Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
wtf omoda speelt een speelfilm af. Mobiel forummen kan niet meer.
Precies. En als je de moeite neemt om dit te melden, krijg je vervolgens geen reactie. Ik heb al eerder printscreens doorgestuurd maar ook toen geen reactie gekregen.
Hetzelfde als Monatala...ik zie al een tijdje dit:

Screenshot is trouwens terwijl ik op de Kinderen Pijler zat. Ben er wel een beetje klaar mee met al die tieten...
"I love not Man the less, but Nature more..."
Voor degenen die last hebben van een Omoda reclame, ik wil hier graag naar kijken, maar kan helaas geen actie ondernemen zonder een print screen. Zouden jullie deze hier willen plaatsen? Dan kunnen we kijken of we dit op kunnen lossen.

Wat betreft de artikelen onderaan de topics; deze worden automatisch geselecteerd a.d.h.v. populaire artikelen en klikgedrag en zijn dus niet te wijzigen.

Groet,

CM VIVA
quote:CommunityManagerViva schreef op 17 april 2016 @ 16:47:

Voor degenen die last hebben van een Omoda reclame, ik wil hier graag naar kijken, maar kan helaas geen actie ondernemen zonder een print screen. Zouden jullie deze hier willen plaatsen? Dan kunnen we kijken of we dit op kunnen lossen.

Wat betreft de artikelen onderaan de topics; deze worden automatisch geselecteerd a.d.h.v. populaire artikelen en klikgedrag en zijn dus niet te wijzigen.

Groet,

CM VIVAPink heeft die toch gestuurd? Ik kan niks ik zit steeds bij omoda
quote:sabbaticalmeds schreef op 17 april 2016 @ 16:58:

[...]

Pink heeft die toch gestuurd? Ik kan niks ik zit steeds bij omoda

Ik zie nergens een mail of een printscreen, ook niet van Pink-Ink.

Groeten,

CM VIVA
[...]
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 17-04-2016 18:22
Reden: Offtopic
% gewijzigd
quote:Pink-Ink schreef op 17 april 2016 @ 16:11:

Precies. En als je de moeite neemt om dit te melden, krijg je vervolgens geen reactie. Ik heb al eerder printscreens doorgestuurd maar ook toen geen reactie gekregen.Kijk hier mod!
Hier ook geen printscreen maar wel super irritant die veels te lange omoda reclame op je iphone. Pijn aan mijn vingers van het scrollen zo lang is hij. En elke keer weer he..

Had nog een bestellig staan maar gelijk gecanceld :p
Kan het na bijna 1,5 jaar floppen toch echt echt echt niet terug naar de oude versie??

Of toch een app??
Dat is wat er gebeurt ja, je krijgt een aversie tegen die adverteerder. Althans, ik wel. Ik snap dat advertenties inkomsten betekenen, maar die agressieve niet te vermijden waar je ook klikt advertenties zijn gewoon bloedirritant. Als adverteerders zich eens wat minder zouden opdringen maar op een normale manier hun waren onder de aandacht zouden brengen, zouden ze aan mij alvast geen klant verliezen. Al die 'in your face' dingen zorgen er bij mij alleen maar voor dat ik NIET bij dat bedrijf iets ga kopen. Serieus.
Het is een, bekende, misvatting dat reclame leuk gevonden moet worden om effectief te zijn
Ik heb dit keer geen printscreen gestuurd nee, aangezien ik de vorige keer geen reactie kreeg en het nu om exact hetzelfde probleem gaat, alleen van een andere adverteerder.
WE zijn op de hoogte van de problemen en er wordt aan gewerkt om de problemen op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:ModeratorViva schreef op 17 april 2016 @ 20:14:

WE zijn op de hoogte van de problemen en er wordt aan gewerkt om de problemen op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

We hebben overigens wel echt een printscreen nodig, zonder kunnen wij helaas weinig beginnen.

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn deze te sturen? Alvast dank!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:mary57 schreef op 14 april 2016 @ 10:03:

[...]

Dat is helemaal niet waar, in het verleden heb ik vaak de smileys van de Ipad zelf gebruikt.

Is pas sinds begin dit jaar dat ze ineens niet meer werken.Dat idee heb ik ook.
Ik heb geen idee hoe ik een printscreen kan maken op mijn mobiel maar ik wil hier wel doorgeven dat zeker zo'n 25 kliks op die site niet mee mogen tellen als: "goed geslaagde reclame".

Vreselijk irritant.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Bij Android: aan/uit-knop tegelijk indrukken met de menuknop maakt een printscreen.

Bij iPhone is het volgens mij aan/uit-knop tegelijk met volumeknop.
Oh oké! Naja, druk gewoon wat tegelijk in, en wie weet gebeurt er wat
Nou vooruit

Hier is een printscreen

Iphone, totaal niks anders meer te klikken dan omoda

Ben benieuwd of er nu eindelijk wel eens wat aan gedaan wordt (aan alle "achter de pagina luikje gaat open adds")

[IMG]http://i68.tinypic.com/w2efde.png[/IMG]
Toch even benieuwd, aangezien ik het hier nergens terug kan vinden: hoe staat het met de zoekfunctie? Wanneer gaat die weer werken?
Als ik mobiel forum en ik zit in een topic, doet de knop met de drie streepjes (waarmee je het menuutje uitklapt) het niet. Op de homepagina doet 'ie het wel.

Edit: nu ineens wel, maar de hele week deed 'ie het niet. Meestal doet 'ie het niet dus.
quote:Rue schreef op 18 april 2016 @ 16:03:

Als ik mobiel forum en ik zit in een topic, doet de knop met de drie streepjes (waarmee je het menuutje uitklapt) het niet. Op de homepagina doet 'ie het wel.

Edit: nu ineens wel, maar de hele week deed 'ie het niet. Meestal doet 'ie het niet dus. Dit heb ik ook vaak! Dacht dat het aan mij lag. Maar hij reageerd soms echt niet
quote:LoiseauCoureur schreef op 18 april 2016 @ 14:54:

Toch even benieuwd, aangezien ik het hier nergens terug kan vinden: hoe staat het met de zoekfunctie? Wanneer gaat die weer werken?

Kun je aangeven wat er precies niet werkt bij jou?

Groet,

CM VIVA
quote:Rue schreef op 18 april 2016 @ 16:03:

Edit: nu ineens wel, maar de hele week deed 'ie het niet. Meestal doet 'ie het niet dus.

Op welke telefoon gebruiken jullie het forum? En wacht je tot de pagina in zijn geheel geladen is alvorens je op het menu klikt?

Groet,

CM VIVA

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven