Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
neuk jij een vent die petertje heet maf belgske??

jij neukt toch alleen met mij.
hee els kennen wij elkaar dan?
quote:datmeenjeniet schreef op 09 november 2008 @ 18:50:

hee els kennen wij elkaar dan?

Ik had bijna ja gezegd. (op vorige post)

Maar dan dit
maf belgske, ik vind je zo..........................
maf belgske, laat je nou je kont zie aan mij?

wat wil je daar mee zeggen?
DMJN: Tja, ben je toch ontmaskerd... haha....

brrr... het idee, eng hoor...
Is misschien een uitnodiging?
verdomme ja joh, ik dacht............dat gaat nooit gebeuren.

nou ja, nu weet je het.

en een uitnodiging, das mooi, prak er zo wat in.
*
hee Maf belgske, jij weet toch wel dat je nooit met je kont naar me toe moet gaan staan.

want wat is er een tijdje geleden gebeurd, toen je dat deed...............juist ja................en dat gaat nu weer gebeuren, alleen dan wat harder
verdomme zeg............weer gelijk gepost, weer gelijk klaargekomen.hahahahaha
*
hahahahaha...............leuk
quote:stewardess schreef op 09 november 2008 @ 11:30:

@ Xana, op welk punt ben je het eens dan? Bedoel je dat nu je forummers irl kent je hier niet meer zo open durft te zijn? Ik weet niet of ik dat ook zou hebben, ligt er natuurlijk ook aan hoe goed ze je kennen@stew. Dat bedoel ik inderdaad. Ik vind dat ik bepaalde dingen hier niet neer kan en mag zetten omdat mijn sv ook op het forum zit. Niet alleen m.b.t. hem maar ook m.b.t. mijn man. Ik wil niet dat mijn sv teveel details over mijn relatie met mijn man weet. Daar heeft hij niks mee te maken.
@ Xana, dat kan ik me heel goed voorstellen.
Zoooooooooooooooooo, die zoen heb ik binnen!

En ik maak me geen zorgen, het was overheerlijk, smaakt naar meer, meer en nog eens meer....
Toytje: Details!!!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
tsja............wat zal ik eens zeggen over een sv?
G'morgen... Tijdje geleden dat ik hier was, heb geprobeerd even afstand te nemen van alles rondom sv'tje, om eventjes weer alles een goed plekje te geven. Betrokkenheid bij elkaar werd te groot. Dus nu al een maand weinig contact gehad, sporadisch mailtje om te laten weten hoe het hier en daar ging. Maar eigenlijk bevalt ons dat dus niet dus kan wel juichen; zien elkaar eind van de week. Eens heel goed eh...bijpraten .... (jaja).
eigenlijk is het hebben van een sv nog een hele klus zegmaar.

das niet iets wat je even tussen neus en lippen door doet, lees ik wel.

het geeft hoofdpijn, liefdesverdriet, het houd je bezig van s'morgens vroeg tot s'avonds laat.

je moet steeds je meeldoos in de gaten houden, je telefoon, daar gaat ook wezeloos veel tijd inzitten

je zit steeds vol verwachting op een antwoord te wachten van je sv, en als die niet snel genoeg antwoord geeft schiet je weer in een dip. En als het antwoord binnen is ga je dat helemaal ontleden, je leest dingen die er helemaal niet staan, wat je had altijd een zeer nuchtere instelling en een zeer goed verstand, en dat is ineens compleet verdwijnen. je moet goed bedenken welke leugens je thuis verzint, dat die toch wel steeds dezelfde zijn. Dat alleen is al bijna een dagtaak

jezus zeg je bent er echt heel druk mee.

en dat allemaal voor die ene lul of kut van een ander.
Hahaha, dmjn, dank voor je heldere kijk op het geheel!

Lijkt mij een vrij correcte samenvatting....
tsja...........ik begrijp ook nooit waarom er zoveel een drama er van maken.

als je toch zo graag neukt buiten de deur, geniet er dan tenminste van. Anders is alles voor niks. Maar als ik het hier zo lees, is een relatie ( daar mag je wel van spreken denk ik ) met een sv nog duizend keer moeilijker dan met je partner.

stom hoor..............verstand op nul, pikkie recht vooruit, mosseltje open en genieten maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volgens mij is dat des vrouws, om zich toch op de een of andere manier aan die sv te binden, en dan wil je toch horen dat hij je mooi, lief, lekker, intelligent, geil en what have you not vindt.....
overigens kan een man ook wel afhankelijk worden van een vrouwelijke sv! sms of mails werken wel verslavend..... een afspraak dus helemaal!
nou dat vind ik al mijn svtjes ook allemaal, maar ik ga daar geen probleem van maken, ik laat er niet mijn leven door in beslag nemen.

maar het probleem is denk ik dat toch de meeste iets anders zoeken dan puur alleen de sex............en / of ze worden verliefd.

nooit doen

verwacht niks, zoek er niks anders dan sex en ga niet verliefd worden

je kan in het onstaan van de sv relatie al lezen dat het verkeerd begint.

het is een vriend die al een tijdje over de vloer komt bij je thuis en je gaat hem leuk vinden, het is een collega, je gaat hem leuk vinden er is een bepaalde aantrekkingskracht, de gesprekken worden zo goed.

thuis is het allemaal ff wat minder...........dus ik zoek het ergens anders.

dat zijn allemaal valkuilen van de bovenste plank.

het is nooit de postbode die je van achter zijn postkarretje trekt, half verkracht in je slaapkamer en hem na gedane zaken weer de deur uitflikkert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven