meiden Utrecht

03-11-2008 17:28 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo daar,

Via deze weg ben ik op zoek naar meiden die het leuk vinden om samen Utrecht onveilig te maken en leuke dingen mee te ondernemen maar ook gewoon voor serieus gesprek.

ik ben zelf begin 30

tot hoors
Hallo,

Lijkt mij leuk om in contact te komen met je. Ben 28 en woon in centrum Utrecht.
Hi!

Lijkt me gezellig! Ben 27 en op zoek naar meiden om leuke dingen mee te ondernemen... stappen, drankje, lekker eten, flimpje (uit of thuis), enz.
Klinkt leuk! Ik ben begin 30...mwah..misschien toch meer half 30 en ook op zoek naar een paar leuke meiden voor een gezellig drankje, een dagje naar een andere stad, filmpje pakken, lekker koken en (of) eten..
Hee hallo! 2,5 maand geleden naar Utrecht verhuisd, maar de meeste vrienden en familie zitten in Maastricht. Dus heb wel zin in gezelschap. (Zit op zaterdagavond met mijn laptop op schoot, dat zegt genoeg, grumbl).
Hallo allen,

Ik ben een aantal jaren geleden van Brabant naar Utrecht verhuisd, 28 jr en werk in Rotterdam, ik heb veel vriendinnen... in Eindhoven, Helmond, Rotterdam, Leeuwarden, Rosmalen en omdat ik dus telkens van hop naar her in de auto zit, wil het sociale leventje in Utrecht natuurlijk niet vlotten op enkele na.. Dus even snel de kroeg in of een filmpje op zaterdagavond is dus niet altijd mogelijk, vandaar dat ik dit berichtje ook nu stuur.. Dus ja, ik zou graag in contact komen met meiden die gewoon lekker dichtbij wonen. Misschien een idee om met alle meiden van de reacties een borrelavondje te houden? Ik ben op rachelgoesdownunder@yahoo.com te bereiken.

Gr Rachel
Hoi Meiden,

Lijkt me leuk om in contact te komen! Ik ben 2 maanden terug verhuist van Hoofddorp naar Utrecht. Ben gaan samen wonen

Hier in Utrecht heb ik nog geen grote vrienden kring en zit dus ook geregeld met me laptop op schoot in het weekend voor de tv. Dus lekker een filmpje pakken, de kroeg in of shoppen klinkt gezellig!

Ik ben te bereiken om nickyhorst@gmail.com.

Lijkt me leuk om wat te horen!

Groetjes!
Degene die een emailadres hebben achtergelaten in hun berichtje heb ik een mailtje verzonden.

Stylish Gril

Cuzzewuzz

Ekue

Laat even jullie emailadres achter of mail naar zijismeisje@hotmail.com. Dan voegen we jullie toe voor het maken van een date!
hallo allemaal, komt vast helemaal goed met die date :-)

@rachel: jouw verhaal is echt heel herkenbaar. Heb in Tilburg gestudeerd, in Roermond gewerkt, in Maastricht gewoond en studeer op het moment in Amsterdam. Heb door het halve land vrienden en kennissen wonen. Maar mijn sociale leven in Utrecht wordt er niet beter van.
Hallo allemaal,

Ik ga verhuizen naar Utrecht in januari...

Ken nog niet zoveel mensen en vind het ook leuk om gezellige dingen te ondernemen, koken, wandelen, terrasje, bios, winkelen.. Ben 29 jaar.

Ik hoop wat van jullie te horen

groetjes judith

judithlurvink@hotmail.com
Lijkt me leuk eens af te spreken, Je kunt mij mailen (rolienswart@hotmail.com). Als je je telefoonnummer mailt, kunnen we elkaar misschien snel zien!

Groetjes Rolien
@Rolien en Judith: we hebben 11 december een date, jullie zijn van harte welkom.
Het lijkt mij ook leuk om af te spreken. Ik woon ook in Utrecht.

Is er misschien iemand die a.s. zaterdagavond al wil afspreken? Wat drinken of een filmpje kijken?

Groetjes Roza
Hoi hoi,

Ik ben Angelique, 30 jaar en woon in Nieuwegein. Ik vlieg af en toe tegen de muur op van verveling en zoek leuke leeftijdsgenoten om lekker mee te kletsen, een serieus gesprek te voeren, shoppen en stappen. Wie gaat er mee?! Wat mij betreft dit weekend al.

Mijn vriendinnen hebben allemaal een huisje, een boompje en sommigen ook een beestje en hebben dus geen tijd/zin meer om in het weekend en ook vaak door de weeks af te spreken.

mijn mailadres is akkie1978@hotmail.com

Tot snel!

Groetjes Angelique
Hey hallo,

LIjkt me leuk 11 december ook te komen. Waar en hoe laat hebben jullie afgesproken en wat is het plan (eten/praten/drinken???) Wie komen er allemaal?

Greetz Rolien
quote:roza schreef op 19 november 2008 @ 17:32:

Het lijkt mij ook leuk om af te spreken. Ik woon ook in Utrecht.

Is er misschien iemand die a.s. zaterdagavond al wil afspreken? Wat drinken of een filmpje kijken?

Groetjes Roza

Hoi Roza, Ik wil wel al a.s. zaterdagavond afspreken.

Ik heb net ook al berichtje geplaatst. "dit weekend stappen in Utrecht"

Sonja
Hoi Sonja,

Leuk dat je a.s. zaterdagavond ook mee gaat. Ik heb Angelique al teruggemaild over hoe we elkaar gaan ontmoeten.

Tot dan.

Roza

Mijn e-mail adres is: adsl455757@tiscali.nl
Hola! Geen idee wie er nu al contact heeft met wie, maar voor de

' onderste dames', stuur ff iemand van de 'bovenste dames' een mailtje en het komt helemaal goed :-)
Hoi meiden,

Lijkt mij leuk om ook een keer met jullie mee te gaan, helaas ben ik a.s. donderdag verhinderd.

Maar een volgende keer lijkt het me erg leuk om mee te gaan.

Afgelopen zaterdag ben ik trouwens al op stap geweest met

Angelique, Het was super gezellig.

Ik zal dit berichtje ook naar jullie mailen zodat ik ook op de lijst kom.

Groetjes, Sonja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven