Napraattopic 59

19-04-2016 22:16 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:missie_m schreef op 24 april 2016 @ 14:07:

[...]

Mijn schrijfstijl is ook altijd te herkennen want Ik maak altijd een hartje in plaats van een stipje boven de i Heel herkenbaar Missie, en ik vind het mooi
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ben net een stukje van Missie aan 't lezen

Hier in de fam. wordt gezegd van mijn moeder dat ze op Queen Elisabeth lijkt (op bepaalde foto's).
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Wat een aandacht voor een homofoob spook zeg
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 24 april 2016 @ 14:48:

Wat een aandacht voor een homofoob spook zegDadel is geen homofoob.
quote:Vivaneesje schreef op 24 april 2016 @ 14:55:

[...]

Dadel is geen homofoob.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Vivaneesje schreef op 24 april 2016 @ 14:55:

[...]

Dadel is geen homofoob.Hoe weet je dat? Heb je destijds gelezen wat ze schreef?
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Eleonora-1 schreef op 24 april 2016 @ 13:01:

[...]

Is zo.

Voorheen liet ik mensen die ik de moeite van de energie niet waard vond links liggen.

Sinds de zwarte piet en vluchtelingentopics veranderde dat.

Misschien maar weer terugveranderen.

IRL ga ik een discussie wel aan, dat gaat vaak ook beter. Je ziet en hoort elkaar. Hier op het forum heb ik gekozen voor negeren. Woorden worden slecht gekozen, verkeerd begrepen of er worden hele lappen tekst gepost. IRL is dat anders.

Op een enkele uitzondering na posten mensen met een volledig ander wereldbeeld dan ik zaken waar ik het wel eens mee ben of anderzins zinnig. Skippen is dus easy dan.
Je bent zelf een theepot
Ja het slaat nergens op dat dadel als homofoob wordt weg gezet. Een stel schurende vrouwen vind ik ook een onsmakelijk gezicht maar dat betekent niet dat ik hun geaardheid niet respecteer of hen haat.
quote:Vivaneesje schreef op 24 april 2016 @ 15:10:

Ja het slaat nergens op dat dadel als homofoob wordt weg gezet. Een stel schurende vrouwen vind ik ook een onsmakelijk gezicht maar dat betekent niet dat ik hun geaardheid niet respecteer of hen haat.Je hebt dus niet gelezen wat ze onder haar vorige nick uitkraamde.
Tjezus, wat vals
Het is dat ik hier niet mag citeren uit een ander topic, maar ik heb net een post van haar teruggevonden waarin ze schrijft dat ze de gay pride stom vindt omdat die de acceptatie van de homoseksuele medemens erdoor wil drukken. Nou, noem dat maar niet homofoob. En het mocht hier gewoon blijven staan ook nog, van die fijne mods.
quote:MevrouwJack schreef op 24 april 2016 @ 15:17:

[...]

Je hebt dus niet gelezen wat ze onder haar vorige nick uitkraamde.Heus wel. Die waren toen al billenmaatjes.
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 april 2016 @ 15:18:

Het is dat ik hier niet mag citeren uit een ander topic, maar ik heb net een post van haar teruggevonden waarin ze schrijft dat ze de gay pride stom vindt omdat die de acceptatie van de homoseksuele medemens erdoor wil drukken. Nou, noem dat maar niet homofoob. En het mocht hier gewoon blijven staan ook nog, van die fijne mods.Dat vind ik juist het gave van dit forum. Ik zit meer op de lijn van de uitspraak de schijnbaar onterecht aan Voltaire wordt toegeschreven. Vrij vertaald: ik ben het oneens met je mening, maar zal je recht om die mening te uiten tot het uiterste verdedigen....
Oh dear, how sad, never mind.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 24 april 2016 @ 13:50:

Missie staat bij een aantal onder de knop verborgen? Tja, dan heeft nogmaals de vraag stellen geen nut hoor.Die knop is toch wel lekker. Ik dacht altijd dat ik heel nieuwsgierig zou worden maar nee. Ik zie als het echt erg is toch wel de quotes voorbijkomen. Maar best fijn.
Nou missie-m, als je de laatste berichten leest, wordt terug grijpen op iets wat iemand ooit gezegd heeft, toch niet zo erg gevonden.

“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:simbalabimba schreef op 24 april 2016 @ 15:27:

Nou missie-m, als je de laatste berichten leest, wordt terug grijpen op iets wat iemand ooit gezegd heeft, toch niet zo erg gevonden.

Als het gaat om een uitspraak die erop duidt dat je een deel van de mensheid niet accepteert puur vanwege hun geaardheid blijft die wat mij betreft wel hangen ja.
Tjezus, wat vals
quote:Hayek schreef op 24 april 2016 @ 15:22:

[...]

Dat vind ik juist het gave van dit forum. Ik zit meer op de lijn van de uitspraak de schijnbaar onterecht aan Voltaire wordt toegeschreven. Vrij vertaald: ik ben het oneens met je mening, maar zal je recht om die mening te uiten tot het uiterste verdedigen....Ik vind dat een prachtige uitspraak en houding. Ik vrees alleen dat ik niet zo nobel ben.
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 24 april 2016 @ 15:17:

[...]

Je hebt dus niet gelezen wat ze onder haar vorige nick uitkraamde.Geen idee wat haar vorige nick was
quote:simbalabimba schreef op 24 april 2016 @ 15:27:

Ik heb ooit geschreven; Hoor ik daar een lama schijten? Het is dus niet zo erg als ik daar nu effe naar refereer?
Nou ja.. dat dus..
quote:MevrouwJack schreef op 24 april 2016 @ 15:32:

[...]

Ik vind dat een prachtige uitspraak en houding. Ik vrees alleen dat ik niet zo nobel ben.Ik weet dat ik tot een minderheid behoor. Het politiek liberalisme is in Nederland vrijwel afwezig....
quote:MevrouwJack schreef op 24 april 2016 @ 15:30:

[...]

Als het gaat om een uitspraak die erop duidt dat je een deel van de mensheid niet accepteert puur vanwege hun geaardheid blijft die wat mij betreft wel hangen ja.

Ja dat heb ik ook wel eens met bepaalde opmerkingen.

Werd niet geloof ik niet zo gewaardeerd dat ik dat even naar voren haalde.

quote:bloosje schreef op 24 april 2016 @ 15:35:

[...]

Ik heb ooit geschreven; Hoor ik daar een lama schijten? Het is dus niet zo erg als ik daar nu effe naar refereer?

?

Wat mij betreft niet nee; net zoals ik het van anderen niet erg vindt.

Zeg je bijv. in het ene topic A en beweer je later in een ander topic B, heb je kans dat je er op aangesproken wordt.

[...]

Dat vind ik juist het gave van dit forum. Ik zit meer op de lijn van de uitspraak de schijnbaar onterecht aan Voltaire wordt toegeschreven. Vrij vertaald: ik ben het oneens met je mening, maar zal je recht om die mening te uiten tot het uiterste verdedigen....Zei ik tig pagina's geleden al. Het enige verschil is dat ik geen idee had dat Voltaire me dus in principe voor was
quote:MevrouwJack schreef op 24 april 2016 @ 15:30:

[...]

Als het gaat om een uitspraak die erop duidt dat je een deel van de mensheid niet accepteert puur vanwege hun geaardheid blijft die wat mij betreft wel hangen ja.Daar houd ik me buiten, want ik heb die uitspraken niet zelf gelezen.

[...]

Dat vind ik juist het gave van dit forum. Ik zit meer op de lijn van de uitspraak de schijnbaar onterecht aan Voltaire wordt toegeschreven. Vrij vertaald: ik ben het oneens met je mening, maar zal je recht om die mening te uiten tot het uiterste verdedigen....Een mening van iemand blijft een mening, ook als degene de mond gesnoerd wordt.

quote:simbalabimba schreef op 24 april 2016 @ 15:46:

[...]

Een mening van iemand blijft een mening, ook als degene de mond gesnoerd wordt.Juist daarom geloof ik niet in het beperken van het recht om die mening te uiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven