!
Ik heb er de vorige keer gebruik van gemaakt, toen nog 129 euro. Scheelt echt enorm veel geld. Wij krijgen het park van onze eerste keuze, dus prima!
quote:swaentje71 schreef op 14 april 2016 @ 16:24:

[...]

Dat had ze al gedaan:

[...]

[...]

sjonge hee, ben je van de forum politie? ik ga naar een ander topic. succes verder met landal!
Bedankt voor de informatie we gaan morgen een voucher kopen!
quote:boefje2012 schreef op 14 april 2016 @ 16:46:

Bedankt voor de informatie we gaan morgen een voucher kopen!

Ik duim voor je!!

En alvast een fijne vakantie gewenst.
Bedankt!
Geboekt, voor Hoog Vaals of 't Loo, ik ben benieuwd!
Bevestiging al binnen, park van 1e keuze en datum van 1e keuze. 6-persoonshuisje met zijn tweeën + baby. Goede deal!
Oke super! Veel plezier! Wij gaan straks ook even plannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven